Dzisiaj jest 26 lis 2024, 10:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2012, 12:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
Witam wczoraj jechalem w deszczu :| na 5 lub 6 biegu w pewnym momencie silnik zgasl. zmniejszalem biegi zeby moze zalapal ale nic zatrzymalem sie i nie chce odpalic.(Apkusie musialem dopchac do domu) :cry:

Co moglo sie stac?

Aprilia Mx silnik minarelli am6

pozdrawiam

dobra juz wiem co sie stalo pokrywa od filtra powietrza (pudla)byla nie szczelna, wiedzialem ze musze ja wymienic ale nie wiedzialem ze jest az tak zle. kiedy ja odkrecilem na spodzie pudla byla woda i piach...
co teraz zrobić? silnik nadal nie odpala?

wyczyscic gaznik?


Ostatnio zmieniony 28 cze 2012, 20:27 przez Marcin9601, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 16:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Wlej paliwa bezpośrednio do cylindra (przez gaźnik tam gdzie maż wiltr zaczepiony tam mu wlej )jeśli zapali i za chwilę zgaśnie to coś z gaźnikiem jeśli nie odpali to sprawdz iskrę jeśli maż iskrę to prawdopodobnie maż coś z cylkiem :mrgreen:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Tłok stanął. Zatarty. Szykuj portfel.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 21:08 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Tak jak UP. Zapewne tłok złapał i bach...

Przy okazji po wymianie cylindra tłoka i pierścieni, sprawdź dozownik. Chyba, że masz go odłączonego to nie.


Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 21:09 przez startchips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
to troche kiepsko bo kase bede mial dopiero pod koniec wakacji :?

na razie w zanadrzu mam chinska 90,

chyba go zaloze


w sumie to tej 90 chcialem nie ruszac tylko sprzedac pozniej a kupic jakis lepszy cylek do tego gaznik i inny osprzet i jak by bylo jeszcze troche kasy to wydech.

no ale coz...

ma ktos jakies rady jak sie zabrac za zmiane cyla?
i jak to wszysto zrobic
robic w ogole samemu czy do mechanika?

do dobrego mechanika mam z 1km.

i zmieniac ten tlok czy nie

wiem ze sa do d*py
ale czy az tak do d*py?


Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 21:45 przez Marcin9601, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Marcin9601, Jak masz podstawowe narzędzia to sam zmienisz cyl. Na forum, w dziale "Zrób to sam" jest poradnik jak to zrobić. Mechanik pewnie dodatkowo 200-300 zł weźmie za zmianę. Na chińskim spokojnie przez wakacje pojeździsz. Ja w zimie robiłem szlif oryginału i tłok Meteora i w ogóle mi nie puchł ani nic, ale ostatnio spadły jakościowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
no tak narzedzia mam o to nie musze sie martwic mam praktycznie wszystko.
szybko szukam jakichs poradnikow i wskazowek i ide rozbierac

to szlif dam do zrobienia machanikowi


Ostatnio zmieniony 26 cze 2012, 15:18 przez Marcin9601, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 15:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jak się zna na tym to daj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
okazalo sie ze to nie cylinder... :mrgreen:

troche dziwilem sie na odpowiedzi. Bo napisalem ze silnik stanol w jednej chwili.

warto czasami posluchac ojca ktory dobrych pare lat temu mial jawe 350 :)

zmienilem swiece zaplonowa i wszystko gra, gra i buczy.

a dodam ze stara swieca iskre dawala.

przyjdzie pare czesci miedzy innymi to pudlo w ktorym jest filtr powietrza.
mam nadzieje ze juz jutro i bede jezdzil.

na razie zmiana cylka po sezonie nie na chinski tylko cos lepszego.

dzieki i pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Świeca miała po prostu przebicia albo pod ciśnieniem traciła iskrę . Dobrze że tak się to skończyło, zrób ten filtr i wyczyść go .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
wszystko zlozylem, odpalilem pochodzil.

no to jazda dodawalem gazu troche molil

i za 100m znowu powtorka z rozrywki dokladnie to samo zgasl i koniec nie odpala...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Marcin9601, Iskra i kompresja jest? Jak chodzi kopka? Ciężko czy lekko?


Ostatnio zmieniony 28 cze 2012, 20:39 przez bartexc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
wlalem paliwa przez glowice przykrecilem swiece i odpalil.

przeczyscilem gaznik i nic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 14:27
Posty: 53
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Pojazd:
Podjedź do mechanika i poproś o pomiar kompresji. Nie zejdzie Ci długo a sprawa może zostać rozwiązana.




_________________

Sprzedam wkład filtra malossi, cylinder tec eco, głowicę-am6.

Oferuję naprawę starych motorowerów (z okresu PRL).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 9:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
kompresja jakas tam jest.

bo jak odkrecilem swiece wlalem tam troszke paliwa zakrecilem swiece i odpalil.

wiec wyczyscilem gaznik, bylo tam troche syfu :/ , ale i tak nic.

moze zawor membrankowy jest brudny,chociaz zagladnalem do niego to nie bylo tam zbytnio nic widac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Pojazd:
juz chodzi gaznik po wyczyszczeniu jeszcze gdzies zostalo troche brudu.

wyczyscilem juz tylko komore plywakowa, i dysze.

i chodzi. ladnie pieknie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy