Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 68  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 13:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Nerkso pisze:
Szkoda że minarelki nie maja takiego spalania :) Widać ap'ka zadbana :D

O tak :D
DonMuha pisze:
Jaki masz numer ECU?

tzn?
SIENIO pisze:
Kup przeciwtalerz Stage6 a cyl to chyba oryginał :D Wariator wydaje mi się ,że to Top Racing możliwe ,że SV1. A bym zapomniał wyrzuć ten plastik z pokrywy przekładni :P

Mlody_SR pisze:
Qubi, sprężyna dociskowa seryjna :) wario nie wiem ale tak to dokładnie nie widać :) być może że top racing jak mówi SIENIO, :)
przeciwtalerz bierz stag6 :)

Tak :D Wszystko sie zrobi, tylko najpierw trzeba ją uruchomić xd Odmówiła posłuszenstwa... ;/




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 13:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 15:02
Posty: 8
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
to kiepsko.. ale pocieszę Cię moja tez..
a co sie stało?




_________________

BMW E36 by MlOdY_SR !
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
NIE POMAGAM NA GG OD TEGO JEST FORUM!!!! MASZ SPRAWE PISZ PW A NIE NA GG!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
nie odpala.. nowa świeca, iskre ma, paliwo dostaje jak trzeba kompresja jest, odpalała jak dostała wiecej powietrza do filtra, czyli oddzielnym kompresorem dmuchałem w filtr, ale to było męczące odstawiłem ją, i czekam na info co nie tak, jeśli koszta naprawy większe niż 300zł, to na gaźnik ją. najlepiej będzie.. :evil: chociaż spalanie na tym mi pasuje, no i jak by sie zrobiło na igłe, ze by sie nie psula było by cudownie, ale nie wiem skąd kase na to brać. planowałem wydech cos sportowego jakas optyka, a tu o, ciągłe naprawy i co raz to nowe usterki.. :cry: :cry: :cry:

Mlody_SR Ty masz o tyle dobrze że mina, bo mine to raz dwa bym z kumplem zrobił, on ja ogarnia jak mało kto..




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 14:15 przez Qubi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Qubi pisze:
no i jak by sie zrobiło na igłe, ze by sie nie psula było by cudownie


stary to szykuj z 2k, nowy kompresor, pompa paliwa, wtryski, cylinder i może byś pojeździł...

zrób to na gaźnik i będziesz miał spokój.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
zobacze co obecnie jest nie tak, jak wyżej pisałem jak naprawa do 250-300 to zrobie, a jak nie to gaźnik, tylko nie wiem z kolei jak i co, niema zadnego konkretnego poradnika, oraz spisu co jest potrzebne, ew jak wykonac załozyc.




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 14:20 przez Qubi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
stary wyciągasz tps'a, wkładasz gaźnik, łączysz dwa środkowe kable idące do przepustnicy, wywalasz pompkę paliwa i w przewód idący do niej wrzucasz kranik podciśnieniowy od piaggio nrg, z kompresora wyrzucasz to kółko i w ten króciec co wychodzi z kompresora wkręcasz śrubę żeby było szczelnie, zmieniasz głowicę od gaźnikowej lub zostawiasz wtryski w głowicy ditecha i piłujesz końcówkę linki od gazu tak, żeby weszła w przepustnicę od gaźnika. wyrzucasz pompkę oleju i odpinasz czujkę od licznika coby nie migała:P

przy rozebranym skuterze - 30 minut :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
mass143, a z tą linką to mam naj problem, piłowanie piłowaniem, jednak tylko wsadzic czy ją sie dokręca? gaźnika nie rozbieralem nigdy itp, i jeśli robiłes, jak cenowo jest zmieszcze sie w 300?




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
piłujesz tak, żeby się mieściło i nie wypadało i wsuwasz. popatrz sobie na skuter na gaźniku. w przepustnicy gaźnika są dwa otwory: przez jeden przekładasz linkę, przesuwasz i wkładasz w mniejszy otworek tak żeby linka podnosiła przepustnicę;)

to zależy, przyjmijmy, że zakładasz Dell'orto 17,5 i zostawiasz głowicę z DiTecha.

gaźnik 150zł, kranik podciśnieniowy ok. 40zł, wężyki kolorowe:P 10zł. przydadzą Ci się opaski metalowe skręcane, taśma izolacyjna i parę trytytek żebyś mógł schować już nie potrzebne kable od wtrysków i przepustnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
coraz bardziej kusi aby tak zrobic iśc odebrac dzis od mechanika i zamawiacz czesci :D A mass143 jest opcja gg? chciałbym popytac itp




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
a no to ok ok ;d Ty przerabiałes nie? i zrobiłes jak mi piszesz nie że elektryka gaźnik itp.. A no i sparwa ssania.. i jeszcze głowica. jesli zmieniaał bym to jak cenowo? i bo wiadomo ze do gaźnika świeczki tańsze.




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
tak, ja przerabiałem;) tak, przerabiałem NRG i SR w ten sposób. Ssanie jeśli byś kupował gaźnik z Allegro masz automatyczne - ja podpinam pod przewody od pompy paliwa i jest git tylko musisz pilnować się żeby nie włączać i wyłączać zapłonu bo się po paru razach ssanie wyłączy i trzeba czekać :P z ręcznym nie ma problemu.

głowica - zależy jak znajdziesz, samą będzie ciężko dorwać, ostatnio widziałem na Allegro komplet; cylinder, głowica i tłok za 70zł. oczywiście dolicz sobie 30zł + przesyłka na uszczelki jeśli byś zmieniał głowicę;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
jeszcze mi znajomy mówił ze mozna myk zrobic ze ssanie do aku na przełącznik
i jest git. a do głowicy to zamiast uszczelek moze byc taki sylikon pomarańczowy?




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Qubi pisze:
jeszcze mi znajomy mówił ze mozna myk zrobic ze ssanie do aku na przełącznik
i jest git.


też może być :wink:

nigdy sylikon ;) tylko uszczelki. sylikon wypluje przy pierwszym odpaleniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 15:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
sylikon, moze źle nazwałem, takie pomaranczowe cos jak uszczelki oni to rozsmarowują i składają jeżdżą i jeżdżą.. znalazłem kompletny cyl z głowicą gaźnik i tłokiem za 90, wiec tylko głowice bym załozył. e to w 300 sie zmieszcze. zobaczymy co mechanik powie, i robie pewnie gaźnik, dam foty jak cos ;d a tu jeszcze jak śmigałem

Obrazek




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 16:16 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Mlody_SR pisze:
przeciwtalerz bierz stag6

A jest coś takiego w ogóle do moriniaka ?
A cyl i sprężyna są ori.
Dokładnie, tylko i wyłącznie uszczelki, a nie żadne silikony etc.
Co do ssania to jeśli na przełącznik to lepiej, abyś nie zapomniał go zawsze wyłączyć po jeździe, bo ako rozładuje ;)


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 16:21 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 17:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Nie no to oczywiste, ale z tego co wiem to żadko uzywać trzeba.. :) Dobra czekam na telefon od mechanika, i będe działać i myśleć co dalej.




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 17:17 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Qubi pisze:
ale z tego co wiem to żadko uzywać trzeba

Co ? Ssanie ? Za każdym razem, gdy będziesz chciał odpalić konia.
Poza tym ssanie działa tak, że, gdy jest zimne, jest włączone, a gdy płytka grzejna się nagrzeje, termostat domyka iglicę i ssanie jest wyłączone, więc prąd musi płynąć cały czas do niego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 18:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
a to okej :D albo zrobie jak mass mówił pod pompe




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 18:23 
*

Rejestracja: 25 maja 2012, 22:18
Posty: 9
Pojazd:
Pod plastikiem przed twoimi nogami, przed akumlatorem znajduje się komputer ECU. Tam na nim, na dole jest numer, który zaczyna się zazwyczaj od liczb "822" (na przykład 8224448). Jakbyś mogł weś odkreć ten plastik i zobacz ten numer. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 18:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
obecnie niemam jak zewzgledu iż niemam skuterka, a po co Ci to?




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 68  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy