Dzisiaj jest 05 lis 2024, 11:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2012, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:09
Posty: 50
Lokalizacja: Wólka
Pojazd:
witam. Dziś wracałem od kolegi moja Aprilia rs 50 w ktorej 130 km zmienilem wal korbowod lozyska na wale i uszczelniacze i zalozylem cylinder "90" (taki zestaw za 240 zl) i jechalem przez 6 km tak nie przekraczajac 55km/h lecz na prostej przez okolo 300 metrow przyspieszylem do okolo 85 km/h i nagle silnik zgasl i zablokowalo mi na sekunde tylne kolo. Zatrzymalem sie, aby sprawdzic czy to nie lancuch, lecz lancuh byl caly. wiec po kilku sekundach odpalilem motor bez zadnych problemow i juz jechal dalej normalnie do domu. Jaka moze byc tego przyczyna? Dodam ze po tym jak zgasl gdy chcialem wrzucic luz przy odpaleniu to na 3 biegu skrzynia sie zablokowala i nie moglem wyredukowac "w dół" lecz przelaczylem bieg na 4 i normalnie potem wyredukowalem. nie zauwazylem zrby cos stukalo czy szumialo. Motor po odpaleniu normalnie dojechal do domu, nie zauwazylem spadku na mocy czy tym podobne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:53 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
tlok ci przytarlo, zrob bogatsza mieszanke, a jak masz dozownik do wykręć bardziej śrubkę od regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:55 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
arek010122 pisze:
Jaka moze byc tego przyczyna?

Tłok Ci chwyciło, spuchł i zatrzymał się w cylindrze. Ogólnie te cylindry "90" są dobre, ale tłoki potrafią płatać figle. Ciesz się że nie miałeś gleby, jak Ci zblokuje to od razu sprzęgło wciśnij, chociaż to są sekundy więc nie zawsze się o tym pomyśli. Zmień tłok na jakiś lepszy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:59 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
tłok da radę, dolej tylko oleju do baku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 21:03 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
marlej, najgorzej raz jak spuchnie.

arek010122, pomyśl o lepszym chłodzeniu w końcu to prawie 80cc, daj wiatraczek na chłodnicę, bądź chłodnicę przepływową i tak jak kolega wyżej więcej oleju do mieszanki :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:09
Posty: 50
Lokalizacja: Wólka
Pojazd:
dzięki koledzy za odpowiedz ;) a z tym lepszym chloedzeniem to pomysle;) myslicie ze zwykly wiatraczek komputerowy cos da? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:09
Posty: 50
Lokalizacja: Wólka
Pojazd:
dzięki koledzy za odpowiedz ;) a z tym lepszym chloedzeniem to pomysle;) myslicie ze zwykly wiatraczek komputerowy cos da? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:09
Posty: 50
Lokalizacja: Wólka
Pojazd:
a o sprzegle pamietalem;) od razu na sprzeglo i wyhamowanie;) lekko mnie gibło na bok ale wyprowadziłem moto ;) na szczescie bo kolejny szlif na bok nie.jest mile widziany ;D a wiecie moze czego moze byc wina ze nie mam z tylu hampli? pompka sprawna bo patrzylem nie.przecieka i dake cisnienie wszystkie przewody hamulcowe sprawne, bez zanieczyszczen.. Moze to byc wina przetartych klockow hamulcowych ze juz jie wystarcza tloczek hamulca zeby siegly tarczy hamulcowej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jeden może nie wiele. Te wiatraczki są małe i możesz razem 2 podpiąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 7:36 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zqa0701 ... st-9e.html
Taki wiatrak jak tu, to już spora wydajność.

arek010122 pisze:
wiecie moze czego moze byc wina ze nie mam z tylu hampli?

Klocki zużyte jeśli wszystko inne sprawne :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 9:16 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
albo tłoczki zblokowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:09
Posty: 50
Lokalizacja: Wólka
Pojazd:
ale jak rozkrecilem zacisk to mialem wrazenie ze tylko jeden tloczek (drugi liczac od strony felgi) odbija a drugi nie wybija, tak jakby stal w miejscu.. niewiem czy to tak musi byc??

... ale i tak musze wymienic klocki bo widac ze malo z nich zostalo a niedlugo zbliza sie przeglad...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oba tłoczki muszą odbijać. Jeden jest zapieczony, najlepiej wycisnąć go i przeczyścić i zmienić uszczelkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy