Dzisiaj jest 24 lut 2025, 19:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2012, 9:31 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 11:29
Posty: 17
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Witam!
Mój problem wygląda następująco:
Skuter(Peugeot Trekker 99r.) stał przez 6 dni w garażu ponieważ wymieniałem łożysko na tylnym kole. Po złożeniu wszystkiego przekładni itp i po przejechaniu ok 5km. skuter słabnie.
Ale jednak gdy sie go zgaśi nie ma szans na odpalenie. Wygląda to tak dziwnie że nie wiem co robić. Gdy kręcę rozrusznikiem skuter zaczyna łapać jakby miał zaraz zapalić ale robi tak cały czas i nie zapala. Niestety nie posiadam kopki. Gdy silnik jest zimny pali normalnie. Powiem jeszcze że świece mam cały czas suchą, po jeździe i po odpalaniu.




_________________

Hebo Next Generation


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Zwiększ dawke paliwa, zatkaj ręka wlot od filtra powietrza w gaźniku i zakręć rozrusznikiem, jeżeli załapie to wtedy rozgrzej silnik i dobrze wyreguluj gaźnik. Jeśli będzie nadal słabł po kilku km, byc moze puchnie tłok w cylindrze.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 19:29 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 11:29
Posty: 17
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Dzięki za podpowiedź ale chyba doszedłem sam co się stało:
mianowicie uszczelniacz od strony cewki był wypchnięty i łapał tam dodatkowe powietrze.
Zamówię nowy i założę zobaczymy jak będzie.




_________________

Hebo Next Generation




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 14:13 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 11:29
Posty: 17
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Niestety po założeniu nowego uszczelniacza dziej si to samo.
Sprawdzałem różne świece, przeczyszczałem gaźnik 3 razy, sprawdzałem membranki w krućcu oraz uszczelniacz z drugiej strony. Niestety bez skutku skuter nie zapala.
Nie wie czy możliwe było przesunięcie zapłonu ale niknie strzela z tłumika.
Wypróbowałem pomysł kolegi. Zatkałem ręką wlot powietrza i zakręciłem w tym momencie skuter wypluł paliwo, nie wiem ale chyba nie powinno tak być.
Proszę o jakieś podpowiedzi.




_________________

Hebo Next Generation




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
Zohan, bo się nie zatyka wlotu powietrza :)
cylinder może masz zatarty ja np. ostatnio nie mogłem odpalić tylko tak jakby mi łapał okazało się że pierścienie zjechane,wymieniłem i jest dobrze :)




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Ale jak zatkałeś to nawet nie załapał?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 9:55 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 11:29
Posty: 17
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Skuter nie wchodzi na obroty. wygląda to tak jakby chciał odpalić ale nie mógł. Słychać dźwięk jak zapala ale nie robi tego i cały czas tylko można kręcić rozrusznikiem i nie odpali.
Po rozebraniu cylindra tłok i cylinder były strasznie suche!
Luz na tłoku jest więc może nie mieć kompresji, muszę to sprawdzić. W najlepszym wypadku będą do wymiany pierścienie.
Nie odpala również po nalaniu do cylindra paliwa oraz zatkaniu większości wlotu powietrza.




_________________

Hebo Next Generation


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 9:56 przez Zohan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Sprawdź czy ma kompresję w takim razie.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 11:02 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 11:29
Posty: 17
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Zmierzyłem kompresję wynosi ona 7 barów (1bar - 1 atmosfera).
Nie mam pojęcia jak ale po zmniejszeniu przerwy na świecy skuter z trudem zapalił i jeździ.
niestety mam problem z wyregulowaniem gaźnika. Skuter ma chyba z dużo paliwa bo gdy iglica była na środku bądź na dole muliło go i nie chciał jechać.
Dałem iglicę na samą górę i zwiększyłem dawkę powietrza jeździ przyzwoicie, ale za to jest problem z odpalaniem. Nie wiem jak wyregulować go w takiej sytuacji.




_________________

Hebo Next Generation




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy