Dzisiaj jest 14 lip 2025, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2012, 15:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
1. jaki jest rozmiar tłoka po pierwszym szlifie w Kymco super 9 LC (2004r)
2.Czy możliwe jest nie odpalanie s9 z powodu przesuniecia zapłonu(nie łapie lewego powietrza,paliwo dochodzi ,iskra niby jest),chodzi normalnie kiedy odpali

Problem to odpalanie po przerwie nawet 2 h. Jakieś pomysły? ktoś zna powód ,może ma podobnie.Dodam że po nocy czasem odpali za 1 kopnieciem czasem za 30.

Początkowo myślałem nad podciśnieniem ,problem rozwiazałem odpalanie minimalnie się polepszyło. Następnie lewe powietrze ,wszystko sprawdziłem ,zmieniłem na nowe co wyglądało podejrzanie.

Kymco s9 LC rok 2004
przebieg około 7k
set:
świeca NGK zamiennik oryginału (kolor ciemna kawa z mlekiem bez nalotu)
tec 17,5 + revo s-type + kryza malossi
malossi multivar
pasek dayco
tec evo racing + s6 wingcooler 107mm.
s6 pro replica
moduł naraku




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...


Ostatnio zmieniony 03 lip 2012, 12:15 przez MIMIK, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 9:04
Posty: 43
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
jak masz problem z odpaleniem to na 95% jest źle wyregulowany gaźnik




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 15:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
hawajski23 Jako seria odpalał bardzo źle. Po zmianie części nie lepiej. Jak wspomniałem świeca kawa z mlekiem. Dysza 80.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 15:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Cytuj:
1. jaki jest rozmiar tłoka po pierwszym szlifie w Kymco super 9 LC (2004r)
2.Czy możliwe jest nie odpalanie s9 z powodu przesuniecia zapłonu(nie łapie lewego powietrza,paliwo dochodzi ,iskra niby jest),chodzi normalnie kiedy odpali


Zapłon siedzi w wyznaczonym miejscu i nie ma prawa sie przesunąć chyba, że klin został ścięty na wale.
Są większe rozmiary na 2 szlif (ten kto Ci wykonuje szlify może dobrać tłok, bądź możesz sam kupić np. allegro)

Cytuj:
Problem to odpalanie po przerwie nawet 2 h. Jakieś pomysły? ktoś zna powód ,może ma podobnie.Dodam że po nocy czasem odpali za 1 kopnieciem czasem za 30.


Sprawdź czy normalnie odpali na innej świecy, która jest sprawna. Jakie masz ssanie automatyczne czy ręczne? Domyślam, że masz automatyczne więc sprawdź czy działa. (podłączasz ssanie na krótko pod akumulator i patrzysz czy iglica się przesuwa, jeżeli tak to działa prawidłowo)

Cytuj:
Początkowo myślałem nad podciśnieniem ,problem rozwiazałem odpalanie minimalnie się polepszyło. Następnie lewe powietrze ,wszystko sprawdziłem ,zmieniłem na nowe co wyglądało podejrzanie.

Sprawdź czy Ci nie leci z kranika ( odepnij przewód od podciśnienia i benzyny, powinno nie lecieć paliwo)


Ostatnio zmieniony 21 cze 2012, 15:49 przez kEru!, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
kEru! pisze:
Zapłon siedzi w wyznaczonym miejscu i nie ma prawa sie przesunąć chyba, że klin został ścięty na wale.


Możesz wytłumaczyć o co chodzi z tym klinem?

kEru! pisze:
Sprawdź czy normalnie odpali na innej świecy, która jest sprawna. Jakie masz ssanie automatyczne czy ręczne? Domyślam, że masz automatyczne więc sprawdź czy działa. (podłączasz ssanie na krótko pod akumulator i patrzysz czy iglica się przesuwa, jeżeli tak to działa prawidłowo)


Ssanie ręczne polini ,świeca jest nową ,zamiennikiem oryginału. Na starej świecy też sprawdzałem.

kEru! pisze:
Sprawdź czy Ci nie leci z kranika ( odepnij przewód od podciśnienia i benzyny, powinno nie lecieć paliwo)


Sprawdzałem przy wymianie wężyków nie leci paliwo po odpieciu.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Na wale jest ale tak to wgl by nie palił ? pali czy nie? iskre by miał w innym momęcie albo wgl by nie miał ale to mało prawdopodobne nie rozbierałeś wału to na bank nie jest to klin chodź rózne przypaki są :wink:




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
ogólnie próbowałem go odpalić teraz to już w ogóle nie odpala ,kopałem jakieś 30 razy z ssaniem i bez




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Zatkaj wlot to gaźniak ręką zobacz czy paliwo wyleci przez gaźnik




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Freeszu Wylatuje ale minimalnie ,bardzo mało




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
To coś z gaźnkiem duzo powinno wylecieć taki sam problem mamy teraz z roxem sam czyściłem gaźnik ale odpali i po 3 sek gaźnie gdzieś ma lewe powietrze i nawet któciec zmieniałem i nic




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Mój teraz w ogóle nie odpala. Jeżeli odpali to troszkę wylatuje Czasem czuć minimalnie na stożku.

Jak myślicie bo wydaje się ze to chyba przez ten klin. Moje odczucia to właśnie to że iskra jest za późno.

edit@
Gdzie znajduję się ten cały klin wału ,postaram się zobaczyć jak tam wygląda,Postaram się też nagrać film jak s9 odpala.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...


Ostatnio zmieniony 21 cze 2012, 21:17 przez MIMIK, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 21:37 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Musisz odkrecic magneto i wtedy Ci wypadnie, on jest na wale , uwazaj bo mozesz go zgubic , mozesz tam dac tez np zlamanego grosza ale moze sie nie sprawdzic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 22:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
redziqs9 Coś ty nie bedę żałował kilka pln na s9:D Wie ktoś moze jakie rozmiary ma klin wału w s9?? Zamówiłbym odrazu dziś:) i do roboty;p

Jakieś propozycję macie jeszcze? ,jutro wybiorę się sprawdzić kompresję.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 14:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Mini up

1.Kompresja jak określił mechanik jest dosyć słaba określił kopresję na jakieś 7bar

2.kolejna niespodzianka s9 straciła iskrę.

Jakieś sugestię co może być powodem braku iskry?




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 16:29 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Ojojoj ponizej 7 bar nie powinien Ci odpalic bo sam silnik siebie nie uciagnie...
W magnecie pewnie bedziesz mial do wymiany cewki lub klin wypadl , sam jestem na tym etapie w symie to jak cos naprawisz to pisz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
7-7.5 bara pali od strzała i ma moc :wink:




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 23:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Hmm po rozebraniu całej elektryki w s9 wszystko wygląda normalnie -,-

Jutro zabiorę sie za sprawdzanie podzespołów elektryki oraz czy kable gdzieś nie maja spięcia.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 7:55 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Moze stacyjka zle laczy , tego jest tyle ,ze masakra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 9:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
redziqs9, u mnie przy 5,5 bara jeszcze skuter śmigał. :wink:

Cytuj:
1.Kompresja jak określił mechanik jest dosyć słaba określił kopresję na jakieś 7bar


najlepiej zdejmij cylinder i zobacz czy nie wypluło pierścionka, czy gładź jest całkiem okey.

Cytuj:
2.kolejna niespodzianka s9 straciła iskrę.


Pare razy miałem taki przypadek u siebie, zawsze odkręcałem magneto z iskrownikiem, czyściłem, poruszałem wtyczkami i miał iskrę.
Może cewka Tobie padła, bądź kabel WN ma przebicie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 12:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
kEru! pisze:
najlepiej zdejmij cylinder i zobacz czy nie wypluło pierścionka, czy gładź jest całkiem okey.


Zimą wpadną nowe łożyska koyo albo ntn C3 ,cylek bezie szlifowany i nowy tłok meteor.

kEru! pisze:
Pare razy miałem taki przypadek u siebie, zawsze odkręcałem magneto z iskrownikiem, czyściłem, poruszałem wtyczkami i miał iskrę.
Może cewka Tobie padła, bądź kabel WN ma przebicie.


Dużo roboty jest przy odkręcaniu magneto z iskrownikiem ,bo w kymco jeszcze nigdy nie zdejmowałem? Spróbuję dziś pożyczyć od kolegi iskrownik bo mi się wydaję że to z jego powodu nie chce odpalić.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy