Dzisiaj jest 01 lis 2024, 4:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2012, 13:17 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Można jakoś odróżnić zacisk dwu-tłoczkowy od jedno-tłoczkowego?




_________________

KTM EXC 125


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 15:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
po ilości tłoczków




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 15:03 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
No, ale z zewnątrz.

Zapomniałem dopisać :]




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 16:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
widać że jest jedno okrągłe wyprofilowanie, albo dwa

dwutłoczkowy jest też szerszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 19:41 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Bo u mnie są właśnie z przodu dwa te jakby kółeczka, a z tyłu jedno. Kumpel w NRG, w obu po jednym ma. Ale czy to możliwe, żeby dwu-tłoczkowy był?

Znalazłem chyba identyczny jak mam u siebie.

http://www.ajpamerica.com/images/calipe ... 222000.jpg
I z opisu faktycznie wynika, że dwu-tłoczkowy ( 2 pistons )




_________________

KTM EXC 125


Ostatnio zmieniony 09 sie 2012, 19:44 przez punk891, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 0:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ale nie wzieliście tez pod uwage że są zaciski dwutłoczkowe gdzie dwa tłoczki znajdują sie wyłącznie z jednej strony i dociskają klocki a są też zaciski gdzie są dwa tłoczki jeden z jednej strony i drugi z drugiej strony tarczy każdy dociska jeden klocek do tarczy wtedy też ma dwa tłoczki a z zewnatrz jest jedno kółko




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 0:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zawsze / przeważnie z przodu dają 2 tłoczkowy bo podobno aż 70% siły hamowania idzie na przód.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 22:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
podobno? na moje to fakt gdyż przy hamowaniu przednim dodatkowo dociąża sie przód, co daje lepszą efektywność




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy