Dzisiaj jest 28 lut 2025, 16:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2012, 0:25 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 0:08
Posty: 6
Pojazd:
Witam! Mam pewien problem z gilerą runner SP 2005 rok. Mam już problemy z nią od dawna, a więc...spalanie na poziomie 10litrów/100km, czasami nawet więcej! Dochodzi jeszcze okropny muł na starcie. Gilera to seria+leovince tt+wariator poliniego. Zacznę od muła-zmieniałem w napędzie dosłownie wszystko...miękkie spreżynki sprzęgła+twarda centralka+lekkie rolki/twarde sprezynki sprzegła+miekka centralka+ciezkie rolki. Dosłowie milion kombinacji. Jednak to nic nie daje. Muł czyli ma bardzo małą reakcje na gaz. Tutaj też zmieniałem wszystko-dysze z 65 na 72, z 65 na 53, zmieniałem połozenie iglicy, regulowałem(nie reaguje za bardzo na regulacje) czyli bawiłem się śrubkami od gaźnika jednak pod żadnym ustawieniem nie było lepszej reakcji. Co do silnika to ma tylko zamuła na starcie, a poźniej coś się "odblokowywuje" i idzie jak OGIEŃ :twisted: koło 90km/h v-max. Czyli raczej nie można powiedzieć, że to wina cylka bo w zeszłym sezonie wymiony został tłok+pierścienie. Został też wymieniony zawór na nowy(seria od smugglera), jak też ssanie automatyczne na ręczne, nowy pasek. Co do odpalenia to pali na kopa, czy jest zimny, czy ciepły. Mogę jeszcze powiedzieć, że mam jeszcze jakieś problemy z elektryką, np. jak jade szybki i włącze migacz to nie działa, tylko wtedy jak ma małe obroty to działa i wgl spaliła sie przednia żarówka od mijania, nie mam pojęcia co się dzieje. Powiem tylko, że nie dam rady teraz nic zobaczyć/sprawdzić bo jestem za granicą lecz wszystko raczej wiem jak jest w nim. Proszę o pomoc!


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 0:25 przez Gileroman, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 8:28 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Podaj regulację jaką teraz masz.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 17:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
10l/100, to chyba bokiem Ci ucieka z 5l




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 18:52 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 0:08
Posty: 6
Pojazd:
Problem w tym, że NIC nie ucieka. Aktualna regulacja to gaźnik-dysza 72, iglica na środkowym ząbku, gaźnik podregulowany. Napęd-rolki 4,5grama, seryjne sprężynki sprzęgła, sprężyna centralna malossi czerwona. Na tym jest straszny zamuł na starcie, dopiero od 5-7k obrotów się wkręca i idzie jak szalony. Jak dam lżejsze rolki to wcale nie zbiera się szybciej, tylko ma wyższe wysokie oborty. Spalanie 10/100km, niestety...nie mam już sił :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Gileroman, sprawdź kompresje i uszczelniacze na wale oraz czy nie bierze gdzieś lewego powietrza.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 21:11 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 0:08
Posty: 6
Pojazd:
Kompresje w zeszłym sezonie miałem 5,5bara(przed wymianą tłoka i pierścieni) a w jakim sensie i jak mam sprawdzić uszczelniacze na wale? i jak sprawdzić czy nie łapie mi lewego powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
5,5 bara to końcówka. Mi piaggio przy 6 już z rozrusznika nie paliło.
Odkręć pokrywę filtra powietrza i wlot do gaźnika zatkaj ręką. Jak nie zgaśnie to gdzieś zasysa




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 16:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 16:27
Posty: 35
Pojazd:
A próbowałeś dać jakieś twarde sprężynki sprzęgła ?




_________________

SPRZEDAM TELEFONY:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19291233




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 16:53 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 0:08
Posty: 6
Pojazd:
Jak dam twarde sprężynki to muszę cały gaz dać żeby ruszył. Ale jak już ruszy to przyśpiecha w miare dobra...tylko mi chodziło żeby normalnie ruszał, że dam lekko gazu i jedzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 17:03 
*

Rejestracja: 05 cze 2012, 15:14
Posty: 42
Pojazd:
Zmien ssanie i bedzie ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
mam ssanie ręczne jkb, reperaturka+cięgno polini, 70zł gg;35799044




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 20:09 
Zbanowany

Rejestracja: 26 maja 2012, 15:08
Posty: 143
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
A sprawdzałeś membramy?




_________________

Wbijać komentować i oceniać moją Apke SR
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1867330#1867330




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
membrany też mam :D




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 20:20 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 0:08
Posty: 6
Pojazd:
Po co mam zmieniać jak mam ssanie ręczne. Napisałem, że zawór też zmieniałem ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 17:59 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 0:08
Posty: 6
Pojazd:
Nie bardzo rozumiem, jak mam zdjąc pokrywe filtra? Przecież jak zdejmę to i tak zgaśnie bo za dużo powietrza. A jak sprawdzić uszczelniacze na wale?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
jemu chodzi o to żebyć zatkał wlot na powietrze w gaźniku i jak Ci zgaśnie to jest dobrze a jak bedzie dalej pracował to łapie lewe powietrze gdzieś




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy