Dzisiaj jest 23 lis 2024, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2012, 17:06 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
witam. z gory pisze zeby nie bylo ze ktos mi napisze wystarczy poszukac bo szukalem i nie znalazlem . mam aprilie rs 125 2005 rok i kreci mi tylko do 8 tys obrotow i ciagnie max 130
modul patrzalem i jest tam grzebane , teraz tlumik to on az tak go blokuje?
dodam ze mam zaraz na poczatku od wejscia od cylindra w kolanku jakas rurke przyspawana co z nia zrobic? z gory dziekuje za szybka pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Co się dzieje przy tych 8tys? Odcina zapłon, czy gorzej się zbiera? Jeśli to 1 to sprawdź świecę lub spróbuj na innej (o odpowiedniej ciepłocie). Może to być też moduł. jeśli 2 to prawdopodobnie masz stały zawór wydechowy. Wydech aż tak dużej różnicy w obrotach nie robi, mam jeszcze zablokowany, a mimo to po całej skali się kręci

Chodzi ci o rurkę odchodzącą od dyfuzora, do której idzie gumowy wężyk? Jeśli tak to jest to katalizator, możesz go wywalić a rurkę uciąć przy okazji odblokowywania wydechu. Ogromnej różnicy nie będzie, ale zawsze coś.


Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 17:33 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 17:35 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Blokuje elektronicznie?nagraj filmik , sprawdź jeszcze raz ten moduł czy aby napewno jest przecięty drucik, tą rurkę od tłumika musisz odciąć zaspawać i pod airboxe musisz zaślepić wężyk, jeszcze zaślepione jest 50% dolotu powietrza do airboxa, odblokowania polega na wycięciu gumowej części zaślepiającej, najlepiej robić to wąskim nożykiem introligatorskim, guma ta znajduje się w połowie dolotu do puszki filtru.

http://imageshack.us/photo/my-images/4/ ... mall1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... mall1.jpg/


Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 19:29 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 19:25 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
przy 8 tys zaczyna przerywac tak jakby nie mial paliwa i mocno kopci a ten modul to od ktorej strony ma byc wydlubany czy cos? bo u mnie jest jak jerst wtyczka to po drugiej stronie ( z tylu) i ja tam dlubalem na ok 2 cm i nie bylo zadnego drutu gdzier on jest? ma jakis charakterystyczny wyglad czy cos ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 19:28 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
co to jest ten air box? bo ja do tej rurki nie mam nic przyczepione ona ma ok 5 cm i na koncu jest zaspawana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 19:33 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Drucik w module wygląda tak:
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... mall1.jpg/
Znajduje sie on z tyłu.

Air Box czyli filtr powietrza, sprawdź od dołu czy nie ma tam gumowej rurki, jeżeli jest to należy ją zaślepić, co do blokady na wydechu, to jęzeli wystaje tylko 5cm i na końcu zaspawna to już ktoś tam grzebał, ja mimo to proponowałbym uciac ja po samej dupie tzn przy samym wydechu i zaspawać ładnie. Sprawdź jaką masz dysze glowną, zapewne za duża i dlatego przerywa, dysze głowna wkręca się do śruby trzymającej komore pływakową tzn ten czarny plastik od dołu gaźnika po środku jego masz dużo śrube i jak ją odkręcisz to w nią jest wkręcona dysza, na jej główce powinny być wygrawerowane numery które oznaczają wielkość, przy okazji wyczyść gaźnik i filtr powietrza, plus poroponowalbym zmiane świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 8:42 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
to modul mam odblokowany ;) tylko teraz ta dysza. nic sie nie stanie jak to wykrece?
i jaka tam powinna byc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 8:43 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
a ta cala gruba puszke co jest w polowie kolanka tez trzeba rozcinac i wszystko wyrzucac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 11:01 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
O którą puszke Ci chodzi?, dysza powinna być 120 - na takiej najlepiej pracuje silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 17:12 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
teraz ladnie sie zbiera. ale powyzej 120 to juz jak slimak:/// co jest znowu nie tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 17:22 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Zawór wydechowy ? regulowany czy stały?, sprawdź, znajduje się on nad wydechem przy samym cylindrze, jeżeli regulowany to będzie wyglądał tak:
http://img509.imageshack.us/img509/7992 ... 258ua4.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 17:32 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
regulowany : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 17:56 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Działa prawidłowo?, powinno być tak:
0-3,5k rpm - otwarty
3,5-7k rpm - zamknięty
7k rpm do końca - otwarty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 10:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 12:56
Posty: 32
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
koledzy moja apka zbiera sie dobrze tak od 7-8 tys i wtedy dostaje taka petarde. od 1-6 tys idzie cos swoje ale dopiero czuc moc przy 7-8 tys obrotow. Co może w niej być nie tak ? Mam jeszcze jeden problem, moto gdy jade i wrzucam na większy bieg jak by traciło na mocy spada z obrotów i nie ciągnie do przodu, co nie tak ? ;D




_________________

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ! ;D

http://imageshack.us/photo/my-images/52/imgp0436y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/imgp0434j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/826/imgp0435j.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 11:27 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
GanjaBoy_, zawór wydechowy sprawdź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 11:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 12:56
Posty: 32
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
TeDeX, myślisz, że zawór jest winny ? ja podejrzewałem , że gaźnik jest zawalony i filtr powietrza dlatego tak mi robi.




_________________

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ! ;D

http://imageshack.us/photo/my-images/52/imgp0436y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/imgp0434j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/826/imgp0435j.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 12:08 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
GanjaBoy_, sposób w jaki został zastosowany zawór wydech. w rotaxie jest beznadziejny, wiec mogło coś paść, lecz ja bym podejrzewał, że komuś wcześniej padł, a nie chciało się robić to wstawił samą blachę - zaślepkę przez to ma muli na niskich, a dostaje dowalenia na wysokich obrotach, można niby tak jeździć, ale spalanie większe i silnik trzeba trzymać cały czas na wysokich obrotach bo tak to zaraz zmuli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 12:56
Posty: 32
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
TeDeX, co do spalania to się zgodzę, bo dużo mi pali przez to ;/. co miałbym z tym zaworem wydechowym zrobić ?! poradź mi :P




_________________

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ! ;D

http://imageshack.us/photo/my-images/52/imgp0436y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/imgp0434j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/826/imgp0435j.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 13:33 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Pierw musisz sprawdzić jaki masz:), spójrz na moje posty wyżej tam w jednym z nich opisalem jak sprawdzic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 12:56
Posty: 32
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
ok, jak będę coś wiedział więcej to będę się odzywać :P




_________________

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ! ;D

http://imageshack.us/photo/my-images/52/imgp0436y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/imgp0434j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/826/imgp0435j.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy