Dzisiaj jest 30 lis 2024, 16:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wybór crossa
Post: 27 cze 2012, 16:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam otóż mam trudny wybór bo chcę kupić crossa który będzie miał moc aczkolwiek nie będzie tani w utrzymaniu może być bez homologacji te ktm 125 i inne tego typu odpadają bo jak przeczytałem że trzeba rocznie wydać 1500zł+ stwierdziłem że nie dla mnie na motor mogę wydać około 6.000zł


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 17:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Crossy 2t wymagają raz na rok remontu czyli tak jak mówisz pewnie ok 1000zł trzeba liczyć jak nie lepiej . Może chiński cross np 250cc w 4t albo i 125 ? Silniki igła, ale podobno ogólnie się sypią te crossy więc nie wiem szukaj




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
no chiński mam i już napewno miał nie będę sypie sie wszystko powoli a tak raz na rok na remont to bym mógł wydać 500-600zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
a co sadzicie o yamaszce dt 125 są tylko fajne ale stare ;/ i dość tanie one i czy drogie w utrzymaniu ? i czy się sypia szybko :] ? drugie pytanie czy utrzymanie ktm 80 sx czy yamahy 80 yz jest równie drogie jak 125 ?


Ostatnio zmieniony 27 cze 2012, 18:35 przez BolekS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 19:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
BolekS pisze:
drugie pytanie czy utrzymanie ktm 80 sx czy yamahy 80 yz jest równie drogie jak 125 ?


Nie, 80 jest droższa w utrzymaniu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 19:48 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
BolekS, za 6tyś zł wyrwiesz 250 4t może coś z tego?




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Te po 6 tyś to są w większości już wyeksploatowane miny do których musisz doinwestować żeby pojeździć. Jak znajdziesz 4t typu YZF KXF czy CRF to dolicz sobie od razu łańcuszek tłok + uszczelki do ceny zakupu to tak w najlepszym wypadku wiadomo dojdą inne sprawy typu opony jakieś łożyska itd itp i już masz 8 tyś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
chyba ta yamaha dt125 jest najodpowiedniejsza dla mnie ;| ale powiedzcie co tam sie wymienia co jaki czas i czy mocy nie zabraknie w niej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 18:40 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Mocy w dt 125 nie zabraknie ci napewno , tym bardziej ,że bedziesz się bał z początku w terenie machać na maxa manetą , wczoraj kupiłem Hondę MTX 80 RII za 2k , super sprzęt ; ) Ważne ,że części taniej jak woda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ok ale powiedz ktoś jeszcze co się w niej wymienia i co jaki czas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 21:17 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Pamietaj kupno to jedno, utrzymanie to drugie. Olej do mieszanki ~40zł 1L , tłok zależy od jazdy i od jakości , tłok za ~300zł będzie pancerny i wytrzyma 2 sezony. Napęd też , wszystko zależy od zamienników , są napędy chińskie za np. 70zł a są i za 220zł. Musisz się liczyć też ,że co kilka wyjazdów sprawdzanie srób, mocowań , napięcia łańcucha , smarowanie łańcucha. Zależy też po jakim terenie jeździsz jak po Drogach , lasach. Sprzęt bd długo chodził bez ruszania silnika. Cóż mogę więcej napisać , powodzenia w zakupie , wybór jak najbardziej trafny !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
a kroba i cylinder ? bo czytałem że w ktm trzeba co chwile :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 23:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
BolekS pisze:
bo czytałem że w ktm trzeba co chwile :]


Ciekaw jestem gdzie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 13:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
no bo pisali ze jak tłoka do korbe a tłoka co 50 moto godzin czyli korbe też a 50 godzin to dużo nie jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 20:12 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 18:10
Posty: 112
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pojazd:
Co ja pacze... Ludzie co wy tu piszecie, ci którzy piszą że w motorze crossowym trzeba robić remont co rok to zazdroszczą tym co mają i chcą zniechęcić do zakupu tych co chcą dobry motor na yamahe DT. Motogodziny w motorach crossowym liczone są przy maksymalnych obrotach. Musisz liczyć się z tym że sport motocrossowy nie jest tani i zobaczyć czy Cie na niego stać, może lepiej zająć się grą w bierki lub warcaby...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:55
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Z tego co Pisał JakoBS w niedziele to mnie stać napewno i jestem w stanie utrzymać motor :) bo to się tak zaczęło że pierw chciałem kupić KTM 125 sx ale z tego co wyczytałem koszty eksploatacji są ogromne i zmieniłem decyzje na yamahe DT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 11:07 
*

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:51
Posty: 176
Pojazd:
Ja polecam Honde cr 125 bardzo wytrzymałe moto i dość tanie w utrzymaniu , kolega ma i po trzech latach ostrego katowania jedynie co wymieniał to tłok i łożyska w kołach , tylko podstawą bez awaryjnego użytkowania są dobre oleje i czysty filtr powietrza . Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy