Dzisiaj jest 25 sie 2025, 13:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2012, 9:23 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 12:07
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Witam. Osttanio mój aerox odmawia posłuszeństwa. Odpala normalnie ma moc, po około 2km. się grzeje jak... Wczoraj zmieniłem pompę wody (zamówiłem reperaturkę), odpalił. Odpowietrzyłem i już się cieszyłem.. a Tu bum. I znów nie chce jechać. Wygląda to tak.

Odpalam-->Jadę-->Traci na mocy, czuć jak by benzyny brakowało-->dodaje gazu to gaśnie-->cylinder zagrzany totalnie-->wydech no wiadomo-->w zbiorniczku płyn gorący ;/ Pompa działa tak jak należy.

POMOCY !>!>!>!>!>!>!>!>!>!>!




_________________

Roxanka Project <3


Ostatnio zmieniony 09 lip 2012, 9:23 przez HaNnIbAl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 11:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Zajrzyj do zaworu membranowego czy nie ma prześwitu lub odstających membranek




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 11:41 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 16:11
Posty: 93
Pojazd:
UP jesli juz poruszyles temat membranek to sie ciebie zapytam czym skutkuja odstajace lekko membranki? One maja jakis wplyw na chlodzenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 11:43 
**

Rejestracja: 07 sty 2012, 13:52
Posty: 221
Lokalizacja: Radzyń Chełm.
Pojazd:
może termostat rozwalony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 12:47 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 12:07
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
a po czym poznać że jest rozwalony?




_________________

Roxanka Project <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 16:49
Posty: 323
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd:
Wrzuc termostat do wrzątku i zobacz czy sie otworzy




_________________

Malaga Project
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=349659




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Witam , podłącze się do pytania , co to jest wg. termostat ? :P I gdzie on się znajduje ? I po czym poznać czy pompa jest zrąbana ? :wink:

PS: dobra już wiem wszytko o termostacie, tylko jeszcze o pompie, Jak ją sprawdzić?


Ostatnio zmieniony 09 lip 2012, 16:06 przez kubayo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 16:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Oj sory pomyliłem tematy




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 23:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
No nie załamujcie ludzie... Pompa ma być prawidłowo podłączona to raz (jak to już na forum było pisane setki razy gdzie jaki wąż ma lecieć do pompy), do tego trzeba być w 101% pewnym, że naprawa pompy była zgodna z techniką.

2 razy naprawiałem pompę i zawsze po naprawach skuter hulał jak należy. Co wy robicie takiego, że nie działa poprawnie? Toć to filozofii nie ma nie wiadomo jakiej.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 9:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Są dwie możliwości:
1. Silnik faktycznie się grzeje
2. Masz źle wyregulowany gaźnik

W pierwszym przypadku, proponuję najpierw po przejechaniu kilkuset metrów porównać ciepłotę węży wchodzącego do pompy wody i wychodzącego. Jak będą miały różną temperaturę, oznacza to, że pompa nie tłoczy płynu chłodzącego. Jeśli temperatury będą takie same, wtedy warto wyjąć termostat i wrzucić go do wrzątku, sprawdzić, czy się otworzy. Jeśli nie, to masz winowajcę. W ostateczności może pomóc czyszczenie całego układu.

W drugim przypadku wiadomo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 16:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 18:27
Posty: 154
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jeśli chodzi o czyszczenie układu to czym to można zrobić ? gorąca woda + ocet ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 17:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2012, 19:40
Posty: 110
Lokalizacja: Olecko
Pojazd:
kup na staci taki płyn do udrażniania chłodnic i przeczysc i bedzie git!!




_________________

Mój wydech wykańcza moich sąsiadów !!! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy