Dzisiaj jest 01 lis 2024, 22:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gaźnik 21 mm
Post: 04 sie 2012, 12:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Od czego jest śrubka,ktora znajduje się obok śruby regulacyjnej wolnych obrotów?
Posiadam ten gaźnik http://www.shop.mieloch.pl/gaznik-dello ... 6363.bhtml


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
ta miedziana jest od dawki powietrza




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 13:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
W którą stronę trzeba kręcić,aby "dać" więcej powietrza lub mniej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 13:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Wykręcając - zwiększasz, wkręcając - zmniejszasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 13:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Jeśli mam seryjny cylinder,wydech Yasuni HMR Aluminium,Gaźnik 21 mm,stożek Polini,Ssilnik na ostatnim biegu osiąga 12,5 tyś. obr.,a w przedziale 8-9 tyś. obr. przerywa to ma za dużo powietrza czy za mało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 15:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
bartexc pisze:
Wykręcając - zwiększasz, wkręcając - zmniejszasz.


odwrotnie bo w phbg ta śrubka nie steruje dopływem powietrza tylko otwiera bądx domyka kanalik paliwowy

wykręcając dajesz więcej paliwa, wkręcając mniej

jak przerywa w jakis przedziale to daj iglice niżej o ząbek


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 15:50 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Kupiłem drugą dyszę od mieszanki(na starej był zjechany gwint). Normalnie moto mi przerywał w zakresie 7-8 tyś,ciągnął do 12 tyś,teraz(po wymianie dyszy,obie są identyczne,stara dysza była wkręcona do oporu) przy 11 tyś.- przerywa i nie może się wkręcić powyżej 2 biegu,ale do 7 jest normalnie. Ma za mało czy za dużo paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 16:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak dasz ssanie przejdzie to 11? jesli tak to za mała dysza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 14:27
Posty: 53
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Pojazd:
seb94 pisze:
bartexc pisze:
Wykręcając - zwiększasz, wkręcając - zmniejszasz.


odwrotnie bo w phbg ta śrubka nie steruje dopływem powietrza tylko otwiera bądx domyka kanalik paliwowy

wykręcając dajesz więcej paliwa, wkręcając mniej

jak przerywa w jakis przedziale to daj iglice niżej o ząbek


Żeby nie zakładać tematu...w PHBN jest tak samo ?




_________________

Sprzedam wkład filtra malossi, cylinder tec eco, głowicę-am6.

Oferuję naprawę starych motorowerów (z okresu PRL).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
U mnie ze ssaniem jest problem,bo jest linka a nie ma adaptera,także podczas jazdy nie mogę mieć ssania włączonego. Mogę jedynie dodać,że na luzie kręci tyle samo co wcześniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 18:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Fa3nta pisze:
seb94 pisze:
bartexc pisze:
Wykręcając - zwiększasz, wkręcając - zmniejszasz.


odwrotnie bo w phbg ta śrubka nie steruje dopływem powietrza tylko otwiera bądx domyka kanalik paliwowy

wykręcając dajesz więcej paliwa, wkręcając mniej

jak przerywa w jakis przedziale to daj iglice niżej o ząbek


Żeby nie zakładać tematu...w PHBN jest tak samo ?


w phbn sruba regulacyjna jest od strony filtra

wiec odrecasz-wiecej powietrza

zakrecasz-mniej powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy