Dzisiaj jest 29 lis 2024, 21:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2012, 14:45 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Wytłumaczy mi ktoś może, jak to jest możliwe, że Rieju raz jeździ " na powietrze " ( praktycznie nic nie pali ), a raz mi pali ze 20l / 100km . Zaczęło się tak dziać od przedwczoraj dokładnie. Zalałem paliwo, pojeździłem chwilę - pusty bak, do zera zeszło o.O Wydało mi się to dziwne, no ale co zrobić, zalałem znowu, jeździłem dosyć dużo, przyjeżdżam, patrze ile paliwa i ku mojemu zdziwieniu prawie nic nie ubyło o.O Dzisiaj wyprowadzam go, odkręcam korek paliwa - ładnie, dużo paliwka to jadę, przejechałem niecałe 20km i pusty bak ... Na szczęście byłem blisko domu, więc jakoś na ssaniu udało mi się dojechać. Chodziłem w koło, oglądałem i jedyne słuszna diagnoza to, że gdzieś to paliwo ucieka, bo niemożliwością jest, żeby tyle spalał: 1. świeca kawa z mlekiem ( idealna ) 2. jakby takie ilości paliwa do cylka się dostawały to on by po prostu nie chodził tak by go zalewało. Jak za dużą dyszę wsadziłem to dostawał takie ilości paliwa, że nawet w dyfuzorze było ... Oczyściłem gaźnik z całego syfu, by zobaczyć czy nigdzie nie cieknie, zalałem paliwo i przejechałem się kawałek. Jedynie co to minimalnie uszczelka od komory pływakowej się poci, ale nie w takim stopniu, żeby ~3l paliwa w 20km wyleciało ...
Może komuś uda się rozwiązać tą zagadkę, mi już ręce opadają ...




_________________

KTM EXC 125


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 14:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Popatrz czy w filtrze powietrza masz benzynę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 14:58 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Sprawdzałem wszystko, filtrem też nie cieknie.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
W jakim stanie masz zawór membranowy / membranki?




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 16:16 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Jak ostatnio sprawdzałem to były jeszcze dobre.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Nie mam pomysłu... :/ Może to splot dziwnych przypadków. Np ssanie Ci się zacięło? A może problem tkwi w samym paliwie? Może długo gdzieś stało i jakoś odparowało, straciło oktany?




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 17:21 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Ssanie działa jak należy, paliwo kupione przedwczoraj na porządnej stacji ( chyba ORLEN jak dobrze pamiętam ).




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
No to faktycznie magia skoro żadnych wycieków nie ma...




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:15
Posty: 72
Lokalizacja: Rudzienko / Mmz
Pojazd:
Możliwe że to wina zepsutego gaźnika "!!"




_________________

Aprilia MX <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 19:05 
*

Rejestracja: 15 lut 2012, 14:39
Posty: 36
Lokalizacja: ok.Cmolas
Pojazd:
A może puściła uszczelka na łączeniu karterów i paliwo idzie w olej.Sprawdź stan oleju jeśli przybyło to tu może tu lezy problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
punk891, Ostatnio membrany mogły być dobre, ale teraz mogły Ci się rozwalić... sprawdź je !




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 19:16 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
@klarok, no ale nawet jeśli byłyby zepsute, to co by działo się z tym paliwem, przecież nie ma szans, żeby to przepalił.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 19:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
dudu44 pisze:
A może puściła uszczelka na łączeniu karterów i paliwo idzie w olej.Sprawdź stan oleju jeśli przybyło to tu może tu lezy problem
Jeżeli rzeczywiście ci tak znika to paliwo to słuszna uwaga.Trzeba to sprawdzić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 20:14 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Teraz zalałem prawie do pełna ( ok. 7 litrów ) i spisałem stan licznika, zobaczymy po ilu będzie pusto. Dziwne jest to, że raz pali mało ( bardzo ), a raz wszystko ... Bo jakby cały czas palił dużo, to diagnoza byłaby na pewno dużo prostsza.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Sprawdź,czy przez odpowietrzenie nie wylewa nadmiar paliwa z komory pływakowej,a najlepiej czy zaworek iglicowy jest sprawny i się nie zacina.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 11:48 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Sytuacja się powtórzyła ... 7l paliwa poszło w ... 50km. Stan oleju jest prawidłowy, membrany OK, a to, że tyle spala jest po prostu NIEMOŻLIWE ! Nie mam pojęcia ... Jutro rozbiorę gaźnik i zobaczymy, ale nawet jeśli by coś było z nim, to coś z tym paliwem musi się dziać, a na silniku nie ma żadnych oznak, żeby się przelewało, bo byłby mokry.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 13:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
A coś niepokojącego dzieje się z temperaturą silnika?




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 13:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
punk891 pisze:
7l paliwa poszło w ... 50km.
Koniecznie uważnie przypatrz się czy nie ucieka jednak to paliwo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 15:23 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Z temperaturą raczej nie, wydaję się być taka sama jak zwykle, chociaż pewny nie jestem, bo nie mam wskaźnika żadnego, ale kontrolki się żadne nie świecą. Co dziwniejsze dodam, że on pali jakby nieregularnie ( ? ? ? ), bo po zrobieniu 40km paliwo było jeszcze dosyć dobrze widoczne w baku ( całkiem sporo ), a po zrobieniu może 5-10 km nagle zgasł i pusto. Zauważyłem, że po tym jak patrzyłem do baku, poszedł dosyć ostry niebieski dym ( tak przed minutę może ) i wtedy ciągnął to paliwo jak głupi, wydaje mi się, że ostatnim razem było podobnie. Z tego co zauważyłem tak mi się wydaje, ale pewny na 100% nie jestem.
Czytałem kiedyś, że jak cylek się już kończy to może być większe spalanie, a ja nie wiem w sumie jaki jego stan jest ( raczej już mała kompresja będzie ), ale to chyba nie aż w takim stopniu ...




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 16:06 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Wrzuć na bieg, i próbuj go pchnąć. Jeżeli będzie słaba kompresja to będzie lekko szedł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy