Dzisiaj jest 28 lut 2025, 6:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2012, 12:49 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2012, 10:20
Posty: 41
Pojazd:
Witam dziś zauważyłem jadąć,startując że coś lata mi w silniku tak jakby coś obijało ścianki albo coś podjechałem do kumpla mechanika i powiedział mi że pierścienie mi latają.Co może się stać jak pierścienie wypadną?Jaka będzie oznaka że definitywanie się skończyły?Czy mogę jeździć teraz skuterem ew. co może się stać?Aha i to latają pierścienie cylindra czy tłoka?Ile takowe kosztują?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 13:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Pierścienie cylindra? Normalnie dzwonią Ci pierścienie na tłoku i tyle. Nie ma co się tym przejmować. Stać to się raczej nic nie stanie. Jak skończą się pierścienie to skuter będzie miał problemu z odpaleniem, później już nie będzie odpalał.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 18 sie 2012, 13:40 przez hardmen969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 14:34 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2012, 10:20
Posty: 41
Pojazd:
hardmen969, Czyli muszę wymienić pierścienie tłoka??Ile takowe kosztują i ile ich muszę kupić??Aha jak mi spadnie już komprecha i jak założe nowe pierścienie to kompresja m i powróci??


Ostatnio zmieniony 18 sie 2012, 14:35 przez Wosiu96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Wątpię, żeby sama wymiana pierścieni pomogła. Raczej szlif i nowy tłok z pierścieniami markowy, bo inaczej i tak będzie dzwonić. Już nie wspomnę o dobrym dotarciu. Są dwa pierścienie. Dobrej jakości około 20zł za sztukę. Wymiana samych pierścieni coś tam powinna poprawić kompresje, ale jeśli skuter jeździ normalnie to nie ma co ruszać.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 15:20 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2012, 10:20
Posty: 41
Pojazd:
czy jest konieczny szlif i wymiana tloka?nie wystarczy kupic dobrych pierscieni?skuter jedzie dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2012, 19:44 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Wosiu96 pisze:
czy jest konieczny szlif i wymiana tloka?nie wystarczy kupic dobrych pierscieni?skuter jedzie dobrze


Proponuje na początku sprawdzić kompresje, a potem stan gładzi cylindra. A nie na "pałę" wymieniać pierścienie. Jeżeli kompresja będzie niska to gładź cylindra również będzie niezdatna do użytku, same pierścienie nic nie poprawią.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2012, 7:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Jak jeździ dobrze to nie ma co ruszać. Kompresje można sprawdzić dla swojej wiadomości.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy