Dzisiaj jest 01 lis 2024, 7:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gilera GSM 50
Post: 11 sie 2009, 11:36 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 11:23
Posty: 12
Pojazd:
Witam! Jestem tu nowy.
Mam do was wielką prośbę. Chciałbym się dowiedzieć gdzie można nabyć części do motoru Gilera GSM 2001 rok. Na stronie Mielocha jest ich mało. Druga sprawa jak kupiłem ten motor i się nim przejechałem to jechał 45 km/h max. Co może być tego powodem? Ja myślę, że ma gdzieś jakieś ograniczniki. Nie znam się na tym. Jaką prędkość V-max może mieć ta Gilerka po zdjęci wszystkich ograniczników? I jakbym chciał kupić cylek 70ccm to jakie części bym musiał jeszcze wymienić? Z góry thx.


P.S. Jeżeli naruszyłem regulamin forum (np. w złym dziale napisałem lub coś innego) proszę o warna.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 20:25 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Odpowiem Ci na jedno pytanie możliwe że masz dużą zębatke styłu co powoduje wolną prędkość ale ograniczniki tez pewnie ma ale powinien jeździć szybciej...




_________________

Pozdro Kujda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2009, 10:45 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 11:23
Posty: 12
Pojazd:
Powiem, że zębatka jest ogromna. Na ponad pół koła jeszcze takiej dużej zębatki nie widziałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 8:06 
*

Rejestracja: 24 sie 2009, 7:46
Posty: 3
Pojazd:
Ja mam gilere gsm z 2002 ja mam odblokowany tłumik i zębatke z przodu 14z a z tyłu zostawiłem 70z teraz leci mi 75km/h i nadal moge go postawić na koło. Jak chcesz założyć cylinder 70ccm to musisz kupić gaźnik 19 - 21mm do tego nowy kruciec na rozmiar gaźnika do tego filter powietrza najlepiej jakiś markowy stożek dużo byś mógł jeszcze dokupić ale to co napisałem jest podstawą podobno warto jeszcze kupić wydech sporowy ale to droga sprawa.

Jeżeli nie zależy ci na mocy a nie chcesz dużo płacić to odblokuj kolanko i daj z tyłu zębatke 52 to będzie leciał 80 km/h ale mocy - 26% ewentualnie zębatka 48 i poleci 90km/h ale mocy -32% wszyskie dane sam przeliczyłem i na moim motorku się sprawdziły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 18:01 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 11:23
Posty: 12
Pojazd:
Wielkie THX za pomoc jesteście wielcy :) Zębatki i kolanko się sprawdziło ;] Jeszcze raz wielkie THX :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
hmm nie musisz robic wszystkich tych zabiegow . Poprostu daj wieksza dysze do gaznika odblokuj filter. albo daj stozka. Rozetnij wydech wywal katalizator ... Bedzie leciał wiecej i duzo wiecej mocy ... A co to tuningu wsadz cylek 70 wymien wał i jak chcesz gaznik . krucca nie musisz- wystarczy odblokowac zaslepke... Ale wał i łozyska do cylka 100%..




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy