Przyszedł mi już tłok do DR EVO 70, kupiłem od zetawu MALOSSI SPORT 70, za pare dni będzie szlif cylka, poniżej zdjęcia cylka, głowicy i tłoka MALOSSI 47,80, tłok kosztował 180zł, ZDJĘCIA PRZED SZLIFEM :
http://img706.imageshack.us/img706/2959/dsc00117vb.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/5839/dsc00118vs.jpg
http://img854.imageshack.us/img854/1194/dsc00119hf.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/4074/dsc00120wh.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/2505/dsc00121wt.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/432/dsc00122sh.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/8736/dsc00123dy.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/3600/dsc00124kr.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/6582/dsc00125m.jpg
I teraz pytanie, czy mam zmieniać łożysko igiełkowe tłoka/sworznia, na tym starym nie ma luzów wydaje się być dobre, ale nie wiem czy było zmieniane, nie wiem ile ma przebiegu .
Poniżej zdjęcia silnika, i szpilek cylindra, na jednej szpilce gwint przekręciłem więc będzie tak, czwartej nie ma i nie bedzie, będzie oryginalna wkręcana :
http://img854.imageshack.us/img854/1351/dsc00108q.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/1189/dsc00109md.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/4851/dsc00110pa.jpg
http://img256.imageshack.us/img256/9870/dsc00111em.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/5192/dsc00114qt.jpg
Jak zrobie szlif to zrobie kolejne zdjęcia cylka po szlifie oraz zdjęcia z montażu.
Narzie będzie chłodził na oryginalnym gaźniku i dyszy 90, czy nie zatrze go ???
Cylinder DR EVO 70 LC dziś założyłem i za pare dni będe go montował do ramy, ciekawe jakiego będzie miał kopa .
Wszysto już jest zamontowane, jak narazie przejechałem tylko 335 km ;)