Dzisiaj jest 26 lis 2024, 5:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2012, 23:30 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Cześć.

Ostatnio kupiłem gaźnik Tec phbn 21 Black Edition z króćcem Top racing i po założeniu go moto samo się wkręca na max obroty. Na początku ciężko w ogóle ją odpalić (na pych bo nie mam chwilowo rozrusznika). Gdy się wkręca i dodam gazu słychać że go muli. Próbowałem wykręcać dyszę wolnych, regulować powietrze i nic to nie daje. Na starym gaźniku trzymała obroty lecz dodam że linkę gazu mam od komara3 (może być za krótka i podnosić przepustnice?). Silnik po remoncie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 0:17 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Jaką masz teraz dyszę główną, a jaka była w starym gaźniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 17:50 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Był Dellorto PHBG 19 dysza 50, jest Tec PHBG 21 dysza 92.


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 17:51 przez busz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Sprawdź czy iglica jest opuszczona, a muli ci się przez to że się przylewa




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 9:30 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Jest ustawiona na środkowy rowek. Na opuszczonej jest to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Jak masz dysze ok 60 to załuż i opuść iglice w dół a jak nie to dysza 50 z dellorto i iglica gdzieś w okolicy max i wtedy baw się z regulacją.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 20:34 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Dysze mam 92 a nie ok 60. Na dyszy 50 chodziła koszmarnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 13:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Ja w swoim moto mam dyszę 90 i gaźnik 21 mm,seryjny cylek,stożek Polini. I śmiga,trzeba długo się bawić w regulację gaźnika....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
To reguluj na różnych dyszach, nie da się trafić za pierwszym razem idealnie.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 19:52 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Tak rozumiem że się nie da ale jeśli po godzinie męczenia się z regulacją gaźnika dalej sam wchodzi na max obroty to chyba coś nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Obniż poziom paliwa w komorze paliwowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Też mi się tak wkręcał i regulowanie nie pomagało. Już się szykowałem na wymianę uszczelniaczy, a po prostu linka się zawieszała. Sprawdzałem ją kilka razy, coś smarowałem i nie pomagało. Dopiero odpaliłem go bez linki i wyszło co jest nie tak. Problem tkwił w bloczku, w którym linka rozdwaja się do przepustnicy i pompy oleju. To się rozpięło troszkę i tam się linka przycinała.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 10:33 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Pokombinuję z tą linką ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy