Trzeba mi dobrać części a ja nie wiem czy będą do siebie pasowały te co na początku wybrałem:
Więc tak oto co wybrałem:
http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 4960.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/dzwon-sprzeg ... 1144.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/sprzeglo-sta ... 6480.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/korektor-mom ... 5620.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/wariator-sta ... 4173.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/wydech-yasun ... 7415.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/amortyzator- ... 0272.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/gaznik-dello ... 2968.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/zawor-membra ... 8311.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/krociec-ssac ... 4945.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/uszczelniacz ... 2530.bhtml
2x
http://www.shop.mieloch.pl/lozysko-walu ... 4779.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/pasek-napedo ... 6958.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/przeciwtaler ... 2057.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/pokrywa-wari ... 0036.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/starter-nozn ... 2203.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/nakladka-pok ... 4025.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/lusterko-sta ... 7036.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/nozka-boczna ... 1899.bhtml
By oszczędzić komuś otwierania linków to:
Mechanika:
Wał korbowy Polini Racing HPC
Łożysko wału Polini Evolution 20k x2
Uszczelniacze wału Polini Viton & Teflon
Dzwon sprzęgła Stage6 Wing Cooler d.107mm
Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm
Korektor momentu obrotowego Polini Speed Drive Evolution II
Wariator Stage6 Sport Pro
Przeciwtalerz wariatora Stage6 CNC Racing Drive Face
Pasek napędowy Malossi Special
Wydech Yasuni Carrera 16 Carbon Black Edition
Gaźnik Dellorto PHVA 14mm (do ssania automatycznego)
Zawór membranowy Malossi MHR Team VL16
Króciec ssący Polini, z prowadzeniem
Amortyzator tylny RMS Race
Optyka:
Pokrywa wariatora STR8 Extreme Cut, chrom
Nakładka pokrywy wariatora STR8, chrom
Starter nożny STR8, chrom
Lusterko Stage6 F1 Style M8, lewe, chrom
Nóżka boczna IGM, czarna, lewa strona
Być może lista jeszcze urośnie w dodatki ;) A celem tego tuningu jest poprawienie wyglądu i wyciągnięcie z cylka serii 50cc jak najwięcej, a z czasem nadejdzie przełom na 70cc ale to już może na kolejnych wakacjach najszybciej
Wiem że to spora kasa i wielu zaproponuje zakup silnika od gilery 180 pod pretekstem jakim jest cena kilku krotnie niższa i można powiedzieć mniej roboty bo trzeba tylko wahacz i założyć, ale ja chce 50cc ponieważ na chwilę obecną mam 50cc w AC wolną co stoi i ma tylko lepszy tłumik i sprzęgło malossi free chyba czy jakoś tak, ale i tak raczej to będzie w full seryjnym silniku LC ponieważ więcej nim jeżdżę/dalej ponieważ nie ma jak się przegrzać a jest w v-max nie dużo gorszy 15km/h ale przyśpiesza wolno i trzeba to poprawić do max w 50cc cylek pójdzie do szlifu między czasie jeszcze nowy tłok i powinna być besta już z 50cc ;)
Ale co wy proponujecie? Macie do dyspozycji powiedzmy do 5500zł z niewielkim wahaniem ponieważ muszę zakupić tłok i wyregulować a szlifa jak coś sam zrobię