Dzisiaj jest 25 sie 2025, 19:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2012, 19:45 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
jaka dac dysze? do;
:arrow: Gażnika Motoforce 17'5
:arrow: Stożek Polini air box.
:arrow: Cylinder tec hq 50ccm
:arrow: Membrana Tec sport
:arrow: wydech leo vince zx

i problem tkwi w tym ze na dyszy 90 i mniejszch nie moge wogle ustawic wolnych obrotow. teraz posiadam aktualnie dysze 90 i powietrze zakrecone na maxa bo inaczej nie wkreca sie na max obroty i buczec zaczynaa z filtra , jaka dac dysze pomocy :?


Ostatnio zmieniony 12 lip 2012, 19:23 przez krzysko009, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 11:42 
**

Rejestracja: 07 sty 2012, 13:52
Posty: 221
Lokalizacja: Radzyń Chełm.
Pojazd:
najwidoczniej ma za mało paliwa spróbuj na 100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 11:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
dysza 90 przy 17,5 do 50ccm ?? o czym mowa , mi na tej dyszy w 70cc lekko odmawial posluszenstwa zalozylem dysze 80 i smiga , mi sie zdaje ze dysza jednak za duza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 23:52 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
ale w gazniku mam powietrze zakrecone na maxa bo inaczej jak odkrece o 0,5 obrotu to juz buczy jak dam gaz max. dzisiaj popsikalem stozek smarem w sprayu i jest lepiej ale jeszcze nie to samo , dodam zdjecie puzniej czy wszystko dobrze podpiolem pod gaznik nowy motoforce 17'5




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 0:28 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
to zakłładaj z powrotem seryjną puche




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 8:44 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
niechce wole przy stozku zostac , i nie moge ustawic wolnych obrotow mam srobke wkrecona na maxa i gasnie po chwili czy to przez zamala dysze bedzie tak sie dzialo?




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 9:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Wygląda na to, że masz za małą dyszę wolnych obrotów. Jak kończy się zakres regulacji śrubką składu mieszanki, wtedy wymienia się właśnie dyszę wolnych i próbuje od nowa wyregulować.

Kolejność doboru ustawień w gaźniku:
1. Dysza główna
2. Wolne obroty/dysza wolnych obrotów
3. Iglica
4. Poziom paliwa w komorze pływakowej

Czasami trzeba delikatnie skorygować wcześniejsze ustawienia. Pozdr


Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 9:13 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 14:19 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
okej sprawdze to :) dysza wolnych obrotow jest 50 a głowna 90 i obie srobki wkrecone na maxa




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy