Dzisiaj jest 19 lis 2024, 18:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2012, 15:50 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Hej.Mam hurricana 70ccm,do tej pory jezdzilem na oleju Castrol Power 1 (koszt ponad 50zl)
Ostatnio kupilem na stacji olej Orlena za 19 (Orlen Semisyntehic czy jakos tak)
Wlalem do zbiorniczka, i dolalem jeszcze troche do paliwa (bo slyszalem ze nie wolno zmieniac oleju z syntetycznego na polsyntetyczny czy mineralny)

Skuterek jezdzil tak jak kiedys, niestety wczoraj po przejechaniu ok 3km zrobilo sie cos takiego jakby tloka chycilo i skuter powoli zhamowal...
Koplem dwa rady-odpalil.Wrocilem sie do domu i po przejechaniu moze 2km zrobilo sie to samo...
Niestety juz nie odpalil..
Wczoraj wieczorem probowalem nalac paliwa pod glowice,i juz skuter "chwytal"ale nie zapalal...
Iskra na poczatku byla, niestety po chwili juz nie...
Zmiana swiecy na inna-nie pomogla..

Moje pytanie czy skuter mogl sie zatrzec?
Mam zamiar chyba kupic nowego tloka z pierscieniami tylko co wtedy z olejem?Nie chce wydawac 50zl na olej..;/Bo za chwile wartosc skutera przewyzsze kupujac ten olej...

Co radzicie?ide probowac.. moze zalapie teraz..
Czekam na odpowiedzi:)

Pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedzi:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 16:22 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Odkręć głowice i zobacz;)




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 16:27 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 14:27
Posty: 82
Lokalizacja: Bystra
Pojazd:
czytając to piszesz że raz masz iskre raz nie więc sprawdź wszystkie kable moduły i cewki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 16:35 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Piotrek:) pisze:
raz masz iskre raz nie

Iskra jest, wczoraj moze za duze swiatlo bylo i nie widzialem, teraz sprawdzilem i iskra jest.

miczeljp pisze:
Odkręć głowice i zobacz;)

Odkrecenie glowicy dla mnie to jest dzien roboty- a w dodatku ze niema mi kto pomoc, wszyscy kumple zapierdzielaja w polu.;/

Panowie jest news!*ODPALILEM!*
Ustawilem gaznik na max obroty,mieszanke troche paliwa pod glowice i odpalil..
Zaobserwowalem:Duzo mniejsza moc startu niz kiedys, i strasznie kopci(efekt dolania zapewne oleju do paliwa)

Pojechalem sie przejechac po przejechaniu moze lacznie 1,5 km stalo sie to samo...strata mocy i "chwycenie tloka" zhamowanie skutera...

Koledzy co teraz robic..?Jechac na stacje kupic ten olej na ktorym jezdzilem kiedys?Czy co...?

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 17:35 przez Snajper246, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Mi sprzedawca nie powiedział jaki lał olej to zalałem castrolem mineralnym, po 10 km chwyciło tłok i tak przez 100 km po 10 minutach jazdy aż w końcu przeszło. Teraz przejechałem już ponad 3 tysiące i zapierdziela ostro. Jezeli masz 70 to spuść tne i lej ten lepszy.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 18:11 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Trynithy pisze:
Mi sprzedawca nie powiedział jaki lał olej to zalałem castrolem mineralnym, po 10 km chwyciło tłok i tak przez 100 km po 10 minutach jazdy aż w końcu przeszło. Teraz przejechałem już ponad 3 tysiące i zapierdziela ostro. Jezeli masz 70 to spuść tne i lej ten lepszy.


Dzieki Ci wielkie za pomoc:)
Tylko co z tłokiem?Jak go chwycilo teraz pare razy to pozniej pomimo wlania syntetycznego oleju nie chwyci go znow?W jakim on bedzie stanie?W jakim stanie bedzie cylinder..;/
W dodatku ze tego tloka, na tym cylindrze chwycilo mi z 4-5 razy juz (po zakupie male niedogadanie w sprawie z olejem)


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 18:35 przez Snajper246, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 10:14 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Snajper246 pisze:
Trynithy pisze:
Mi sprzedawca nie powiedział jaki lał olej to zalałem castrolem mineralnym, po 10 km chwyciło tłok i tak przez 100 km po 10 minutach jazdy aż w końcu przeszło. Teraz przejechałem już ponad 3 tysiące i zapierdziela ostro. Jezeli masz 70 to spuść tne i lej ten lepszy.


Dzieki Ci wielkie za pomoc:)
Tylko co z tłokiem?Jak go chwycilo teraz pare razy to pozniej pomimo wlania syntetycznego oleju nie chwyci go znow?W jakim on bedzie stanie?W jakim stanie bedzie cylinder..;/
W dodatku ze tego tloka, na tym cylindrze chwycilo mi z 4-5 razy juz (po zakupie male niedogadanie w sprawie z olejem)


Dzisiaj wylalem stary olej, wlalem nowy ten power 1
Przejechalem sie kawalek i znow to samo..
Tlok to wymiany???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 10:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Ja bym wymienił bo szkoda cylindra.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 10:23 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Trynithy pisze:
Ja bym wymienił bo szkoda cylindra.


Dzieki Ci za odpowiedz..
A orientujesz sie czy zmienie tloka bez wyciagania silnika z ramy?Czy musze go wyciagnac?

Wyciagnolem!
Cylinder niema duzych rys-a jak juz ma to niewielkie "ryski" ale pojezdzi jeszcze
Dodaje wam jeszcze zdjecia tloka-luknijcie

Obrazek

Obrazek

Jutro kupie nowy ten tlok-kupowac taki sam jak ten?Zadnych wiekszych czy cos?Zebym pozniej zadnego zdziwka niemial ;D

Pozdro;)


Ostatnio zmieniony 03 sie 2012, 12:55 przez Snajper246, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 19:20 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
odpowie ktos cos?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 19:57 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli cylek wygląda tak jak tłok to długo na nowym tłoku nie pojeździsz, daj ten cylek do oceny gdzieś gdzie robią szlify i ewentualnie ci doradzą czy bez szlifu się obejdzie czy nie,ewentualnie doradzą jaki tłok masz kupic pod szlif cylka :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 10:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Pierscienie troche dostały :cry: Nie wiem czy cie to pocieszy ale kiedys jak sie szykowało skuterki do żyda to sie brało papier 1000 po czym przycierało się tłok i cylinder z rys :mrgreen:
Ale ruchami poziomymi, nie tak jak chodzi tłok!
Sposób zdaje sie partacki no ale w wielu przypadkach pomaga.

Możesz kupić nowy tłok o takim samym wymiarze, gładź cylindra przelecieć papierem 1500 lub 2000 z dużą ilością wody. Zrobiłem tak w dwóch motocyklach , w jednym kompresja 9 bar w drugim 11.

Pozderki




_________________

Oferuje piaskowanie felg, ram, przęseł, przyczep i wiele innych. GG 11097938.


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 10:52 przez Ghostface, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 11:11 
*

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
z Tego Co Widze pierścienie się zapiekły w tym tłoku moim zdaniem Tłok i Cylek do wymiany, Widze że to 2T wiec dużych problemów z dostaniem nie bedziesz miał i myślę że nawet w rozsądnej cenie, co do oleju ja osobiście mam akutanie chinski tłok + cylek za 70 zł leje olej z Castoramy za 15 zł i jeździ jak dziki osioł , polecam wymiane tłoka i cylka + Zrobić mu ręczną mieszankę naprawde to jest dużo leprzy sposób, i sprawdź czy przypadkiem Ci nię pękła linka od dawkowania oleju i nie jeździsz na suchym paliwie ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 13:40 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Jeśli cylek wygląda tak jak tłok to długo na nowym tłoku nie pojeździsz

Nie nie,wlasnie culinder nie jest w takim strasznym stanie jak tlok..
Pojade we wtorek po tlok do serwisu i sklepu keewaya w jednym i pokaże im ten cylinder jeszcze, ale pewnie powiedza ze trzeba cylinder nowy bo bedzie im zalezalo zeby cos zarobic..;)bedzie lepsze swiatlo to wstawie tutaj fotki tego cylindra jeszcze bo jak narazie to nie bedzie nic widac;)

Ghostface pisze:
kiedys jak sie szykowało skuterki do żyda to sie brało papier 1000 po czym przycierało się tłok i cylinder z rys


No wlasnie moj tez jest na poziomie sprzedazy^^ Juz ludzie pisza i pytaja a tu skuter bez cylindra i tloka w garazu^^

Ghostface pisze:
Ale ruchami poziomymi, nie tak jak chodzi tłok!

Czyli patrzac tak:Tlok chodzi przod tyl, to papierem przejechac prawo lewo?^^
Robson17 pisze:
leje olej z Castoramy za 15 zł i jeździ jak dziki osioł


Heh, tylko teraz jakbym zmienil samego tloka to nie wiem czy ryzykowac na zmiane oleju..;/ w dodatku ze to jest chiński cylinder 70 i (byl) chiński tlok [*]

Co do mieszanki-wywale chyba ten zbiorniczek w pi**u...

Dzieki chlopaki za odpowiedzi ;)

Dodaje zdjecia cylindra-no moglo byc gorzej..nie jest on jakos wielce zajechanyy...:P

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co sadzicie???


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 14:22 przez Snajper246, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
papierem 1000 lub 1500 w prawo - lewo, nowy tłok i jazda z nim :p




_________________

Oferuje piaskowanie felg, ram, przęseł, przyczep i wiele innych. GG 11097938.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 16:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ten cylek też dostał po ...ie,jeśli chcesz jeszcze jeździc na skuterze przed sprzedażą to ja bym kupił cylek +tłok, wywalił dozownik a przy sprzedaży doliczył do ceny cylek +tłok+ robocizna a nie wciskał kupuiącemu padliny :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 17:00 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Ghostface pisze:
papierem 1000 lub 1500 w prawo - lewo, nowy tłok i jazda z nim :p


Przekonales mnie:P Tak tez zrobie^^Ten papier 1500 starczy???

n0ooRt pisze:
Ten cylek też dostał po ...ie

No dostal,dostal..Patrz na tłok, to i tak dobrze ze tylko tyle;P


Dzieki za pomoc:)




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
1500 starczy, jeździsz nim dotąd aż większość tych drobnych rysek zginie. Jak jest głębsza rysa to nie drzyj na siłe.




_________________

Oferuje piaskowanie felg, ram, przęseł, przyczep i wiele innych. GG 11097938.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 19:43 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2011, 15:07
Posty: 223
Lokalizacja: Wadowice/okolice
Pojazd:
Ghostface pisze:
1500 starczy, jeździsz nim dotąd aż większość tych drobnych rysek zginie. Jak jest głębsza rysa to nie drzyj na siłe.


Dzieki wielkie:))Niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi!:D

A co z tym olejem?Zaryzykowac i kupic taki polsyntetyczny-jak juz bede mial tego nowego tloka?

Dzieki wielkie;P




_________________

______________
Keeway hurricane
-Stage sport pro 70ccm
-Arrache 19mm
-Polini AirBox
-Laser x-pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy