Dzisiaj jest 06 mar 2025, 10:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2009, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Wysłany: Dzisiaj o godz. 1:56 pm

--------------------------------------------------------------------------------

Witam.

Otóż mam problem z moim speedfightem2. Wersja LC, x-race, choć to chyba nie ma nic do rzeczy.

A więc mój speed ma choróbkę;D

Pewnego dnia nie chciał odpalić, bo 5-10 kopach odpalił, postał 30 sekund na wolnych po czym ruszyłem nim normalnie. Przejechał 500m i zgasł. Kopnąłem znów z 5x i odpalił. Pojechałem kilometr, wszystko ok. Po tym kilometrze zgasiłem skuter i poszedłem do sklepu. Po zakupach znów były kłopoty z odpaleniem. Kilka kopów i zapalił. Po 100 metrach zszedł z obrotów aż musiałem stanąć, ale nie zgasł. Pogazowałem chwilkę i dojechałem do domu normalnie. Na następny dzień skuter nie chciał zapalić, tzn palił ale chodził tylko kilka sekund i gasnął. Przeczyściłem filtr, gaźnik, kranik podciśnieniowy, wylałembenzynę, nalałem nowej. Po tych zabiegach skuter chodzi normalnie na wolnych obrotach, nie gaśnie, natomiast na wyższe wkręcić się albo nie da, bo jak naciskam manetkę, togo dusi i gaśnie, albo się wkręci na wysokie, nawet na najwyższe, ale pochodzi na nich z 5-10 sekund i zaczyna z nich spadać, a ruch manetki już nie działa, tylko tak jakby go dusiło i spada z obrotów. Wiem, że już ktoś miał tutaj taki problem i nawet wklejał filmik na yt, natomiast to było z rok temu, nie wiem czy nie pyra.

Bardzo proszę o pomoc, wieczorem postaram się wrzucić film, jak ten błąd wygląda.

Dodam, że płytki przylegają do siebie dobrze, gaźnik wyregulowany, bena zmieniona.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!


EDIT!

Doszliśmy, że łapie gdzieś lewe powietrze. Po wkręceniu śrubki od regulacji paliwo/powietrze do oporu/do końca, skuter chodzi najlepiej Jeździ i w ogóle. Wie ktoś, gdzie może łapać lewe powietrze? Łączenie gaźnik, kruciec ok. Jest uszczelka. Możliwe, żeby to była wina simmeringów ?


To chyba do działu "Peugeot" co? Przenoszę!/Sadi
To jak już przenosisz, to może coś podpowiesz? :P




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 08 sie 2009, 20:36 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 8:51 
*

Rejestracja: 04 lip 2009, 17:18
Posty: 74
Pojazd:
całkiem mozliwe.. mialem to samo i wlasnie lapal lewe powietrze :) i to bylo wina simmeringow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 9:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Albo simmeringi albo u mnie w yarox'ie łapał lewe powietrze szczeliną między karterami a zaworem membranowym. Nowa uszczelka z czerwonego sylikonu po obu stronach pomogła :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 10:11 
*

Rejestracja: 04 lip 2009, 14:45
Posty: 39
Lokalizacja: Sulkowice
Pojazd:
tak to jest wina simeringow mialem tak kiedys w speedfighcie , kupilem lozyska skf s6 teflobn z simeringami i jest wszystko ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 12:16 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 11:44
Posty: 41
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
Miałem podobnie na wolnych obrotach mi gasł , jak stawałem an czerwonym swietle mi gasł kolo filtra powietrza z lewej strony jest srubka którą dokręciłem i jest ok

PS
Jeżdze krótko wiec za bardzo sie jeszcze nie znam :P




_________________

SpeedFight 2 LC
TECNIGAS NEXT R

Vmax 80 km/h

Kupię S6 Pro Replica do SpeedFight'a 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 12:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Zamieszczam link z filmemhttp://www.youtube.com/watch?v=UPjrWI4-CgU Tak się dzieje, gdy śrubka paliwo/powietrze nie jest wkręcona na full.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 13:54 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 11:44
Posty: 41
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
A jak ja dokręcisz ?

EDIT :

a i wie ktos jaki jest rozmiar paska do speeda 2 ?

a sprzęgło i dzwon jest ok ?

Używaj opcji "EDYTUJ" !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 09 sie 2009, 14:42 przez Genius 123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 16:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Genius 123 pisze:
A jak ja dokręcisz ?

EDIT :

a i wie ktos jaki jest rozmiar paska do speeda 2 ?

a sprzęgło i dzwon jest ok ?

Używaj opcji "EDYTUJ" !
M_LoT


Przeczytaj temat.. Jest napisane, że jak śrubka paliwo/powietrze jest DOkręcona/ Wkręcona całkowicie, to speed jedzie.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 7:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
mass95 pisze:
Albo simmeringi albo u mnie w yarox'ie łapał lewe powietrze szczeliną między karterami a zaworem membranowym. Nowa uszczelka z czerwonego sylikonu po obu stronach pomogła :P


Ooo! Doszliśmy, że to i u mnie jest bardzo możliwe! Czy możesz mi to troszkę opisać? Jakiego silikonu potrzebuję i gdzie to dokładniej jest? Mógłbyś fotke zrobić? :P




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 11:31 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 20:01
Posty: 178
Pojazd:
ToMiX156, ja tak miałem kiedy uszczelniacze na simmeringach poszły :mrgreen: najlepiej jak masz kase kupić simmerinki np firmy skf i jest spokój :D ale u mnie nie tylko to było problemem jeszcze miałem straszne luzy na tłoku i cylek miał przedmchy "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
A powiedz mi, te uszczelniacz jak wymienić ? Dużo zabawy?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy