Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 16:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Witam .
Mam kąty swego cylindra wydech 185 i ssące 138 i wytłumaczcie mi teraz jak obliczyć te obroty pod wydech ??
I proszę nie róbcie mi od razu najazdu za to ,że czegoś nie wiem,albo jak co nie którzy tutaj wmawiają sobie ,że robię coś na oko właśnie po to do was pisze żeby wszystko było dokładnie wyliczone.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 18:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Kurde płuki na 138* to sporo wysoko strojony na jakieś 12.500k rpm a wydech 185* to tak gdzieś około 10.500k rpm tak trochę nie typowo to zrobiłeś :/ płuki bym dał jednak i tak troszkę niżej ale już po wszystkim


Ostatnio zmieniony 17 lut 2012, 18:32 przez hold, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Tak wiem,że dziwnie ale prawie identycznie było w serii płuki ledwo co podniosłem (praktyczni poprawiłem tylko fabrykę) wydech próbowałem wyżej ale nie chciałem przesadzać i też nie wiem o co za bardzo w tym chodzi.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
a na jakie obroty byś chciał stroić wydech ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Nieważne już wszystko wiem ;D




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076


Ostatnio zmieniony 17 lut 2012, 23:14 przez Italjet, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 14:29
Posty: 99
Lokalizacja: radlin
Pojazd:
Mam pytanie, może głupie, jak zwiekszyć ilość stożków ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 16:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Normalnie, podzielić jeden :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 23:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Może ktoś by mi zrobił taki wydech bo nikt nie podejmuje się :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 10:14 
*

Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:16
Posty: 33
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Dobra panowie musicie mi pomóc w obliczeniu tego wszystkiego .A więc mam program "ExhaustCalculator2" Więc teraz dane o mojej suzuki Rg-pojemność 79ccm max moment obrotowy 12.500 to co wiem wpisałem ,a teraz są rubryki do wypełnienia :
-kąt otwarcia okna wydechu*
-średnica kanału wydechowego
-liczba obrotów- dalem 10 000
-długość kanału
Te informacje odmierzę z cylindra jak ściągne ale mam dalsze mankamenty nei wiem tu co wpisać : CZYNIIKI I KĄTY:
-Długość kolanka -odmierzyć trzeba według orginalnego
-Rozszerzenia ?
-środkowy stożek ?
-kąt stożka ?
Mógł by ktoś mi pomóc ?
ETAPY DYFUZORA 3 ETAPY




_________________

ROMET 777 Full Tuning
Suzuki Rg 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Przecież na pierwszej stronie masz opisane te zależności. Zależy też wiele od tego, jaką charakterystykę chcesz uzyskać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 23:44 
*

Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:16
Posty: 33
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
WIem czytałęm sporo ,ale jak mam to zdefiniować ,chce po prostu aby zwiększył mi sięv max nie miieć muła czyli tz sportowy wydech . A ja się w tym zabardzo nie łapie ,nawet po przeczytaniu paru poradników . Dlatego pisze tutaj .




_________________

ROMET 777 Full Tuning
Suzuki Rg 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 0:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
buziaqq, w programie masz wytłumaczone ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 20:45 
*

Rejestracja: 01 lut 2012, 20:29
Posty: 36
Pojazd:
Mam pytanko mam blache 1,0mm i czy nie była by ona za gruba, jeśli bym z niej wyspawał wydech?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
jetforce laki, jest w sam raz. ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 21:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 14:14
Posty: 145
Pojazd:
Czy ktoś mi potrafi powiedzieć czy w wydechu od nrg zawijanym do dołu jest katalizator? Na wydechu jest napisz: Sport series.




_________________

SETUP
Malossi Sport 70
S6 HPC
Yasuni R
S6 Sport Pro Variomatic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Przeczytałem cały temat, na początku ktoś wspomniał o blasze preferowanej, ale nie zauważyłem żeby ktoś ją stosował. Ciekawi mnie czy Dudi jej używa i czy ktoś wie czy ona naprawdę daje efekty czy to tylko teoria ;)




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 6:39 
*

Rejestracja: 04 sie 2012, 20:58
Posty: 6
Lokalizacja: Mrozy
Pojazd: Kenos Purga
Witam wszystkich
Właśnie jestem w trakcie budowy wydechu i mam takie pytanie do osób obeznanych w temacie
Czy "Stinger" musi miec taką długość jaką podaje program czy może być wiekszy
I czy można go zrobic z kolanek czy musi być gięty z rurki
Prosił bym o wmiare szybka odpowiedź bo przez ten element musiałem wstrzymac prace

A co panowie z tłumikiem ktos ma jakies doswiadczenie jak zrobic aby był cichy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 10:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Stinger to około 10% mocy z tłumika.
Lepiej zrób jak jest w programie.
Gdzieś na necie widziałem kalkulator do obliczania poziomu hałasu, ale to zależy od kształtu dyfuzora.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 16:20 
*

Rejestracja: 04 sie 2012, 20:58
Posty: 6
Lokalizacja: Mrozy
Pojazd: Kenos Purga
Narazie przetestowałem wydech bez stingera i tłumika ale tylko statycznie w garazu
Efekt jets dosc zadowalajacy
Na standardowym wydechu kręcił sie do 10,5k z bulem do 11k a na samym dyfuzorku kreci 12,5k i to na dotkniecie :lol:
Musze szybko tłumik dorobic i sprawdzic w trasie jak teraz sie spisuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:27
Posty: 156
Lokalizacja: brac pieniadze ?
Pojazd:
Witam. Mógłby ktoś mi pomóc przy tych tabelkach bo ja w mechanice zielony jestem ;/

Co mam po kolei wpisywac ?

-pojemność cylindra w ccm, tutaj wiem XD
-kąt otwarcia okna wydechowego w stopniach, tutuaj nie wiem
-planowana moc maksymalna wydechu w obr./min (dobrze znać wykres mocy względem obrotów cylindra), na stronie keeway pisze 7250 chyba więc dac wiecej ?
-średnica kanału wydechowego, nie ogarniam wgl i nie moge na necie znalezc
-długośc kanału wydechowego. tutaj tak samo ;/




_________________

Obrazek
Obrazek

Obrazek
http://www.youtube.com/user/ClZiom/vide ... rid&view=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 53  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy