Dzisiaj jest 28 lut 2025, 10:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2012, 14:27 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Witam.Mam taki problem poniewaz zauwazylem w moim skuterze piaggio nrg power strasznie lata tylnie kolo na boki.Gdy zdejme kolo to ta przekladnia chodzi w prawo i lewo.... Czy to bedzie łozysko koła? Gdy jade i złoze sie mocniej na zakrecie czuje ze mi lata to koło. I gdzie ono sie znajduje dokładnie i jaka jest jego pelna nazwa ? Z góry dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2011, 16:06
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Możliwe, że to jest łożysko, a żeby je wymienić musisz wyjąć przełożenia.




_________________

krassu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 20:43 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
A zeby dostac sie do przełozena to co trzeba zrobic bo ja troche jeszcze "zielony"?
I czy dlatego ze to kolo "lata" moze spasc v-max i jechac wolniej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2011, 16:06
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Czy v-max może spaść to nie wiem. Ja Ci dokładnie nie pomogę, bo to kolega przy NRG mc2 zmieniał łożysko (jest też na forum zarejestrowany) dam mu znać to sie do Ciebie odezwie : )




_________________

krassu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2011, 16:06
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
7301291 tu masz nr gg kolesia co rozbieriał. dzwoniłem do niego, teraz go nie ma ale napisz do niego i Ci pozniej odpisze.




_________________

krassu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 21:29 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ściągasz pokrywę przekładni, zdejmujesz sprzęgło, spuszczasz olej przekładniowy, odkręcasz śruby pokrywy przełożeń, ściągasz ją. Odkręcasz wydech, koło, zacisk hamulcowy, potem piastę, wyjmujesz ośkę tylnego koła w stronę przekładni. Wyciągasz simmering, pierścień segera i wybijasz łożysko. Kupujesz nowe łożysko, simmering, montujesz w odwrotnej kolejności. Pokrywę przełożeń montujesz na sylikon, jak zastygnie zalewasz olejem. Resztę montujesz w odwrotnej kolejności i gotowe.




_________________

Runner 50 '03


Ostatnio zmieniony 10 sie 2012, 21:40 przez gandw_runner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 12:43 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
kurcze skomplikowane kolego ale czy te luzy moga zmniejszac v-max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 13:09 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Na pewno w jakimś stopniu tak. Poza tym są niebezpieczne i powodują przyspieszone zużycie zarówno przełożeń, osi tylnego koła, jak też tylnego układu hamulcowego.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 17:59 
*

Rejestracja: 09 sie 2012, 23:07
Posty: 40
Pojazd:
Asus a twój skuter teraz jakoś wolniej jeździ spadają jemu obroty może ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 19:17 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Nie raczej nie spadaja:D ruszam z 4 tys. i ciagle to 7 tys. cisne...a co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy