Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2012, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Elo, przejdę od razu do konkretów. Jakiś czas temu, to sie zdarzyło nagle, skuter zaczął mi gasnąć na niskich obrotach. Nie wiem od czego to się dzieje, więc postanowiłem jeszcze raz wyregulować gaźnik. I właśnie tu jest cały problem. W ogóle nie da się go wyregulować. Świeca jest cały czas w czarnej, suchej sadzy, mimo tego że przekręce śrubkę od mieszanki w prawo lub lewo. A jak uda mi się jako tako ustawić tą srubkę to potem ustawiam wolne obroty i teraz tez jest problem bo jak ustawię niższe obroty jałowe to skuter ich nie trzyma i gaśnie, a jak ustawie trochę wyższe(troszeczkę) to po dodaniu gazu skuter trzyma bardzo wysokie obroty aż chce jechać. Dodam że nic nie dymi.Mogę też dopisać że skuter ma moc, nic się nie zmieniło, lecz strasznie nierówno pracuje. Również bawiłem się iglicą, ale to też nic nie dało, obecnie mam ustawioną żeby była najwyżej bo jak zniże to skuter nie wchodzi na obroty. Sprawdziłem też czy skuter ciągnie gdzieś lewe powietrze, ale chyba nie ciągnie. Wyczyszczony gaźnik i filtr powietrza. Może coś podpowiecie w jakim kierunku iść?




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 19:25 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Sprawdzałeś czy automat ssania jest sprawny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Sprawdzę to jutro i dam znać




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Ok, ssania nie sprawdzałem bo myślę że problem tkwi w czymś innym. Otóż mam chinski cyl wm motor z chinskim tłokiem, i może poprostu on mi puchnie? Zaczął teraz nawet troszkę kopcić, ale strasznie smierdzi spalinami. Jutro rozbiorę cylinder i sprawdze czy są rysy. Dzisiaj też zalałem sobie 98 i pojezdziłem troszkę z kumplami. Zgasiłem skuter i nie mołem za chiny odpalić, dopiero jak minęło 10 minut to załapał ale ledwo. Coś się boje że tłok do wymiany niestety ale czekam na wasze opinie. Dodam że przejechane jest 1100 km na tym cylku i jeszcze że to zaczęło się jakby tak nagle.




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy