Dzisiaj jest 19 lut 2025, 21:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2012, 9:44 
*

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:44
Posty: 18
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
siema od 4 dni jestem nowym właścicielem neosa 100ccm 2t w seri cały . i mój problem polega na tym że jak neos stoi i jest zimny i odpala go i minuta dwie się rozgrzeje to pierwsze 2-3 dodania gazu na max to go rwie na koło ma w chu* mocy a za chwile ma zamuła dajesz gaz opór a ten nawet siły spalić gumy nie ma nawet jak pojeżdze z godine postawie na piec minut to znów tak jest że ma moc i zaraz nie ma czy to problem z regulacjią gażnika czy w gaxniku sa jakieś śmieci ?? za pomoc dzięki wielki filtr powietrza czyściłem już a do gażnika sie nie dotykałem nie chce nic zepsuć


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 10:13 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Wyczyśc gaźnik i sprawdz kolor świecy. Mi to wygląda jakby za mało benzyny dostawał .




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 11:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
za mały gaźnik kup jakiś 22 i reguluj
16mm to do 50ccm się zakłada




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 20:31 
*

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:44
Posty: 18
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
ale to jest seryjny gażnik 16mm wiedz poinien być dobry a poradzi mi ktoś jak się w 2t dobrze i skutecznie reguluje gaźnik??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 8:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
są poradniki w zrób to sam


wiem że jest to seryjny gaźnik ale tak samo jak w przypadku 50tek silnik na 12mm jest trochę zamulony a po zmianie gaźnika staje się żywszy i poprawia się kultura pracy tak samo jest w 100ccm na gaźniku 21mm o wiele lepiej będzie chodził i jak dobrze go wyregulujesz to nie będzie o wiele więcej palił niż seria




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy