Dzisiaj jest 19 kwie 2025, 4:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Odświeżam.
Byłem u gościa i wgl nie czyścił mi bo to było zbędne lecz tam mieszankę ustawił i obroty na gaźniku i gazior ustawiony lecz nic to nie dało. U niego zdjąłem przekładnie, więc o jak mi powiedział ok jest silnik, i gaźnik tylko jest problem w tym, że nie przenosi na koło. Niby to wiedziałem ale później okazało się, że nawet po chwili jazdy dzwon był gorący. Żadnych oznak ślizgania się paska itp. O dziwo okazało się, że sprzęgło się ślizga tzn nie docierają tak mocno okładziny do dzwonu. Zdjeliśmy dzwon i odpaliliśmy (dosłownie na chwilkę). O dziwo sprężynki które były założone są b. złej jakości (te Tec-a -nie polecam)i wystrzeliły. Zdjęliśmy sprzęgło i sprężynki były w fatalnym stanie (jakość bardzo zła). Gdy wzięliśmy tą rozciągniętą to nawet się sama nie złożyła. Tylko za sprawą kombinerek.- w ogólnie nie miały swojej sprężystości. Po założeniu czerwonych Tec-a jak próbowaliśmy podwadzać okładziny śrubokrętem jaką płynność ma sprężyna to okazało się, że za dobra ona nie była. Miała opory i zachowywała się jakby była wykonana z drutu. Sprężynki ze starego sprzęgła były przykładem i one b.dobrze płynnie chodziły. Ale dlaczego na starym i na nowym nie było różnicy w prędkości i przyśpieszeniu? Otóż najprawdopodobniej dlatego, że mimo iż te stare miało dobre sprężynki to prawie wcale nie miało okładzin ale znowu te nowe mimo dobrych okłądzin miało bardzo złe sprężynki. I niby tutaj do was potwierdzające pytanie moją hipotezę: czy możliwe jest, że ten słaby star i vmax był winą sprężynek w nowym sprzęgle? Jtr jade do kolegi po zestaw malossi testowych i zobaczymy czy reakcja bd inna. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
refresh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 19:57 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
tulus212 pisze:
czy możliwe jest, że ten słaby star i vmax był winą sprężynek w nowym sprzęgle?


Tak możliwe , mówiłem żeby wymienic :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a czy można robić tak że kupiłem za długie sprężynki i naciągnąłem je w sprzęgle Tec Evo racing? bo od kolegi pożyczyłem i one są do oryginalnych sprzęgieł i są trochę za długie to je rozciągnąłem. Jutro resztę możliwych kombinacji i jak to nie da nic to jakieś propozycję? czy może być tak że jak to nawet u niektórych bywa, że wydech lubi np. lekkie rolki a multivar ciężkie? fakt nie mam żadnego sportowego wydechu ale cóż Tecnigas Silent Pro być może, że taka sytuacja występuje. Hmm oby nie :/ a i czy w serwisie regulują napęd? Jeśli tak to może orientuje się ktoś ile za taką regulację by wzięli ?
a i jaka powinna być dysza w oryginalnym aeroxie, że by jechał te 85km/h? bo przy okazji sprawdzę ale gazior ogólnie wyregulowany :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 21:21 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:32
Posty: 77
Lokalizacja: Imbramowice
Pojazd:
Witam podłączam się pod temat mam ten sam problem z moja apka dokładnie dzieje mi się wszystko to samo co u Ciebie.
Mówisz ze te sprężynki są słabe z zestawu sprzęgła Tec,tylko ze ja na tych sprężynkach zrobiłem nie cale 20 km? Czyli trzeba założyć inne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
no nie wiem ja zmieniłem akurat ale aż tak nie dało dużo. Fakt lepiej startuje bo jakościowo lepsze założyłem polini :) A ogólnie reszta się nie zmieniła. Jak bd miał czas to zrobie wszystkie możliwe kombinacje w regulacji napędu z tymi częśćmi: centralka seryjna, biała i żółta malossi i do tego rolki 4,3; 5,1; 5,6; 6,3; 7gram i jak to nie pomorze to się załamie.
A i jaka powinna być dysza w aeroxie żeby palił tak jak powinien tzn 3.5l/100km a jechał te 85-90km/h+ bardzo dobre przyśpieszenie? bo jak ta regulacja nie pomorze to rozwale gaźnik i włoże chyba większą dyszę bo nie wiem jaką mam lecz ogólnie gaźnik itp. wyregulowany. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 10:03 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:32
Posty: 77
Lokalizacja: Imbramowice
Pojazd:
Ja założyłem żółta malossi i do tego rolki 4,5g i jest dobrze muł u mnie zniknął jak masz możliwość to sprawdź 4 g tez może będą dobre:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2012, 11:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Vess sprawdzę może nawet dzisiaj lecz nie kombinowałem tak mocno gdyż czasu i chęci brakowało bo to żmudna robota jak zbytnio efektów nie widać. :/
Ale dzięki za radę, sprawdzę i dam cynka co i jak :]
A i jaka powinna być dysza w roxie serii najlepsza żeby palił tak do 3.5l tak jak powinien i żeby 85-90km/h jeździł tak jak powinien? :D Bo jak wykorzystanie wszystkich kombinacji nie pomoże to idę od razu na czyszczenie i regulację gaźnika do gościa bo może dysza przymała. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy