Dzisiaj jest 01 gru 2024, 19:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co wybrać ?
Post: 14 lip 2012, 13:18 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Witam, mam honde dio 50 LC tutaj link : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=260294&start=0

Po przerobieiu na LC , teraz spala mi około 4l/na 100km, mam możliwość założenia cylka DR EVO 70 , ale spalanie napewno będzie około 5l/na 100km, na baku niecałe 100km zrobie, a to dużo .

I co zrobić, bardzo zależy mi na spalaniu i na tym aby był chłodzony cieczą i mam 3 sposoby do wyboru :

1. Czy zrobić swap silnika na 4T chiński ( nie zalezy mi na osiągach )

2. Czy załoyć cylinder DR EVO 70 do silnika hondy dio ?

3. Czy zrobić szlif cylka 50 i dać nowy nadwyiarowy tłok VERTEX ?

Ponieważ, na tym cylku co teraz mam, v-max mam 65km/h i ledwo podjeżdża pod górkę, cylinder do szlifu.

Co byście wybrali na moim miejscu, bo sam już nie wiem . ?


Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 13:20 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 15:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
wersja 3. Moim zdaniem temat bez sensu totalnie założony. Każdy wie, że na 2t spalanie nie będzie mniejsze niż 4 litry, szczególnie w starszych silnikach. Po drugie tyle pracy włożone w przeróbki a teraz silnik chinola wstawić chcesz? Daj spokój sobie z tym silnikiem i daj do szlifu ten LC co masz.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 15:28 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Z przeróbką nie było, aż tyle pracy :twisted:

Tylko, ze ja na 100% nie wiem czy to cylinder, nie mam tego miernika do sprawdzania kompresji.

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA, NIE BĘDE ZMIENIAŁ SILINIKA


Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 16:00 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Na 70 sport nie będziesz miał wielkiego spalania. Jak będziesz umiejętnie jeździł i nie piłował to w 4l sie zamkniesz. i spokojnie poleci 80




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 22:36 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Tym skuterem nie da się jeździć wolno w upały, np. wcześniej było 30 stopni to gdy jechałem do około 50 miał temperature około 100 C, a gy jehcałem 60-65km/h ( gdy cylek jeszcze miał kompresje ) to temperatura około 95 C była.

Mam oryg. gaźnik KEIHIN z dyszą 80 model gaźnika PB80 jaki ma rozmiar, bo na wylocie jest około 17mm, a w środku dużo mniej, nie da się zmierzyc suwmiarką czy ten gaźnik będzie za mały na cylek DR EVO 70 ???

Oraz czy muszę zmienic wał i łożyska, nie mam na to kasy. Jeżdże tylko w trasy po około 64km dziennie, ale nie codziennie :wink:

Przełożenia mam krótkie, 12.115 obrtów dzwonu na 1 obrót koła.


Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 22:37 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 8:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Gaźnik najlepiej 17,5mm i daj wiatraczek na chłodnicę. Nie powinien się grzać.

Gaźnik seryjny to pewnie 14mm lub 12mm




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 9:26 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Z tym wiatrakiem to odpada, tam nie ma miejsca, miałem problem z włożeniem chłodnicy.

Najlepsze jest to, że przedwczoraj jechałem i było około 18 C ( jeżdże bez termostatu ), musiałem robić postoje na 5-10 min aby silnik się dogrzał bo jak jehcałem to temperatura spadła do około 52 C, a cisnołem na full manetce :twisted:


Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 9:27 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy