Dzisiaj jest 16 lis 2024, 3:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 16:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
hmm. akurat atrakcyjnie by wyszło bo 3500-4000zł więc pomyśle ale to dopiero za rok
teraz roxaną pojeżdżę a jak mi się nie znudzi to może zostanę przy niej nawet 50cc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 18:45
Posty: 82
Lokalizacja: NS,Chełmiec
Pojazd:
Jesli nie pasjonuje Cie tuning..kupuj to 125..




_________________

Obrazek
Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=292755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:05 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Eh... 4t 125 gadacie że mułowata. Nie jeździliście to nie gadajcie.
Tak tak, wiadome że 2t 125 o wiele mocniejsza lecz mniej ekonomiczna.
W skuterze tylko porting sport wydech i nic wiecej, bo to juz skarbonka sie zaczyna.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:10 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
Cytuj:
W skuterze tylko porting sport wydech i nic wiecej, bo to juz skarbonka sie zaczyna.


:lol: spokojnie można wkładać sporta 70cc i będzie się jeździło długo , o ile się będzie go dobrze użytkować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:13 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ale po dłuższej eksploatacji zaczynają części siadac...




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Speedy3 pisze:
4T w 125 jest mułowate :<


Kto Ci tak powiedział? :lol:




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:41 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 14:27
Posty: 82
Lokalizacja: Bystra
Pojazd:
4t nie jest mułowate tylko silnik ma mniejszy moment obrotowy niz w 2t.

Jeśli by Ci sie trafiła CBR na wtrysku to spalanie ma bardzo małe bo nawet 3litry

a vmax takiego sprzętu to ze 140km/h jak nie więcej.

I są też plusy tego bo nie trzeba lać oleju do mieszanki za 50zł i wymieniać tłoka co sezon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Piotrek:) pisze:
140km/h jak nie więcej.

no,no no, a mito 200 pewnie :lol:


140 to już maks.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 17:58 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
PioneerO pisze:
Kto Ci tak powiedział? :lol:


nikt :< wiem po sobie, bo jeździłem :wink:

w 4T to jeszcze jechałem na Piaggio Hexagon 180 to się nawet fajnie zbierało :<


Ostatnio zmieniony 07 sie 2012, 17:58 przez Speedy3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a ta CBR-ka na wtrysku to ogólnie dobra?? i ile tak na prawdę vmax wynosi takiej cbr-ki??
a i ile by się do niego tak zbierała?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Zobacz jakie to katy:
http://www.youtube.com/watch?v=KM8nWNYgk_o

Na początku myślałem, że licznik mu nie działa bo się wkręca do tych 5-6 RPM a wskazówka nic :lol:

Naprawdę. Tylko i wyłącznie w pojedynku na spalanie jest 1:0 dla 4t...




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a te 130 to licznikowe czy realne?:D bo być może ze 100km/h realne :/
niech się ktoś wypowie o spalaniu RS-ki vs spalanie NSR-ki czy TZR-ki !:_)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 18:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
tulus212 pisze:
niech się ktoś wypowie o spalaniu RS-ki vs spalanie NSR-ki czy TZR-ki !:_)

Wypowiedziałem sie kilka postów wcześniej :roll: RS i TZR miałem osobiście więc wiem z doświadczenia.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
yhmm. a co do NSR-ki wypowie się ktoś? pewnie ok. 6litrów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Speedy3 pisze:
PioneerO pisze:
Kto Ci tak powiedział? :lol:


nikt :< wiem po sobie, bo jeździłem :wink:


To trafiłeś na coś zajechanego chyba xd




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 21:59 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
PioneerO pisze:
To trafiłeś na coś zajechanego chyba xd


nie ;) .

Po prostu 125 w 4T jest słabe dla mnie..


Ostatnio zmieniony 07 sie 2012, 22:05 przez Speedy3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2011, 23:08
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Speedy3, wszystko zależy od tego czym się wcześniej jeździło. Jak jeździłeś czymś mocniejszym no to wiadome, że 125 w 4t będzie słabe. Dla innej osoby co jeździła 50 w serii to będzie niezła zabawa :wink:




_________________

Live to ride!
Yamaha Aerox R 2010
Obejrzyj mojego roxa i zostaw komentarz :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=206298&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 22:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Leośka 125 4T chodziła wręcz identycznie co moja sr na sporcie.

bierz 125, a czy 2t czy 4t to już twój wybór. tuning skutera nie ma sensu, bo będziesz miał spalanie na poziomie 125 2t, a osiągi 125 4t i większą podatność na awarie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
no dokładnie. a ja bd wgl miał zamiar dość często tym jeździć więc postawie na ekonomikę a jak nie to najwyżej wymienię na NSR-ke a z NSR-ki na CBR to gorzej bo słabsza itp ;)
A czy jest może 4T jakiś lepszy od CBR-ki? czy lepiej może skuter 125 jak tak to jaki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
sory z PPP ale odświeżam przy okazji.
Opłaca się zrobić tak, że kupię Hondę NSR 125cc 1985-2000 rok(nie wiem dokładnie ale tak wygląda mniej więcej: LINK1[img][img]http://images04.olx.pl/ui/20/17/28/1337000954_376200928_2-Zdjecia--Honda-NSR-50.jpg[/img][/img] LINK2[img][img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUPRNnarTvwn0aIbftrrIxuJaKboYfso_oCSBaQteigOsriaBPvAiyRoSrKw[/img][/img] za +-300zł + do tego remont (silnik w dość dobrym stanie 120km/h) ale można by pierścionki zmienić, dyszę w gaźniku pozmieniać i puszkę wydechu i tego typu rzeczy i zmienię ramę gdyż papierów do tej nie mam. Opłaca się? bo z moich tak wstępnych wyliczeń wyszło ok. 2-2.5tyś i wiem czym jeżdżę a nie za 3-4/5tyś kupować używkę jak na loterii :D
wyraźcie opinię :D

Edit> czy ta rama była by dobra i czy wgl to cała rama? bo nie wiem tak z wyglądu to mała np. w porównaniu do roxa :D i czy tę jakbym założył norm można było by zarejestrować i jeździć legalnie nsr-ką?:)


Ostatnio zmieniony 08 sie 2012, 11:44 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy