Dzisiaj jest 16 lis 2024, 1:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2012, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Witam!
Mam na razie aerox-a 50cc i tak sobie myślę, czy czasem za rok nie bd robił prawa jazdy kategori A1 (do 125cc). Ogólnie tak się zastanawiam oczywiście czy bd miał kasę na motocykl 125 cc itp. więc nie wiem czy bardziej mi się opłaca stuningować roxa do 70cc np. jakiś streetrace 70cc cylek i wgl lepsze części.
I tutaj pytanie co byście wybrali na moim miejscu? tuningować roxa do tego 70cc+ do tego wydech+gaźnik 17.5mm= 1000-1200zł + pierdoły do regulacji załóżmy 1200-1400zł (i z czasem inne rzeczy typu pasek ale to nie wliczam bo teraz malossi kupuje i wgl sprzęgło wymieniam i dzwon bo to w tym momencie konieczne) i palił by niestety te 6-7litrów i vmax 110-120km/h czy lepiej zainwestować w jakąś 125cc typu NSR i spalanie podobne ale mocniejsza, CBR spalanie 3-5litrów (więc sporo mniejsze) i vmax ten sam czy inną jakąś ze spalaniem do 6-7 na piłowaniu?
Bo sam nie wiem a 50cc mi nie wystarczy. Dodam, że nawet iż taką cbr-ke aerox 70cc pociśnie na starcie to jest ta biegówka. Bo to najbardziej mnie ciągnie i ten wygląd motocykla.
HELP bo nie wiem co bardziej korzystniejsze i lepsze dla mnie? :) bo z drugiej strony jak pisałem wydał bym te 1500zł- na tuning a aerox wart z 5tys. więc 6.5 tys (to takie szacowanie tylko) by wyszło ale nie musiał bym się z tym męczyć typu regulacja i wgl montaż tylko kupuję i jeżdżę.
Niech wypowie się ktoś kto miał podobne myśli albo ma 125cc z prawem jazdy A1 i czy warto było.
:)

PS. Nie znalazłem innego lepszego działu na ten temat. W razie mojej pomyłki proszę o przeniesienie bez warna, gdyż innego działu jak pisałem lepszego nie znalazłem. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:23 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
Ja osobiście wolałbym kupić 125cc i nie bawić się w 70cc.




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:25 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
4T w 125 jest mułowate :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
yhm. a co byście polecali? jaka najlepsza 125cc ? oczywiście nie vmax bo ogólnie 125cc pojadą te 120km/h co najmniej więc wystarczająco ale tak pod względem spalania jak i mocy. Myślałem nad NSR lub CBR bo RS-ka mimo, że lepsza od NSR-ki to zapewne więcej pali.
Więc?
Niech wypowie się ktoś jeszcze kto miał podobny dylemat !:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
jak cie stac na paliwo i częste remonty to bierz 125 2t, ja bym się w tuning kibla nie bawil, to studnia bez dna, wlozysz w niego kupe kasy a jak bedziesz chcial sprzedac to sporo stracisz


Ostatnio zmieniony 07 sie 2012, 14:37 przez barto96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
tulus212, 3dni temu właśnie zakupiłem NSR i do skutera nie ma porównania już w czuć moc ;D
Speedy3, No
2t jest mułowate ale np jak jedziesz 80 km/h i wrzucasz 6 pełny gaz to zbyt nie przyśpiesza dopiero redukcja i leci aż miło ;D ale w końcu 2T lubi wysokie obroty;D




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Ja bym na twoim miejscu kupił 125cc , jak ci brakuje mocy w 50cc to kupujesz większy :wink: a to jaki wybierzesz to już twoja sprawa, jeżeli zależy ci na mocy to weź RS, albo mito , czy nsr , jak chcesz żeby mało palił to cbr ale licz się z mułem :P :wink:


Ostatnio zmieniony 07 sie 2012, 12:38 przez kubayo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 16:08
Posty: 142
Lokalizacja: Warka
Pojazd:
2T, 125cc




_________________

tuning:
- Cylinder malossi sport 70
- Wariator malossi multivar
- Sprzegło polini 3g speed clouth
- Gaznik dellorto 17,5
- krociec ssacy (do gaznika) 20
- Wydech Tecnigas RS II 70 !
-Hebo +60
-niebieskie polini
-moduł cdi naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 12:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Raczej, że 125.
tulus212 pisze:
a co byście polecali?

jak masz kase na paliwo to rs, jak wolisz 4t w "ścigaczu" to cbr a jak wolisz coś typu turystyk to varadero :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Pewnie że większa poj. , tuning strasznie pochłania, liczysz tyle i tyle cię to wyjdzie i zaraz dochodza do tego inne bzdety, poza tym taka 125 i tak będzie dużo mocniejsza i kto wie czy nie dużo żywotniejsza.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 13:16 
**

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:32
Posty: 288
Lokalizacja: Niemiec
Pojazd: Nissan 350Z,Yamaha R6
Kupuj Apke Rs 125 ;p
Mam Rs od paru dni i jest prze cudowna :)




_________________

"Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć"
"Motocykle To Moja Pasja " ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Grzegorz52 pisze:
i kto wie czy nie dużo żywotniejsza.

jak nie kupi trupa to na pewno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 13:58 
**

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:32
Posty: 288
Lokalizacja: Niemiec
Pojazd: Nissan 350Z,Yamaha R6
Bihon, ja mam z 2007roku , fajnie się prowadzi :wink: jak kupi trupa z 1998 roku albo z 2000 to będzie się sypać wiem coś o tym :D




_________________

"Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć"
"Motocykle To Moja Pasja " ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 14:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Nie zawsze data produkcji mówi o tym, czy trup czy nie, ta z 2010 może być składana z 3 a ta z 99r może być w full orginale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 14:12 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
Ja bym tuningował 50ccm. Wg mnie większa frajda. I też nie wiadomo za którym razem zdasz to A1




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
lepiej 125cc, skuter to studnia bez dna, wsadzisz tyle kasy a nie wyciągniesz wiele z tego jak sprzedasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 14:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
DaniuMMz pisze:
I też nie wiadomo za którym razem zdasz to A1

Jak ma pojęcie i nie trafi na egzaminatora pajaca to zda za 1 razem. Wcale nie jest tak trudno.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
yhmm dzięki za rady :)
a tak może napisze ktoś ile palą te różne 125-tki
np. NSR, RS, TZR (125cc), CBR, itd bo jak by dużo np NSR mniej spalila od RS to biore NSR :)
mito nie biorę nawet pod uwagę bo jak by się coś rozsypało to trudno o części a poza tym nie potrzebne mi jest 200km/h. Rozumiem w skuterach jest różnica bo każde 10km/h robi różnicę bo 60mało, 70 też 80 średnio i do 90 a w tych 125cc to czy pojedzie 130 z dobrym przyspieszeniem oczywiście czy te 150-160 to różnicy mi nie robi
nawet wole te 130 bo nie bd aż tak szalał a tak to bzika w trakcie jazdy się dostanie i od razu vmax sprawdzamy a potem dopis do nazwiska Ś.P i pozamiatane jeszcze w dodatku, że nie umiem jeździć biegówką :)

PS. Pat! zdawałeś może na A1 albo ktokolwiek? jak coś trudno jest i wgl co trzeba robić dokładnie tzn. ile jazd i egzamin itp.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 16:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2012, 8:24
Posty: 106
Lokalizacja: okolice Krzepic ; )
Pojazd:
Kup sobie aprilie rs 125 za 2000 zł (silnik do remontu)
Oddaj serce do naprawy za 1500-2000 zł.

Kumpel tak zrobił i teraz wie czym jeździ bo ma silnik po remoncie.
jak narazie to jechał 150 : D




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282350

Wariator: RMS
Sprzęgło: Malossi Fly
Wydech: Leo Vinci (W) Hand Made Work :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 16:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
tulus212 pisze:
poza tym nie potrzebne mi jest 200km/h

Seryjne Mito nie pojedzie 200 km/h. Jakieś bajki :roll:

tulus212 pisze:
PS. Pat! zdawałeś może na A1 albo ktokolwiek? jak coś trudno jest i wgl co trzeba robić dokładnie tzn. ile jazd i egzamin itp.?

Zdawałem w maju 2011. Pisz na PW, bo nie ma co tutaj śmiecić.

tulus212 pisze:
NSR, RS, TZR (125cc), CBR

RS 7 litrów , TZR 6 litrów, CBR 3-4 litry max.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy