Dzisiaj jest 01 lis 2024, 7:28

Strefa czasowa UTC+1godz.

Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gilera GSM 50
*

Pojazd:
Witam! Jestem tu nowy.
Mam do was wielką prośbę. Chciałbym się dowiedzieć gdzie można nabyć części do motoru Gilera GSM 2001 rok. Na stronie Mielocha jest ich mało. Druga sprawa jak kupiłem ten motor i się nim przejechałem to jechał 45 km/h max. Co może być tego powodem? Ja myślę, że ma gdzieś jakieś ograniczniki. Nie znam się na tym. Jaką prędkość V-max może mieć ta Gilerka po zdjęci wszystkich ograniczników? I jakbym chciał kupić cylek 70ccm to jakie części bym musiał jeszcze wymienić? Z góry thx.

P.S. Jeżeli naruszyłem regulamin forum (np. w złym dziale napisałem lub coś innego) proszę o warna.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
*

Pojazd:
Odpowiem Ci na jedno pytanie możliwe że masz dużą zębatke styłu co powoduje wolną prędkość ale ograniczniki tez pewnie ma ale powinien jeździć szybciej...

Pozdro Kujda

Tytuł:
*

Pojazd:
Powiem, że zębatka jest ogromna. Na ponad pół koła jeszcze takiej dużej zębatki nie widziałem.

Tytuł:
*

Pojazd:
Ja mam gilere gsm z 2002 ja mam odblokowany tłumik i zębatke z przodu 14z a z tyłu zostawiłem 70z teraz leci mi 75km/h i nadal moge go postawić na koło. Jak chcesz założyć cylinder 70ccm to musisz kupić gaźnik 19 - 21mm do tego nowy kruciec na rozmiar gaźnika do tego filter powietrza najlepiej jakiś markowy stożek dużo byś mógł jeszcze dokupić ale to co napisałem jest podstawą podobno warto jeszcze kupić wydech sporowy ale to droga sprawa.

Jeżeli nie zależy ci na mocy a nie chcesz dużo płacić to odblokuj kolanko i daj z tyłu zębatke 52 to będzie leciał 80 km/h ale mocy - 26% ewentualnie zębatka 48 i poleci 90km/h ale mocy -32% wszyskie dane sam przeliczyłem i na moim motorku się sprawdziły.

Tytuł:
*

Pojazd: