Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 11:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2012, 13:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Obrazek

Obrazek

Leo Vince TT, przecież to "prawie seria" jak wielu użytkowników tego forum skanduje, gdy ktoś o ten wydech pyta... Proszę! Przy seryjnym cylindrze w aeroxie jest nieco mocniejszy od ZX! Nie możliwe? A jednak. Gdzie pojawia się ta nisko obrotowość ZX'a?? To jedynie mit! Leo Vince ZX jest nisko obrotowy przy cylindrach pokroju Malossi Sport 70cc, bo jest on liczony pod słabe cylindry 70cc. Chcesz stuntować na seryjnym cylindrze? Więc zgodnie z trendem szukasz nisko obrotowego wydechu... Yasuni Z prezentuje tu klasę. Zobaczcie jak pięknie i delikatnie biegnie krzywa jego mocy. Wydechy rejsingowe typu Yasuni R czy PM 360 nie sprawdzą się zbyt dobrze w 50cc, jednak lepsze to niż seria. Pozostaje jeszcze Pro Replica. Ona również nie pokazuje tu pełni swoich możliwości, ale sposób jej liczenia sprawia, że moc maksymalna prawie tak dobra jak w TT czy ZX, jest dostępna w szerszym zakresie obrotów. W rezultacie przy dobrym ustawieniu napędu - to ona - będzie sprawiać, że skuter zacznie przyspieszać najlepiej.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 10:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Chciałbym dodać, że nie należy kierować się tylko wykresami.
Każdy pojazd reaguje inaczej na daną zmianę.
Bywa, że teoria nie zawsze zgadza się z praktyką :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 13:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
dobry temat !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 14:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Bardzo przydatny temat ;)




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 15:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Szkoda, ze yasuni z ma taki glupi dzwiek :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Ma ktoś jakieś wykresy do tecnigasa rsII? Bo chyba go sprzedam, nie jestem jakoś specjalnie zadowolony z niego przy serii, co możecie powiedzieć o tym wydechu przy serii?




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
malagadeca pisze:
co możecie powiedzieć o tym wydechu przy serii?


Napewno to że jest za mocny, i lepiej kupić coś typowego do serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2012, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Że za mocny to nic, ale czy jeśli mocniejszy to mogą być np. gorsze osiągi niż na pro replicy ?




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 15:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Od dłuższego czasu mi się wydawało, że ZX nie jest niskoobrotowy, bo dopiero na wyyysokich obrotach coś działał, a że Pro Replica b. podobna? :O




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy