Dzisiaj jest 29 lis 2024, 15:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2012, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Witam. Jestem posiadaczem Rieju rs1. Wymieniłem w nim cylinder na chińską 80, gaźnik dellorto 21, dyfuzor jest pusty, nowy zawór membranowy, nowe simmeringi i moduł zapłonowy ( ponieważ nie mogłem znaleźć oryginału do mojego modelu moduł został dorobiony przez elektryka ). Mój problem polega na tym że motocykl po odkręceniu manetki szybkim ruchem dławi się i za nic nie chce wejść na wysokie obroty, ale gdy odkręcam manetkę powoli to normalnie kręci do 12 tys.. Podczas jazdy to samo, muszę powoli dodawać gazu aż wejdzie na obroty. Na 1,2 i 3 biegu jest dobrze,( choć już na 3 potrzebuje trochę czasu żeby się rozbujać ), na 4 biegu nie chce za nic złapać rezo, a na 5 i 6 po prostu zaczyna zwalniać.. Próbowałem coś wyregulować gaźnikiem, wymieniałem dyszę na mniejsze i na większe i nadal to samo... no można powiedzieć że odrobinę lepiej.. Może ktoś z was mi coś podpowie, bo ja męczę się z tym rok i zaczynam powoli tracić nerwy...

Ps. Motocykl strasznie dużo spala i lekko wypluwa paliwo do filtra.


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 20:31 przez bonio1, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Regulacja gaźnika. Ew już cylinder sie kończy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
ehh.. no przecież napisałem że regulacja nic nie dała, a sprawdziłem już naprawdę dużo ustawień. Zauważyłem że na świecy ngk br9es w ogóle nie wchodzi na obroty, a już na br6es jest dużo lepiej, a cylinder chyba nie, bo po zdjęciu głowicy nie wykryłem nawet najdrobniejszej ryski i zapala bez problemów. Dodam też że moto bardzo dobrze trzyma niskie obroty..


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 21:13 przez bonio1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 22:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
bonio1 pisze:
po zdjęciu głowicy nie wykryłem nawet najdrobniejszej ryski

Ja pewnie też nic bym nie zauważył... Cylinder też ściągnąłeś? Jakie masz zębatki?




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 22:34 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Cylindra nie ściągałem bo wydaje mi się że ma dobrą kompresję.. po wrzuceniu jedynki naprawdę ciężko zakręcić kołem. Zębatki seria, przodu 11 a z tyłu nie pamiętam..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
próbowałeś zmieniać odstęp na świecy?




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 23:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Naprawdę myślisz że przez rok nie próbowałem tak podstawowej czynności ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 23:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Ewidentnie moduł zablokowany. Kup moduł Ducati taki jak do AM6 i po problemie. Na allegro jest tego pełno. Zablokowane moduły na 1, 2, 3 kręcą max obroty, a na pozostałych biegach do rezo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Tyle że w tym problem że jest teraz cała instalacja nowa i całkowicie inna kostka modułu, i nie wiem czy to prawda co piszesz bartexc, bo udało mi się ( z górki ) :D osiągnąć maksymalne obroty na 4 , a poza tym miałem takie przypadki, jeszcze na starym cylindrze że motocykl dostawał kopa i wyrywał na wszystkich biegach, ale po odstawieniu go na chwilę i ponownym odpaleniu było znowu to samo.. Więc wydaje mi się że moduł nie jest zablokowany. Tylko teraz pytanie czy to może mieć jakiś związek z elektryką że on nie łapie rezo na 4 i na wyższych biegach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 0:07 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
sprawdź czy kranik nie puszcza ci paliwa podciśnieniem. w XR6 mialem podobnie tyle ze on palil mi gume bezproblemu. Regulacja regulacji gaznika nie równa.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 0:08 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 2:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
skąd mam wiedzieć co robiłeś a co nie, a do
3 kręci na każdym biegu tyle samo obrotów
czy spadająna na każdym po trochu? a co do
modułu to nie trzeba filozofa kable podpina
się tak jak masz kolory na fladze włoch tzn
od góry zielony biały czerwony i ostatni pin
to gaszenie no chyba że kupisz moduł Top
performance to od gaszenia jest 1 pin ale
ten moduł nie dostaniesz tak łatwo w
polsce.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 2:55 przez Adriano155, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 9:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Kaczy735ial - W kraniku wymieniałem niedawno uszczelki i jest wszystko dobrze. Adriano155 - Na 1,2 i 3 tak samo kręci, tylko na 3 potrzebuje już trochę więcej czasu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
zdejmij łańcuch z przedniej/ podnieś tylne koło zębatki włącz 1/2/3/4/5/6 i sprawdzaj do ilu obr kręci jeśli na 3b się skończy rezo to masz zablokowany moduł jeśli będzie szedł do końca na każdym biegu to zbyt mała kompresja. Tyle w temacie ^^




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 9:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Ale czemu po szybkim odkręceniu manetki on się dławi ? , a jak powoli dodam gazu to normalnie się wkręca..? Wydaje mi się że właśnie w tym jest problem ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 9:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Ewidentnie regulacja gaźnika. Sam posiadam gaźnik DellOrto 21 mm,z zawodu jestem mechanikiem i Ci szczerze powiem,że bardzo trudno reguluje się takie gaźniki.
Dużo Ci spala i się dławi,dlatego,że zalewa cały cylinder wachą. Ja w swoim też tak miałem,dopiero dysza 88 i stożek Polini do seryjnego cylindra(50 cm3) dały dobre rezultaty...
A gaźnik regulowałem ponad pół roku(regulacja,odstawienie do garażu,następnego dnia testy podczas dojazdu do warsztatu).


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 9:52 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
A propos dysz - aktualnie jest zamontowana 100, na 115 go zalewa, na 105 też nie jest za dobrze, a na 80 gaśnie..


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 9:56 przez bonio1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 12:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
bonio1, To spróbuj coś pomiędzy 105 a 80, bliżej 105. Jaka jest kompresja, nie na popych tylko mierzona manometrem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 12:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
około 9bar, tyle że może niezbyt dokładnie bo mierzone manometrem na wcisk, ale niestety nie mam dostępu do wkręcanego.. Dodam że jeszcze na starym module i starym cylku motocykl jeździł dobrze, ale odkąd moduł padł i został wymieniony nie miał siły na 4 biegu . Pomyślałem że to wina cylindra i rzeczywiście był troszkę zarysowany. Niestety po założeniu 80 nadal występuje ten problem.


Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 12:34 przez bonio1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 13:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
bonio1 pisze:
A propos dysz - aktualnie jest zamontowana 100, na 115 go zalewa, na 105 też nie jest za dobrze, a na 80 gaśnie..


Jak gaśnie na 80? Podczas jazdy,na wolnych obrotach czy jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Na luzie po odkręceniu manety, a podczas jazdy nie ma mowy żeby na obroty wszedł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy