Dzisiaj jest 02 sie 2025, 19:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2012, 20:29 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Tak jak w temacie. Kręcenie śrubą od mieszanki nic nie daje. Uszczelniacze sprawdzanie,króciec miał lekkie dziurki to je pokleiłem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 0:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Musi gdzieś jeszcze łapać lewe powietrze.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 7:07 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
A gdzie jeszcze może łapać ?? Mam też jeszcze tak że jak ruszam to muszę dać mało gazu bo sie dusi, a powyżej 20 już nabiera normalnych obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 8:20 
Stożek masz jakiś czy oryginalny filtr? Co masz w ogóle? Na pewno stało się to od jakiejś modyfikacji.

Może to dziwne ale sprawdź stan rolek. Miałem kwadratowe i też miałem muła okropnego, nie mowiąc o rozszczelnionym filtrze paliwa.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 9:50 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Filtr oryginalny, rolki kwadratowe. Ogólnie to jak dam więcej gazu do dusi się ale później już jakoś się zbiera(pow. 20km/h ma ogromnego kopa), ale jak chce podjechać pod góre na takiej prędkości że jeszcze się nie wkręcił to słabnie, a jak dam ssanie to odrazu do przodu rwie. Śrubka odkręcona na maksa, czy odkręcona na 3 obroty nie zmienia obrotów wolnych (a powinien mieć większe obroty)


Ostatnio zmieniony 29 lip 2012, 9:52 przez mateusz12443, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Zmień rolki, później wyreguluj gaźnik




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 11:13 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Ale on nie reaguje na regulacje. Podobno jak się psiknie do gaźnika od strony filtra plak'a i nie zmieni obrotów to znaczy że nie łapie lewego powietrza ?? To prawda. Bo u mnie po psiknięciu gaśnie.


Ostatnio zmieniony 29 lip 2012, 11:14 przez mateusz12443, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 11:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 20:23
Posty: 310
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
mateusz12443, Ja mam teraz Dellorto 17,5 i też za bardzo nie reaguje :D nie wiem czemu.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=347342
Yamaha Aerox VR. Zapraszam do komentowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 14:02 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Jakieś pomysły gdzie może łapać to lewe powietrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 9:30 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
F5 , czy jak będe jeździł na tym lewym powietrzu na dotarciu i później to coś się stanie. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 9:46
Posty: 45
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Yamaha YZ 426F
Imię: Marcin
jaki masz gaźnik ? ja u siebie mam 17,5mm i u mnie dopiero porządnie jest jak tą śrubę mam wkręconą na fula czyli ful paliwa zero powietrza i wtedy idzie ładnie ale spalanie ma zabójcze ... też miałem ze dwa razy taki problem że nie mogłem go wyregulować jak zużył się orginalny kranik podciśnieniowy paliwa to wtedy to skuter robił co chciał i jak chciał




_________________

Motorynka->Garelli Rex 50->Honda Mtx 80->Vespa PX 125->Derbi Gpr 50rr ->Yamaha Aerox 50->Yamaha Yzf 426




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 18:32 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
To morze to, bo u mnie kranik nie działa prawidłowo bo cieknie paliwo z niego. Sprawdzę i jak coś to napisze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy