Dzisiaj jest 08 sie 2025, 14:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2012, 16:39 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 23:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam dzisiaj przyszedł mi jakiś tani cylek z tłokiem w zestawie i wszystkim potrzebnym do montażu, i problem polega na tym że nie pasuje głowica, po prostu tłok uderza o głowicę ;/ co z tym zrobić ? jeste jakaś możliwość przerobienia głowicy w jakimś zakładzie czy coś ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 17:16 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
Musisz dać podkładkę pod głowicę ;)
Też tak miałem :mrgreen:
Życzę powodzenia pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 20:20 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 23:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Czyli co proponujesz ? więcej tych aluminiowych uszczelek ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2011, 7:01
Posty: 124
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
jak chcesz albo więcej uszczelek pod głowice albo więcej pod cylinder




_________________

PEUGEOT ZENITH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 22:12 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 23:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No pod cylinder to chyba nie bo się wszystko przesunie i kanały będą w innym miejscu i wydech też więc nie założę. Ale zamiast walić fuszerę to chyba będzie najlepiej kupić niższy tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2011, 7:01
Posty: 124
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Wątpię czy znajdziesz krótszy tłok lepiej splanować głowice




_________________

PEUGEOT ZENITH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 11:26 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 23:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
przecież jak splanuje głowicę to komora spalania będzie mniejsza i tłok będzie uderzał jeszcze bardziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2011, 7:01
Posty: 124
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
sorki mój błąd weź lepiej powiększ komorę spalania




_________________

PEUGEOT ZENITH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:51 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
uszczelka pod cylek i 2 uszczelki pod głowicę jak nie 2 to trzy i musi być dobrze ja sobie poradziłem
ty też dasz radę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Z tymi uszczelkami pod głowice tez nie mozesz szaleć. Musisz trzymać się granicy odległości tłoka w GMP a głowicy (0,7-1mm). Możesz dać podkładkę pod cylinder grubszą i nie wpłynie to na moc silnika.
Miałem podobny problem, tłok był za długi bo kupiłem jakas lipe i tłukł o głowicę... Ściągnąłem szlifierką odrobinę denka tłoka i po problemie, możesz tez wykorzystać do tego tokarkę.




_________________

Oferuje piaskowanie felg, ram, przęseł, przyczep i wiele innych. GG 11097938.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 11:45 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 23:48
Posty: 75
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No będę próbował coś z Tym zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy