Dzisiaj jest 01 maja 2025, 12:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2012, 22:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Witam.
Ostatnio mocno próbuję odmienić moje stare wozidełko. Oczywiście głównym problemem jest mały V-max... Choć wydaje mi się, że powinien być większy.
Przed remontem skuter jechał też około 40-45km/h.
Po szlifie z tłokiem nadwymiarowym kompresja jest dużo większa (wyczuwalny wiekszy opór na kopce). Do tego założyłem wydech LeoVince TT, który w porównaniu do wcześniejszego biednego odwłoka powinien zdziałać cuda. No i nic...

Jedyne co zaobserwowałem to plucie benzą z gaźnika. Wymieniłem membranki, trochę sie poprawiło. Po niewielkiej regulacji już prawie nie pluje. A V/max dalej 45km/h...
Co lepsza, na nóżce gdy tyle koło wisi skuter wkręca się na o wiele większe obroty niż podczas jazdy. Wymieniłem jeszcze świece na nową ngk i dalej nic..

Cdi wygląda na odblokowane. Kupiłem nowe i właściwie na słuch kręci się na takie same obroty jak stare, a nowe na pewno jest odblokowane.

Co prawda na dzień dzisiejszy mam lekko naderwany pasek, a na ściankach wariatora tam gdzie rozkręcają się rolki podczas jazdy zrobiły sie małe rowki. Do tego mam gaźnik i króciec 10mm...

Czy skuter nie może się wkręcić na wyższe obroty podczas jazdy przez małą dawkę mieszanki? Po jakimś czasie z mułem chyba powinno sie udać...

Trochę tracę nadzieję. No ale mam nadzieje ciągle brnąć do przodu i dokonać cudu z tym morini. Jeśli się nie uda to silnik na części i pewnie swap na coś nowszej technologii.

Jeśli macie jakieś pomysły odnośnie zaistniałego stanu to proszę o pomoc, dzięki z góry.

P.S. Zawsze są plusy, chociaż przejdę przegląd na rejestrację ;D




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 9:21 
*

Rejestracja: 09 sty 2012, 15:00
Posty: 199
Lokalizacja: CK
Pojazd:
a regulowales naped ? po wymianie wydechu tego sie wymaga. pasek rowniez mozesz zmienic wraz z wariatorem..

mozesz jest blokowana na przelozeniach ? niech ktos inny sie jeszcze wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 9:58 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
Ale się rozpisałeś :roll:
Powiedz jak ci się wkręca na obroty ?
Wchodzi szybko, szybko się rozpędza i już ma 45 i nic dalej obroty rosną a v-max taki sam ?
Powinieneś wyregulować napęd :|
O 1g lżejsze rolki to jest konieczne po zmianie wydechy na sporta
I twardsza centralka Np malossi biała, stage6 soft
Może o 10-15 5 większą dysze daj też powinno pomóc :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Gaźnik po przeglądzie zmieniam na 14-17,5 bo ten to porażka, no i rozwierce króciec oczywiście w miarę możliwości.

Chwilowo to przyspiesza tak, że właściwie cały czas muli... A jeśli już mam wybrać jakieś momenty przełomu to do 20km/h w miarę, potem do 30 wolniej i wtedy jakby pasek się rozkręcał na max, v-max rośnie jeszcze do tych 40-stu paru i żeby wycisnąć chociaż o 1km/h więcej to musze trzymać manete na full i czekać... Raz sie uda, raz nie.

Rolki i tak mam lekkie bo 4,5g założone od kiedy kupiłem skuter. Bardzo możliwe, że jest blokowany na przełożeniach ale i bez tego powinien ze 60 iść :/ Sprawdzę za chwilę przełożenia i edytuje posta.

Na jeden obrót koła przypada mi 13 obrotów dzwonu




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043


Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 10:56 przez Funner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 14:42 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
Hmm nie wiem jak tam z przełożeniami ale jak są zablokowane to do 70 chyba buja :/
No to daj cięższe rolki :mrgreen:
Ciężkie rolki większy v-max lżejsze rolki lepsze przyspieszenie
Tak mówi zasada
Druga zasada mówi : :mrgreen:
Im lżejsze rolki tym twardsza centralka a im cięższe rolki tym bardziej miękka centralka

Po pierwsze cy ktoś może wie jakie były w tym Derbi Seryjne rolki i dysza ?

Jak będziemy mieli to to  możemy ci pomóc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Myślę, że z tymi rolkami zajmę się przy wymiane wario, teraz nie bardzo jest sens. Narazie do przeglądu się jeszcze pomęczę... Ale dzięki za rady, na pewno to wykorzystam.

Z tego co kiedyś czytałem seryjnie rolki powinny mieć 7,5gr
Dysze u siebie mam 48 albo 50

Mogę dodać jeszcze, że podczas zwalniania sprzęgło nie puszcza prawie wcale, dopiero jak skuter prawie stoi... Pamiętam, że kiedyś od razu po odjęciu gazu sprzęgło puszczało i tak chyba powinno być?




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043


Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 21:18 przez Funner, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 9:33 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
jak dyszę masz 50 to +15 % to załóż tak 58 i powinno być miodzio
A czy skutera masz sprowadzanego od szwaba bo tam występowały te mufy czy coś zwężka okna wydechowego
Jak masz takie coś to do kolesia od portingu i ci to rozwierci i powinno być o niebo lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Nie mam pojęcia czy to mofa... Jest sprowadzony z niemiec, ale od początku miał cylek 50siątkę i odblokowany moduł. A na czym dokładnie polega mofa? Gdzie jest ta zwężka? Bo sam wydech mam zmieniony na Leovince TT, to jest gdzieś wcześniej?




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 11:18 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
Funner, Masz takie coś oto fota MOFA Jeśli masz takie coś znaczy że twój derbi jet zablokowany :(
Musisz kupić Nowy cylek albo tego dać do potringu
Ja ci polecam porting jak chcesz pisz na gg mogę ci to zrobić :mrgreen:
Robiłem już takie rzeczy poprawi ci to dużo osiągi jak zrobię ci porting na mapie seryjnego cylindra wychodzącego na rynek polski to kit będzie ci szedł 70 ale jeśli zrobię ci to pożądanie + dodatkowo rozwierce kanały 85 powinien iść :wink:
Przykład mój Tgb cylinder stage6 streetrace + porting na mapie mhr V-max 110 km/h + mega przyspieszenie :D
Zdejmij wydech i zobacz co ty tam masz :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 11:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Dokładnie takiego czegoś nie mam, mój wylot z cylindra jest okrągły ale potem jest jakby małe zwężenie i przez jakiś czas przelot jest owalny, zaraz może znajdę gdzieś fotkę, żeby to pokazać

Obrazek

Coś takiego, tyle że to jest akurat chyba normalne
Bardziej martwi mnie ten obrazek gdyż chyba mam u siebie tą część zaznaczoną X-em...
Obrazek




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 11:44 przez Funner, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 12:42 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
hmm no nie wiem sam musisz to ocenić czy to może ograniczać przepływ spalin czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 12:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Na pewno nie wygląda to naturalnie w bloku silnika... Ciekawe czy w innych morini coś takiego jest




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 15:13 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
Funner, to są twoje foty czy z neta ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Z neta, to jest mój blok silnika
Obrazek


FILMIK <-- tak sie zbiera skuter, chwilo mam nadzieje...




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 20:39 przez Funner, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy