Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2012, 20:06 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Kupiłem cały zestaw cylinder 80 ccm tłok 50 mm+głowica i do tego dysza pod ten kompleti jest taki problem ponieważ ta 80 idzie gorzej niż moja 60 leci mi teraz 68 a na 60 było różnie 70-75 a niekiedy 80 a tu lipa co może być spowodowane takim spadkiem mocy jak przeniosłem się z cylindra który miał tłok 44 mm na cyl który ma 50 mm to powinna być jakaś zmiana na lepsze a tu na gorsze proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 20:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
regulacja gaźnika i napędu, dziękuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2012, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 20:57
Posty: 54
Pojazd:
Przede wszystkim zacznij od regulacji walku rozrządu,zaworów,po 2 wyreguluj gaźnik po 3 napęd,ale w moim przypadku punkt ostatni nie był konieczny. ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 9:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 13:01
Posty: 306
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd:
Z tego co wiem quantum to 2t.




_________________

Zaglądnij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1931510#1931510




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 9:40 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
młody96 pisze:
Z tego co wiem quantum to 2t.

są też wersje 2t ale ja mam 4t:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2012, 19:40 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Atchery pisze:
Przede wszystkim zacznij od regulacji walku rozrządu,zaworów,po 2 wyreguluj gaźnik po 3 napęd,ale w moim przypadku punkt ostatni nie był konieczny. ;>

sory za ppp ale nic nie pomaga dalej 68 wałek był regulowany jak zakładałem nowy cylinder z głowica,gaźnik regulowany naped też są rolki 6,5 a miałem 5 i nic co to może być może jakaś dysza albo coś bo ja jakąś dostałem ale nie wiem jaka tylko to mnie dziwi czemu na 60 wyciskał mi 70-75 niekiedy 80 a teraz 68 ma lepsze troszke przyspieszenie ale coś powinno dać a nie pogorszyć proszę polnie o pomoc:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 19:05 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
sory za ppp
pomoże ktos??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 6:51 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Tylko regulacja napędu nic innego ewentualnie dysze złą dorzucili jaki rozmiar dyszy? Jest też możliwość, że jakiś lipnie zrobiony cyl dostałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 10:23 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
John8walker pisze:
Tylko regulacja napędu nic innego ewentualnie dysze złą dorzucili jaki rozmiar dyszy? Jest też możliwość, że jakiś lipnie zrobiony cyl dostałeś.

co do dyszy to nie wiem bo nic na niej nie pisze a co do regulacji to jakie rolki ?? bo miałem fabrzycznie 5 g teraz mam 6,5 ale kwadratowe i własnie na tych 6,5 leci 68 ale ma trochę za wysokie obroty jakie rolki muszę kupić wspomnę tylko że mam zamontowane sprzęgło od kymco agility a zestaw kupiłem taki
http://allegro.pl/skuter-gy6-4t-cylinde ... 72923.html
głowica mcn a cyl 80ccm big bore 50 mm tak pisało na opakowani




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 19:04 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Założyłeś ten wałek z zestawu może to jakaś lipa i kompresji przez to nie ma? Na 100% potrzebuje cięższych rolek od 6.5g.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 19:36 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
John8walker pisze:
Założyłeś ten wałek z zestawu może to jakaś lipa i kompresji przez to nie ma? Na 100% potrzebuje cięższych rolek od 6.5g.

powiem ci,że zobaczę z moim starym wałkiem a co do rolek nawet to nie są 6,5 bo jak zauważyłem one są kwadratowe więc może mają z 5,5 max 6 to jakie rolki wstawić bo jak jadę te 68 to mam 7 tys obrotów a jak z górki jade 90 dotyka czarnego plastiku wskazówka to mam 8,5 albo 9,5 nie pamiętam jeszcze jak możesz to powiedz mi czy co większa lub mniejsza dysza coś da jak tak to jaką najlepiej kupić mam teraz 80.Proszę o odp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 12:30 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Daj dyszę 90, jeżeli nie chce przekraczać 7tyś to coś z silnikiem słaby jest te chinole mają tak krótką przekładnie, że to nawet bez centralnej w sprzęgle da się przełamać pamiętam jak Airsal'a miałem wymontowałem docisk ruszał z ponad 3 tyś a doszedł do 9tyś to nie jest wina rolek kombinuj z silnikiem na początek ten wałek jak nie pomoże dawaj do mechanika na sprawdzenie ciśnienia w cylindrze, ja obstawił bym jednak ten wałek ewentualnie tak jak już pisałem lipna jakość wykonania (cyl, pierścienie, zawory).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy