Dzisiaj jest 12 paź 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2012, 22:53 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 7:12
Posty: 30
Pojazd:
Witam. Mam taki problem w mojej sr. Mianowicie ruszam do 30 km/h ma start jak marzenie, później słychać tak jakby spadała z obrotów, lecz prędkość ciągle wzrasta tyle, że wolniej. I gdy rozpędzę się do około 65 km/h skuter znowu wchodzi na obroty i przyspiesza bar
dzo dobrze, tak jak od zera na początku. I tu tkwi moje pytanie, czego może być to wina ?

Czytałem na różnych stronach, że mogą być to rolki. Tylko, że wcześniej było tak, że muła lekkiego łapał przy 60 do 70 i jechał znowu na pełnych obrotach. I raz gdy rozpędziłem się do 90 km;h i zwolniłem tak się stało, że teraz łapie muła przy 30 do 60.

Tak więc proszę was o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 23:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 7:31
Posty: 55
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd:
Sprawdź gaźnik i rolki, może tam coś jest nie tak.




_________________

Zapraszam do mojej Hondy x8r-s w sporcie:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=261013

Mile widziane komentarze ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 10:21 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 7:12
Posty: 30
Pojazd:
A możliwa jest taka opcja, że ktoś włożył np rolki 9g, i jeszcze jakieś lżejsze? Przypuśćmy pół na pół, i tak się dzieje, że szybko zbiera się do pewnego momentu, a później ma mula, i znowu jedzie dobrze?

Bo tak jak napisałem, miał wcześniej muła ale od 60 do ookoło 70, i ładnie jechał.
Może już te rolki są zużyte i teraz jest większy muł.

A co do gaźnika to wątpie skoro ładnie jedzie do 30, potem mul do 60 i jedzie dobrze nawet 80 km/h i nic nie przerywa, to chyba nie jest zapchany gażnik.

A i jeszcze jedno, wie ktoś jaką wagę mają seryjne rolki?


Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 10:22 przez Morales, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 10:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:44
Posty: 125
Lokalizacja: Szczecin/ Kamień Pom
Pojazd:
Morales, Seryjne rolki mają 5.5g.
Twój problem może polegać na zużytych rolkach lub może być tak, że sprężynki sprzęgła tracą swoje właściwości przy pewnej temperaturze i jest ten tkz. dół.
Zmień rolki i sprężynki sprzęgła. :D




_________________

Moja Sr'ka :
-Tecnigas Next-r Chrom
-Gaźnik TEC 17.5
-Filtr powietrza Polini Air Box
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło TEC EVO RACING
-Dzwon Polini Speed Bell d.107
-Rolki Polini 4.4g
-Sprężynki Niebieskie TEC'A
-Docisk Hebo +50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 10:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Może to być też wina progów na wariatorze .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 12:44 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 7:12
Posty: 30
Pojazd:
szybkikoks pisze:
Może to być też wina progów na wariatorze .


Progów na wariatorze? Jak możecie to wytłumaczie o co dokładnie chodzi.

A sprężynek kolor też ma jakieś znaczenie? Bo kumpel podrzucił mi ostatnio sprężynki niebieskie jakieś. I podrzucil mi także rolki, testowe. Tak więc na wymiane w razie czegoś mam.


Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 12:45 przez Morales, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2012, 11:28
Posty: 8
Pojazd:
Morales pisze:
Progów na wariatorze? Jak możecie to wytłumaczie o co dokładnie chodzi.

Po prostu wariator nie ma równej powierzchni, tylko ma dołek, przez co pasek ma ciężej wejść na samą górę. Przejedź palcem po powierzchni wariatora i wyczujesz, czy nie ma jakiś dołków. Coś w tym stylu:
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 23:27 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Adrian_1996 pisze:
Zmień rolki i sprężynki sprzęgła

Nie sądzę aby sprężynki sprzęgła wpływały na ,,dół'' w przyspieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 10:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:44
Posty: 125
Lokalizacja: Szczecin/ Kamień Pom
Pojazd:
Daktyl098, Przecież wiem z własnego doświadczenia, miałem już takie sprężynki ze miękły przy temperaturze i był duży dół, po wymienieniu ich na nowe przyśpieszam równo od startu aż do końca... :)




_________________

Moja Sr'ka :
-Tecnigas Next-r Chrom
-Gaźnik TEC 17.5
-Filtr powietrza Polini Air Box
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło TEC EVO RACING
-Dzwon Polini Speed Bell d.107
-Rolki Polini 4.4g
-Sprężynki Niebieskie TEC'A
-Docisk Hebo +50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 10:18 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 7:12
Posty: 30
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi. Dziś postaram się wymienić te sprężynki, i zobacze jak jest. Rolki może dopiero jutro bo nie mam odpowiednich narzędzi żeby to odkręcić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:44
Posty: 125
Lokalizacja: Szczecin/ Kamień Pom
Pojazd:
Morales, Pożycz od kogoś pneumata do sprężarki i 2 sekundy i odkręcone i sprzęgło i wariator. :D




_________________

Moja Sr'ka :
-Tecnigas Next-r Chrom
-Gaźnik TEC 17.5
-Filtr powietrza Polini Air Box
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło TEC EVO RACING
-Dzwon Polini Speed Bell d.107
-Rolki Polini 4.4g
-Sprężynki Niebieskie TEC'A
-Docisk Hebo +50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 10:40 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 7:12
Posty: 30
Pojazd:
No tak właśnie myślałem o pneumacie. Tam kumpel ma jakiś sposób na odkręcenie sprzęgła to będzie już wiedział coś. Ale wario będę musiał jakoś zablokować też, bo tak to chyba nie odkręce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 11:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:44
Posty: 125
Lokalizacja: Szczecin/ Kamień Pom
Pojazd:
Nie odkręcisz, a na domowe sposoby szkoda nakrętki aby ją wyślizgać i mieć problemy potem z odkręceniem, najlepiej pneumat i masz wszystko git odkręcone, dokręcone.. :D




_________________

Moja Sr'ka :
-Tecnigas Next-r Chrom
-Gaźnik TEC 17.5
-Filtr powietrza Polini Air Box
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło TEC EVO RACING
-Dzwon Polini Speed Bell d.107
-Rolki Polini 4.4g
-Sprężynki Niebieskie TEC'A
-Docisk Hebo +50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 12:22 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
wina rolekmiałem to samo wymieniłem na lżejsze i nie ma już tego prblemu ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy