Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2012, 15:35 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Witam, mam duży problem z rs po wymianie filtra ze stożka chiny na revo synth. No więc, założyłem filtr revo i pojawił się problem, motor przerywa i szarpie na wszystkich biegach a jego v-max to tylko 80km/h :cry: Dałem więc dyszę 100 zamiast 85. I bez zmian, postanowiłem wrócić do chiny, ale ciągle bez zmian :angry: Zamoczyłem filtr w oleju i niestety nadal to samo. Widziałem że gumy od króćca są popękane, ale czy wtedy by nie wariował na obrotach? Mam gaźnik 19 dyszę 100, króciec alu, cyl 70 airsal (kompresja 8, tłok ma przedmuchy), wydech tecnigas. Macie jakieś sugestie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 16:05 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Jeżeli jest jakieś rozszczelnienie pomiędzy silnikiem a gaźnikiem oczywiscie że tak. W tgb tak miałem, ciągnął lewe i nie szło wyregulowac.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 17:50 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
No te gumy na króćcu są lekko popękane, ale czy przez nie ciągnie powietrze to nie wiem. Wymieniłem świecę, ale dalej to samo, chyba wymienię te gumy, koszt nieduży, a może pomoże :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Czyściłeś gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 20:26 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
bartexc, tak, ale myślę że to wina kompresji, z rozrusznika ma 7bar, a na pych 8,5bar. Nie idzie wyregulować próbowałem wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 21:06 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ja Ci mówie że króciec :P Miałem to w tgb, musiałem na max wkręconą śrubkę miec aby chodził.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 8:06 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
owner1, tylko jakby to było lewe to by nie wchodził na obroty? A on zdycha na wolnych i szarpie na wszystkich biegach, a jego v-max to tylko 80km/h i więcej nie da rady bo szrpie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 8:32 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
A rób jak uważasz :P Ja miałem taki problem na łączeniu gaźnik króciec. Niby były pęknięcia, lecz łapał lewe i ani nie szło go wyregulowac, ani nie trzymał obrotów. Lecz jedna róznica... v-max taki sam.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 10:53 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
jaką średnicę ma tłok w airsalu 70cc sport? Kupiłem tłok 47 ale jest za mały, a teraz nie chcę rozbierać specjalnie. Czy ten by pasował http://allegro.pl/tlok-47-60-minarelli- ... 94678.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 10:57 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Tłok się ''wyrabia'' Najlepiej odkręc głowice weź suwmiarkę i sprawdz. Bo tak to nigdy nie trafisz;P




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 11:15 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
owner1, wiem, być może będzie potrzebna selekcja, ale wątpię bo zrobiłem na tym cylu dopiero 3 tysiące km, ale ma przedmuchy, widać kiepski tłok mi się trafił, teraz wezmę dwu pierścieniowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 11:17 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Mówi się że 1 pierścieniowy lepszy, no tak o ile nie da rady 2 wpasowac bo w kanały wpada.
Lecz gdy jest możliwośc 2 to bierz :P




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy