Dzisiaj jest 24 wrz 2024, 18:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 895 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 12:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Nie no, dzięki za wsparcie i te obfite komentarze ;]

Ale mam fotki, bo temat prowadzę głównie dla siebie :)
Myślę, że problem rozwiązany, lecz nie jestem pewny. Wie ktos co to moze być?

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tłoczek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tutaj sie zje**ł :/ 1. pojeżdże jeszcze na tym?
Obrazek


2. Tam olej może być?
Obrazek

Gładź idealna ;)
Obrazek


3. Chyba przez uszczelke olej paliła, tak?
Obrazek

4. I tutaj zębatka od zaworow, do wymiany, nie?
Obrazek
Obrazek



Pozdro. Wiecie jak zdiagnozować? Przeciętnie się znam na 4t




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2011, 15:56
Posty: 133
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd: Lambros
Szkoda, powiedz że to żart
:/ Szczęścia życzę :)




_________________

Yamaha Rex Sport 70 --> Inca Lambros StuntEdition




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 14:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Ja się w ogóle nie znam na 4t, więc zadam pytanie tym co się znają, możliwe że luz na zaworach był zły? Lub przestawiony rozrząd




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 14:09 przez Zwol4, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 14:08 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
z tą zembatką nie powinno być jeszcze wałka ?




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
4t jeżeli zakopci na niebiesko to bierze olej. Olej mogła zassać przez odme (o ile posiada) a jeżeli nie to winowajcą mogła być uszczelka.(a raczej napewno byla) Tłoczek moze i by pohulał ale też i można zmienić. (albo same pierścienie) Co do tego czy olej moze w tamtym miejscu być Jeżeli dobrze widze jest on juz poza komora korbową?Ja bym po tym zdjęciu powiedział ze nawet musi być nie widze zbyt dokładnie. W każdym razie wiem ze nie może być w komorze spalania (przed tłokiem). A nawet jeśli sie tam dostanie to nadmiar sie wypali i tyle hulasz dalej. Zębatka na skatowaną jakoś bardzo nie wygląda ale ryski troche mnie martwią;/ dla bezpieczeństwa i świętego spokoju bym wymienił. dawid137137, ten silnik troche sie różni od china 4t :wink:




_________________

Malina [*]


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 14:23 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 14:31 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
jacekz pisze:
dawid137137 napisał/a:
zembatką

zębatką

dzia za poprawienie

bnio pisze:
dawid137137, ten silnik troche sie różni od china 4t

więc dla tego się spytałem o to :)




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
bnio, wielkie dzięki kolego :) Bardzo pomogłeś :)

Jeszcze jedno mam pytanie :) Tam gdzie są zawory powinien byc olej czy nie?




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 17:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:36
Posty: 791
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
miałem to samo !! !! !! wiem co się stało !! !! !!

warn




_________________

ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

Piaggio Typhoon <MoNsTeRek:

https://www.facebook.com/Pawelek016?not ... _new_likes

viewtopic.php?t=354526


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 19:31 przez pawełek016, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
PioneerO, hehe spoko :)Tam gdzie sa zawory nie powinno być oleju to jest już komora spalania nie ma prawa tam być oleju. Jak sie tam dostanie olej to nadmiar sie wypali ale będzie przez 10-20 minut kopciła niebieskim dymem. Wiesz co jak nie masz kasy na tłok to zmień pierścienie przeszlifuj (oczyść troche) tłoczek z góry (denko) i powymieniaj uszczelki.

PS Zrób fotke zaworów coś mi do głowy przyszło ale fotke potrzebuje (od wewnątrz )




_________________

Malina [*]


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 20:48 przez bnio, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
bnio, okej, jutro wieczorem zarzuce :) Czyli zamówie uszczelki, pierscieni nie widze nigdzie :/ a skuter potrzebny :/




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:04 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
PioneerO, Z tego co widzę to uszczelka poszła pod głowica , tłok z pierścieniami w miare dobrym stanie bo nie widać żeby gdzieś bardzo olej brał więc stawiam na uszczelkę .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo


Ostatnio zmieniony 19 lip 2012, 13:09 przez marcin9440, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
PioneerO, o pierścienie napisz do smugglera/mielocha ;) marcin9440, Nie wiem ale ja dla świętego spokoju bym wymienił. Zresztom on ja tylko na kilka sekund odpalił więc zbyt dużo tego oleju też nie łyknęła.




_________________

Malina [*]


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 22:14 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
bnio pisze:
PioneerO, o pierścienie napisz do smugglera/mielocha ;) marcin9440, Nie wiem ale ja dla świętego spokoju bym wymienił. Zresztom on ja tylko na kilka sekund odpalił więc zbyt dużo tego oleju też nie łyknęła.


Odpuszcze pierścienie :/ I tak sie zapożyczam od taty i nie mam z czego oddac bo dopiero jutro do roboty ide.

ZresztĄ* :)




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
To uszczeleczki i składaj pan :) A kiedyś pierścionki sie wymieni :)




_________________

Malina [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
bnio, a co z tym kółkiem od łańcuszka rozrządu?




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
A no fakt ja bym to wymienił ;/ te rysy mogą ścierać łańcuszek aż w końcu bum i drogi remont;/ Bo tłok będzie wtedy uderzał o zawory ;/




_________________

Malina [*]


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 22:23 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:23 
*

Rejestracja: 15 kwie 2010, 14:04
Posty: 110
Lokalizacja: Jestem?
Pojazd:
Wbijam do tematu.. patrze, a tu silnik na stole :shock: kuurde nie za ciekawie .. jednak z 4T wiecej grzebania, pomógł bym chętnie ale jestem zielony w tych sprawach.. :/




_________________

Moja senda ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
bnio, ścierać? to jest z boku ;)




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 23:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
no właśnie z boku ogniwa sie będą scierać ;) Mój kumpel tak w china 4t miał ;) że miał przerysowane to z boku i przetarł mu sie na boku łańcuch.




_________________

Malina [*]


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 23:02 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 23:06 
*

Rejestracja: 15 kwie 2010, 14:04
Posty: 110
Lokalizacja: Jestem?
Pojazd:
ej, mi to sie wydaje że potrzeba regulacji tych luzów na zaworach? Mogłem palnać głupotę ale no:|




_________________

Moja senda ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 895 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy