Dzisiaj jest 19 lip 2025, 2:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2012, 10:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
siemka mam pare pytan a mianowicie :mrgreen: czym rozni sie "tuningowy" a seryjny dzwon oraz sprzeglo? bo wymiana wplywa na osiagi lecz co jest tego przyczyna? waga?rozmiar?technika wykonania(jaka)?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 10:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Dzwon sportowy przede wszystkim chłodzi lepiej.
Waga na pewno robi swoje.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 11:14 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
Dzwon - chłodzenie.

Sprzęgło - lepsze okładziny, przez które sprzęgło lepiej przylega do dzwonu.

i pewnie jest lzejsze.


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 11:15 przez Doni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 16:57
Posty: 138
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
lepsza jakosc wykonania




_________________

Keeway Flash
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=262885

czaki pisze:
slimak to jest to na kole nie?


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 11:38 przez Flaska94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 13:50 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 11:22
Posty: 126
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Yamaha Aerox MKII Racing
Dzwon sportowy jest lżejszy od seryjnego co ma pływ na na przyspiesznie (nie wielkie ale dla niektorych wszystko sie liczy) a przede wszyskim lepiej odprowadza ciepło co tez ma wspływ na osiagi. Co do sprzegła np s6 torque control jest ono regulowanie (mozemy regulowac naprezenie sprezynek) dzieki czemu dopasujemy go do napedu w 100% sprzegło jako tako v-maxu nie podnosi, lecz likwiduje nam slizganie sie sprzegła co jest czeste w seryjnym, dzieki czemu zyskamy na przyspieszeniu. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 19:33 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Kod:
Dzwon sportowy jest lżejszy od seryjnego co ma pływ na na przyspiesznie


zamiast przyspieszenia, to powinno być napisane na prace całego napędu ;)




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 19:38 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 11:22
Posty: 126
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Yamaha Aerox MKII Racing
Po części masz racje Iniector, ale to co napisałem tez nie jest jakimś błędem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy