Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2012, 14:13 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Siema.
Mam TZR 2007 na polini 80cc (tylko). Dysza w gaźniku 115 (gaźnik 16 dellorto). Problem tkwi w tym, że gdy jadę v-max dochodzi do 90 i dalej nie chce już, muszę trzymać manetke czasem na 1/4 czasem na 2/4 żeby podtrzymać tą prędkość 90, jak dam gaz do końca to motor zwalnia.. Albo nawet jak startuje z skrzyżowania to prędkość max 8 km/h i dopiero po 30 sekundach gdzieś się odblokuje i jedzie normalnie (jak by się puściło manetke to motor gaśnie dlatego zazwyczaj trzymam na 1/4 lub 2/4).. Tak samo dzieje się jak np jadę 5 km/h zaciągne ssanie na 3 sekundy puszczam a motor przez 2 minuty tak muli nie wchodzi w ogóle na obroty.. Co z nim ? Wydaje mi się też że na polini powinnien mieć większy v-max..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
za dużo powietrza może dostaje? , na ssaniu tym bardziej ;)
Regulacja gaźnika się kłania a i jak dla mnie to gaźnik 16mm jest bardzo maluśki jak do 80cc ale ręki nie daje ;)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 20:08 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Próbowałem regulować i nic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 20:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Za duża dysza. Daj 105 i wyreguluj. Zalewa go wyraźnie




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 20:44 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
105 bankowo? Jaki rozmiar dyszy mam 5 mm nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 21:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
do dellorto phbn 16mm dysze są 6 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 22:17 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
potwierdzone info ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 22:39 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Świeca czarna:D a co ze swieca innego moze byc? Po za tym ja w ogóle mam fajke od czegoś innego niż TZR bo w TZR świeca jest z końcówką jakby nakręcaną końcówką a tutaj muszę mieć zwykłą świecę.. Zamówiłem BR9ES i nie pasiła bo była z tą główką, to zamówiłem B9ES i pasowała.. Może zła świeca?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 23:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ehh kombinujesz jak koń pod góre

do tzr świeca br9es i tą końcówkę sie odkręca bo w tzr jest ona nie potrzebna

dysza 6mm do phbn na 98625391754932%

ten gaxnik będzie ja mulił

no i znając życie masz seryjny wydech który mocno tego polinacza trzyma

polini ma wysoko moc maksymalą

a seria wydech ma rezo od 6 i powyżej 10 to już tylko wyje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 23:16 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Seria wydech, wszystko seria.
No możliwe że BR9ES, ale made in france, bo made in japan jest z główką na stoprocent nie odkręcaną (bo nie ma dziury przy końcu). B9ES jest nie dobra? Bo czytałem na forach że b9es też pasuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 12:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
r oznacza że jest opornik przeciwzakłóceniowy w świecy

seria wydech mocno muli tego poliniacza wiec pierwsze co to wydech + gaźnik chociaz 19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 16:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
bartox555, PHBN ma dysze 6mm, Jak świeca czarna to go zalewa. Dysze 105 ci polecam abys sprawdził. Polini osiąga moc przy ponad 12k rpm a twój seryjny wydech daje najlepsze rezo przy około 8k więc sam sobię odpowiedz na pytanie jak to się ze soba zgra.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy