Dzisiaj jest 01 mar 2025, 15:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Igi, Dokładnie,troche bajek Ci redus nawkręcal bo to albo nie będzie jeździło tak jak powinno z mapami MHR albo robi inne kąty. Niestety nie można dac wysoko płuków nie podnoszac wydechowego. Z tymi 28 mm chodziło Ci o średnice kanału wydechowego prawdopodobnie,czyli po prostu rozwiercony. Tak,ze w żaden sposób nie można nazwac tego EVO.:) Pozdrawiam.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2009, 18:00
Posty: 28
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Redus dobrą robote robi co wy gadacie... a kąty po 220 stopni to bajki są... heh MHR BB77 ma 193 stopnie...

Przemek * takiemu Alanowy Airsala po 30 km stanął tłok... a jego port jak widzialem to ojoj... Sodoma i gomora ;)

Ja bym wybrał Redusa ;)

Ściągnijcie sobie z neta Portmapanalyzer v3 i będziecie wiedzieli przy jakich obrotach jaki ąt na płukach i wydechach ustawić... czy to takie trudne?:) tam można bardzo fanie policzyć kształt okien, nakierowania mieszanki itd...




_________________

Zipp Jazzy -> Aprilia Sr 99 -> Malagitu F12 03 -> Yamaha Aerox 99 -> Piaggio NRG 04 -> Aprilia RS125 99 -> Yamaha Aerox 97 -> RS125 GS ->itd.

Porting, flow, tuning silników 2T, 4T, lakierowanie
GG: 4129154


Ostatnio zmieniony 20 lip 2012, 9:38 przez Lasonik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 21:59 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Sorry, mam 188* jednak, tak wydechowy rozwiercony na 28mm ;)

Tom_Q pisze:
Lasonik, o rzesz kurde Dawno cię tu nie widziałem

No aż niemożliwe :O




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)


Ostatnio zmieniony 19 lip 2012, 22:00 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 9:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Lasonik pisze:
Ściągnijcie sobie z neta Portmapanalyzer v3 i będziecie wiedzieli przy jakich obrotach jaki ąt na płukach i wydechach ustawić... czy to takie trudne?:) tam można bardzo fanie policzyć kształt okien, nakierowania mieszanki itd...


ja wole bazować na Biblii wg. Bella :wink:

Lasonik pisze:
BB77 ma 193 stopnie...


Z którego i tak po portingu można uzyskać nieco więcej :)


Igi pisze:
Sorry, mam 188* jednak, tak wydechowy rozwiercony na 28mm ;)


To już bliższe prawdy o Evo :) To będzie mocny Rejsing.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 20 lip 2012, 9:42 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 9:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Marcin194, Sałek też trochę cennych informacji mi w życiu dostarczył. :P

Marcin194 pisze:
Igi napisał/a:
Sorry, mam 188* jednak, tak wydechowy rozwiercony na 28mm ;)


To już bliższe prawdy o Evo To będzie mocny Rejsing.


188* to strojenie na około 10k obrotów, więc to i tak troszkę mało :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 11:53 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Marcin194 pisze:
To będzie mocny Rejsing.
No mam nadzieję, że będzie coś lepiej, taki przeciętny racing był przed portem - airsal tech racing 80cc. Redus pisał, że teraz na jakieś 17 km ze spawakiem raczej mogę liczyć :P Wypowiecie się może na ten temat? :)

Ps. S6 R/T ma podobno 26km a ma wydechowy na 192, więc tylko 4* więcej :P




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Igi, no 17KM tak - to będzie mocny Racing. Evo'em nazwałbym to wtedy jeśli przekroczyłoby 20KM. :wink:

Igi pisze:
na 192, więc tylko 4* więcej


Te 4* zazwyczaj więcej znaczą, niż może się to wydawać.

Dużą rolę w takim projekcie odgrywa gaźnik, dlatego zgrany kanał z ssący z owym gaźnikiem pozwala na uzyskanie naprawdę ciekawych rezultatów.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 12:22 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Tom_Q pisze:
Dużą rolę w takim projekcie odgrywa gaźnik, dlatego zgrany kanał z ssący z owym gaźnikiem pozwala na uzyskanie naprawdę ciekawych rezultatów.

Gaźnik mam s6 be 21 i większego raczej nie dam... Ale mam serie zawór i membranki - polecasz zmienić, tak? ;)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)


Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 9:54 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
ja u przemka robiłem port na racinga i doskonale zrobił:D 8tyś przelatałem i nadal jak talala ;]




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 13:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Igi pisze:
Marcin194 pisze:
To będzie mocny Rejsing.
No mam nadzieję, że będzie coś lepiej, taki przeciętny racing był przed portem - airsal tech racing 80cc. Redus pisał, że teraz na jakieś 17 km ze spawakiem raczej mogę liczyć :P Wypowiecie się może na ten temat? :)

Ps. S6 R/T ma podobno 26km a ma wydechowy na 192, więc tylko 4* więcej :P


S6 R/T Ma trzy kanały płuczące na stronę plus boostporty do tego. Nie masz szans na tę moc. Może liźniesz z 18-20KM.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Igi pisze:
Gaźnik mam s6 be 12


12 :shock: czy odwrotnie 21 :cool:

Zawór to jest to prawie najważniejsza rzecz. Osobiście jeśli bym robił u siebie : tak jak napisałeś gaźnik raczej 21mm, kanał ssący w cylku na tą samą średnicę plus do tego membrana V-force [jak jest do twojego silnika] - myślę, że power byłby niesamowity :P

Wał masz z wypełniaczami, tak?

Marcin194 pisze:
S6 R/T Ma trzy kanały płuczące na stronę plus boostporty do tego. Nie masz szans na tę moc.


Dokładnie, zapomniałem dodać. :)

pipin15 pisze:
ja u przemka robiłem port na racinga i doskonale zrobił:D 8tyś przelatałem i nadal jak talala ;]


Co tam ci robił ? Polerkę kanału wydechowego i zaostrzenie przegródki :lol: :?:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 20 lip 2012, 15:31 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Tom_Q, to akurat se sam umiem zrobić. Powiększył mi kanały ,podniusł okno wydechowe i tam pare rzeczy jeszcze o których nie chce mi sie pisać.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 9:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 16:59
Posty: 119
Lokalizacja: Siedlec Bochnia Krk
Pojazd:
dobra a tak pytanie z poza beczki ; jestem w stanie zrobic porting w motoryce ??? na jakie obroty ja wykrecic ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 9:58 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Tom_Q pisze:
Igi napisał/a:
Gaźnik mam s6 be 12


12 czy odwrotnie 21

Zawór to jest to prawie najważniejsza rzecz. Osobiście jeśli bym robił u siebie : tak jak napisałeś gaźnik raczej 21mm, kanał ssący w cylku na tą samą średnicę plus do tego membrana V-force [jak jest do twojego silnika] - myślę, że power byłby niesamowity

Wał masz z wypełniaczami, tak?

Marcin194 napisał/a:
S6 R/T Ma trzy kanały płuczące na stronę plus boostporty do tego. Nie masz szans na tę moc.


Dokładnie, zapomniałem dodać.


Taak, dokładnie - 21mm :D już poprawione ;) wał top racing evo ng :) ok, to poszukam zaraz jakiegoś zaworu :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Lasonik pisze:
Przemek * takiemu Alanowy Airsala po 30 km stanął tłok... a jego port jak widzialem to ojoj... Sodoma i gomora ;)
i tu sie z Tobą nie zgodze. Przemek robi dobre porty. Daje naprzykład jego projekt sima co prawda JESZCZE NIE UKOŃCZONY ale cylinder zrobiony jak talala chodź jeszcze też NIE SKOŃCZONY http://bikepics.com/members/Przemas222/cylinder/ słabo ,sodoma i gomora?? Mi na to nie wygląda. I dziwne ,bo większość chawli sobie robote Przemka ,ale zawsze znajdzie sie ktoś kto ma inne zdanie. Zamiast psuć opinie w necie na forum lepiej powiedz mu to w twarz :) A co do kolegi ,któremu cyl po 30km padł hmm jak sie nie umie wyregulowac gaźnika to takie skutki ,a z tego co słyszałem to i tak nieźle zapie******* i przemek oferował pomoc gdy dowiedział sie o tej sprawie ,ale kolega Alanowy odmówił więc jego strata. Mówisz sodoma i gomora hmm zrobisz lepiej ? Wątpie więc nie wypowiadaj sie źle i nie psuj dobrej opini. Dziękuje Dobranoc.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc


Ostatnio zmieniony 18 sie 2012, 9:23 przez pipin15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 12:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
pipin15, Kolego, nie zapomniałeś się trochę? Lepiej szybko wywal tę reklamę z podpisu.
Ty powiedziałeś swoje zdanie, ktoś wyżej ma inne i koniec! Co chcesz udowadniać?
Ja nie miałem do czynienia z ani jednym z nich to się nie wypowiem. Ten cylinder od simsona wygląda po prostu efektownie, na drugim zdjęciu widać trochę niesymetryczne wydechy :wink:

Z tematem strojenia cylindra to nie przesadzajcie, bo to i tak w większości zależy od wydechu. Co do zaworu membranowego to ważniejsza niż sam zawór jest twardość płytek, im wyżej kręcący zestaw, tym lepiej będzie pracował na twardych płytkach i odwrotnie. Przy napełnianiu bezpośrednim membrana pełni funkcję okna ssącego, tyle że jest w stanie dużo efektywniej dawkować mieszankę, bo sterowana jest przez ciśnienie w skrzyni korbowej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 18 sie 2012, 12:49 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 13:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Booyaka pisze:
Przy napełnianiu bezpośrednim membrana pełni funkcję okna ssącego, tyle że jest w stanie dużo efektywniej dawkować mieszankę, bo sterowana jest przez ciśnienie w skrzyni korbowej.


Dokładnie, dlatego jak mamy wał z wypełniaczami - otrzymujemy większe ciśnienie w skrzyni korbowej.

Booyaka pisze:
pipin15, Kolego, nie zapomniałeś się trochę? Lepiej szybko wywal tę reklamę z podpisu.


Jestem tego samego zdania. :wink:

pipin15, założę się, że jakby Tobie robił inny użytkownik, a nie Przemas byś nie był taki cwany w gadce.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Booyaka pisze:
na drugim zdjęciu widać trochę niesymetryczne wydechy :wink:
tak jak wspomniałem cyl jest jeszcze nie skończony więc to faza przejściowa ,bo wszystko bedzie wygładzone i wypolerowane.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy