Dzisiaj jest 24 lut 2025, 18:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2012, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Siema, Jest taki problem od jakiegoś czasu zauważyłem, że Speed ma gorszy start i nie jest już tak zrywny jak parę miesięcy temu. Teraz jest tak jakby jeszcze gorzej.

Dodam jeszcze, że jak jest bardzo ciepły to ma jeszcze większego muła.
Co to może być?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
sprawdź rolki sprzęgło czy nie jest zjechane.Spróbuj może też wyczyścić gaźnik i wyregulować go :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:07
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Peugeot TKR
Jaki przebieg ? W jakim stanie rolki, może centralka lub sprężynki straciły swoje wartości.




_________________

Cytuj:
Obecnie mam glowice glowna w gaznku 50
:D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 18#2382818 kupować ;d

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Wpadnij i oceń.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
8tyś, ale nie wiem czy oryginalny bo coś za mały.

Jak sprzęgło to na co mam patrzeć czy już się nadaję do wymiany?

Dzwon sprawdzałem i jeszcze znaków przebarwień nie ma.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
możesz mieć zjechane okładziny na sprzęgle. centralka mogła stracić swoej właściości i jest słaba lub rolki są zjechane ewentualnie pasek. Krócej: sprawdź cały napęd.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
raczej nic ze sprzęgłem , sprawdz rolki bo to one na 100 % są do wymiany no i wyczyśc gaźnik , ja w swoim jak wychyszcze gaznik to go na lajcie na koło postawie , a jak gaźnik się przybrudzi to zamuła jak h..




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
to przez zawalony gaźnik może stracić trochę zrywność?


Ej czym mogę odkręcić objechaną śrubę? Bo mam taki problem, że jest to śruba od przekładni i nie mogę się tam dostać a chce sprawdzić stan tych rolek. Jest to jeszcze pierwsza od razu przy pługu więc mam słabe dojście. Myślałem gumówką wyciąć ją na płaski śrubokręt.

Macie jeszcze jakieś pomysły, albo robił ktoś tak lub podobnie? :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
no jak zatkałaby się dysza to oczywiste że straci zrywność :P

ja brałem młotek i płaski śrubokręt i waliłem aż w końcu było na tyle żeby dało radę ją odkręcić płaskim :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Na początku sprawdzę rolki bo za gaźnik się nie chce brać bo jakoś nigdy tego nie robiłem :mrgreen:

Ray47 pisze:
ja brałem młotek i płaski śrubokręt i waliłem aż w końcu było na tyle żeby dało radę ją odkręcić płaskim :)


O to lepsze, tylko niestety będę musiał odkręcić pług :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 17:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Sory za PPP.

Panowie sprawdzałem wczoraj Speeda i rolki są ok, są minimalne starcia ale jest ok, tylko dzwon jest przebarwiony i nie wiem czy przez niego może mieć mniejszego kopa jak się rozgrzeje?

Foto dzwona:
Obrazek




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
na zdjęciu wygląda dobrze, chyba ze po przejechaniu kilku km sie przebarwia.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
W realu gorzej wygląda, po prostu jak jest ciepły to całkiem inaczej zaczyna startować, jak zimny normalnie jeździ i dość zrywny, a jak się rozgrzeje to przez 2-3 sekundy jak ruszysz to masakra całkiem inaczej, to wina dzwona czy coś innego?

Pomóżcie :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
może to wina puchnącgo tłoka a nie dzwonu.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 10:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 7:40
Posty: 6
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Ja mam to samo co kolega kaamil02 a dzwon nie ma przebarwien pasek ma 17mm rolek nie sprawdzałem bo klucza nie miałem kompresja w cylindrze 7 bar czy psi filtr czysty gaźnik dmuchałem i dwa dni było dobrze i znowu go muli. Ja myślę ze dostaje powierza za dużo bo gwint od filtra mam zjechany i nie dochodzi do końca i ciągnie lewe powietrze.


Ostatnio zmieniony 24 cze 2012, 10:54 przez paral, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
paral, Jest taka możliwość.




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 18:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
No tak tylko jakby łapał lewe powietrze to robił by to od samego początku a on jak się rozgrzeje to dopiero ma słabszy start.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
ja bym obstawiał centralke, traci swoje włąsciwosci i dlatego moze sie tak dziać.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 22:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
sprężyna jest żółta, widać że raczej zużyta nie jest, po czym poznać czy zużyta czy się?
To dzwon raczej nie jest powodem?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
mi sie wydaje ze nie, no traci twardośc. pewnosci ci nie dam, to moje przypuszczenia.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 10:06 
*

Rejestracja: 25 cze 2012, 14:07
Posty: 19
Pojazd:
A ta centralka jest seryjna?? U mnie przyczyną słabego startu po rozgrzaniu była właśnie centralka, wymieniłem ją na nową i jest dosyć lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy