Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2012, 20:20 
*

Rejestracja: 13 sie 2012, 20:09
Posty: 20
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Honda X8R-S
Witam.
Ostatnio zakupiłem cylinder Power force 70, gdyż w oryginalnym uszkodził się tłok oraz cylinder. Mój problem polega na tym, iż w skuterze mam sportowy wariator malossi multivar, rolki malossi 7.0g no i ten cylinder, lecz najgorszy jest fakt, ze honda jedzie Z taką samą maksymalną prędkością jak wcześniej na 50 czyli 72,3km/h. Nie mam pojęcia co robić dziś próbowałem na iglicy jej zwiększyć dawkę paliwa ależadnych rezultatów nie poczułem ani jak podniosłem na full ani jak obniżylem.. Moduł z tego co sprawdzalem to ejst kebelek przecięty, więc chyba jest odblokowany i mam jeszcze jedno pytanie na końcu tłumika gdzie wylatują spaliny jest jakaś zwężka nie wiem co to jest czy t oejst blokada czy jak? Z góry dziękuję za odpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Zmień tłumik na np. Leovince ZX.

Jeżeli ta rurka jest na kolanku to blokada jest.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 14:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2012, 16:08
Posty: 293
Pojazd: Honda X8R
Tak to jest blokada , spróbuj to wydłubać .
Ewentualnie przewiercić , a cylindra to czasem nie trzeba dotrzeć ? skoro nowy to chyba tak . I gażnik przynajmniej 17,5 polecam dellorto ;)




_________________

Wpadaj Oceniaj Zostawiaj Ślad
Moja Hania <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 15:36 
*

Rejestracja: 13 sie 2012, 20:09
Posty: 20
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Honda X8R-S
Na tłumik już kasy nie mam, bo zamówiony mam przeciwtalerz malossi a na seryjnym tłumiku cos powinien podnieść v-max z tego co się orientuje, a cylinder prawie dotarty przejechane 305km, więc chciałem zobaczyćco potrafi a tu nie miłe zaskoczenie :( Dam zdjęcie tego tłumika i powiecie mi czy to napewno jest blokada. A co do gaźnika może wystarczyła by większa dysza, bo lipa teraz z groszem ://
http://iv.pl/images/52315928203061768698.jpg


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 16:18 przez Nale$nik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
to nie jest blokada. tak wygląda seryjny tłumnik. pożesz to np. yciać zeby była duży otwór ale to nic Ci nie da. wiekszy gażnik i sportowy wydech to podstawwa w tuningu 2t. jeśli sie myle niech ktoś mnie poprawi




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Tak jak pisze krzysiek2406, .




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 10:25 
*

Rejestracja: 13 sie 2012, 20:09
Posty: 20
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Honda X8R-S
No dobra, ale jeśli mam odblokowany tłumik to chociaż powinien coś więcej jechać prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
Słyszałem że przecięcie kabelka w module nic nie daje nie moge tego potwierdzić bo sam juz miałem przecięty jak kupiłem .

Zamiast tego wariatora trzeba było kupić wydech jakiś np. tecnigasa lub lv ZX ; )

I tak jak koledzy wyżej postaraj się o większy gazior to cylek wykorzysta całą moc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 13:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
w wydechu sportowym w 2t ważna jest komora w ydechu. poczytaj troche na temat tuningu 2t a zrozumiesz dlaczego jest potrzebny sportowy wydech i dlaczego odblokwanie seryjnego wydechu nic nie dało.musisz kupić wydech i gaznik inaczej nic z tego. ja też kupiłem najpier cylek pożniej wario gaznik a na koniec wydech. i dopuki nie kupiłem wydechu honda szła 65-70 km/h po założeniu wydechu i regulacji idzie 95-100km/h bez zadnych problemów




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 9:21 
*

Rejestracja: 13 sie 2012, 20:09
Posty: 20
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Honda X8R-S
Aha, no dobra wielkie dzięki może coś postaram się z tym tłumikiem. Szacuneczek dla Was :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 10:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Właśnie....
Tajemnica X8R- ki
Co nie wsadzisz to jedzie tyle samo. Kosmos.
W niektórych przypadkach przecięcie nic nie daje bo były 2 lub 3 rodzaje modułów. Najlepiej wymienic na odblokowany. Widziałem stage 6 za 120zł nowy.
Tak jak koledzy wyżej. Wydech to podstawa. Wymień również gaźnik na 17,5 szczególnie jak masz AC.
300km to juz dotarty możesz cisnąc na full manecie nie oszczędzaj go bo zamulisz. (ale nie radze na gaźniku 12mm bo przegrzejesz)
Gaźnika możesz szukac od p/g tylko wtedy musisz zmienic króciec na wcisk.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
PatrykSob14 - gdzie widziałeś ten moduł Stage 6 za 120 ?

Bo ja mam szczęście tylko na tego malossiego za 600zł ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
ToYo95,

http://motor-x.pl/modul-cdi-stage6-hond ... erSlug=bsv

Proszę :) :wink: troche cena poszła UP.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]


Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, 12:25 przez PatrykSob14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 8:25 
*

Rejestracja: 13 sie 2012, 20:09
Posty: 20
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Honda X8R-S
A jaki polecacie gaźnik 17,5 w dobrej cenie do hondy x8r-s ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 9:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Dellorto.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy