Dzisiaj jest 03 gru 2024, 16:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2012, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Elo, ostatnio naprawiłem sobie lewy tylny kierunek bo nie działał. Pojezdziłem troche i wszystko działało jak należy. Dzisiaj natomiast włączam prawe kierunki, mignęły ze 4 razy i nagle już przestały migać. Dodam że lewe działają, natomiast prawe nie chcą. Również kontrolka w liczniku nie działa jak da sie kierunki na prawo, a jak da sie na lewo to działa. Moge jeszcze dodać że z przerywacza wydobywają się normalne dzwieki jakby kierunek dobrze chodził tylko kierunków nie ma. Sprawdziłem wszystkie wiązki i nadal nic. HELP




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe


Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 14:56 przez Stepek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:03 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Może żarówki do wymiany ? Tego nie sprawdziłeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Sorki, zapomniałem napisać, zarówki są dobre. Może po prostu poszedł przerywacz?




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
jakby przerywacz poszedł to wcale by nie działały, może po prostu nie dochodzi prąd do przełącznika, rozbierz skuter i zamien kabelki od kierunkowskazów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 16:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Nie oderwał się kabel w przełączniku kierunków?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Bihon, jak przełączam na prawe kierunki to przerywacz daje głos wiec pewnie nie, zresztą sprawdze to. Jeszcze taka ciekawostka. Bo jak dam światła to potem włączam kierunek lewy to światła leciutko przygasają, a jak dam prawe to światła mocno przygasają aż wskaźnik paliwa idzie do dołu.




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Sorki że PPP Ale problem został rozwiązany. Winny był kabelek w prawym tylnym kierunku, który stykał się z masą zamiast z żarówką w wyniku czego powstawało zwarcie. Ach te chinskie colibry :) Ale ogólnie dzieks za pomoc. Temat do zamknięcia.




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy