Dzisiaj jest 10 lis 2024, 21:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 10:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Właśnie nie mam pojęcia, co mu dołożyć. Na pewno na pierwszy ogień idzie mocowanie tablicy, następnie lusterka karbonowe lub seryjne krótsze, potem szyba. Więcej mi nie przychodzi do głowy... Może ty coś zasugerujesz :mrgreen:

A co do mechaniki, to w niedługim czasie wjeżdża amortyzator skrętu. Ale to dopiero w kwietniu, bo wtedy urodzinki :mrgreen:

I streszczaj mi się z tym mocowaniem. Jestem niesamowicie ciekaw tej chowanej tablicy. Jeszcze będę żałował, że kupiłem w moto125.pl, a nie na Allegro :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 11:25 przez RedDevil, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Jak odbiorę aprilkę to założe wszystkie upy :)

Po co ci krótsze lusterka :O ?




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Nie wiem, uważam że ładniej wygląda z krótszymi. A tak a propos: jak będziesz montować ten chowany uchwyt, to nie sprzedałbyś mi swojego oryginalnego mocowania? :wink:

Napisz odpowiedź na PW :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 12:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ahh gdybym nie był w trakcie robienia kat . A normalnej to chciałbym taką rs mieć

jak dla mnie to jak na 125 jest bardzo dopracowana a poza tym piękna

wystarczy spojrzeć na nią

no ale jak juz kat. A to cos większego niż 125 w 2t

no i to tylko moje zdanie, żeby nie było spiny od razu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 17:29 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Po co Ci amor skrętu ? Shimmy się boisz ? Żebyś dostał shimmy to raczej za mało mocy , chyba że robisz szybkie gumy typu 120 km/h w co wątpie :) Przy tej pojemności amor jest kompletnie zbędny , lepiej przeznacz tą znaczną sume na coś innego .

Zawsze taką chciałem ale niestety się nie doczekałem , piękna 125 :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Właśnie obawiam się tej shimmy, często jeżdżę do Zakopanego i zwiedzam tamte tereny. Wiadomo, dużo zakrętów, jakiś się może nie udać i będzie strata, a z amorem będzie się na pewno lepiej wychodzić z zakrętów :wink:

Czemu się nie doczekałeś? Całe życie przed Tobą :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ja na twoim miejscu wrzuciłbym zębatkę 14-15 zębów... Amortyzator skrętu, zalał gęstszy olej do lag, utwardziłbym amor z tyłu, i usprawniłbym hamulce.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Ja na twoim miejscu wrzuciłbym zębatkę 14-15 zębów... Amortyzator skrętu, zalał gęstszy olej do lag, utwardziłbym amor z tyłu, i usprawniłbym hamulce.


Głowę sobie zalej gęstszym olejem -_- ...

Po co mu twardszy amor ?

Hamulce w RS to i tak żyletki :)




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Zębatka wejdzie 16, okazało się, że mam 17 :mrgreen: :mrgreen:

Amortyzator skrętu w połowie przyszłego roku, pewnie jakiś remont jeszcze wejdzie do gry :/

Hamulce w RS-ce tak jak napisałi kaczorowski2b to żyletki i nic nie będę zmieniał poza klockami.

A co do amoru tylnego to na razie nie cieknie, a i jedzie się bardzo komfortowo, także tym bardziej jakieś ingerencje nie będą brane pod uwagę :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
RedDevil, zauważ ,że w RS w oryginale są hamulce w stalowym oplocie , jaki zbiorniczek płynu i jaka duża tarcza z zaciskiem w porównaniu na przykład do Yamahy R125

+Speedy3, bujaj się :)




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !


Ostatnio zmieniony 21 sie 2012, 21:00 przez kaczorowski2b, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 10:17 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Amor skrętu w wyjściach z zakrętów dużo nie daje , on jedynie ratuje dupe w warunkach wyścigowych gdzie naprawde szybko przerzucasz motor z jedną na drugą stronę , każdy motor jest tak wyważony by sam wyszedł z shimmy więc jak już wpadniesz w tą shimme to więcej da racjonalne myślenie i dobre nawyki czyli luźne trzymanie kiery ewentualne dodanie gazu i motocykl sam się wyprostuje a nie jak większość automatycznie walczy z tym przez co tylko powiększa amplitude wychyleń kiery :) Może sam nie jestem jakimś tam motocyklistą ale dużo o amorze skrętu i shimmy rozmawiałem ze znajomym który startuje w hornet cup : )

No nie doczekałem się RS bo kumpel miał wypadek i rodzice nie kupili xD Ale teraz robie kat. A i chcę coś grubszego :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
EDIT: sprawa rozwiązana.


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2012, 10:44 przez RedDevil, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
RedDevil pisze:
Panowie, mam duży problem, co jakiś czas dokręcam wszystkie śrubki, aby sprawdzić, czy coś się nie poluzowało. Wszystko było dobrze, póki nie zacząłem kręcić śrubką, którą niby mocuje dźwignię zmiany biegów. Chodzi o tą:


Obrazek



Myślałem, że ją zakręcę i będzie OK. Lecz ani nie da się jej zakręcić, ani odkręcić. Po tym kręceniu, w motorku bardzo, bardzo ciężko wchodzą biegi i luz (albo i nie wchodzą). Dodam, że próbowałem już ją cały czas odkręcać i zakręcać, patrząc czy już jest dobrze. Niestety nadal jest to samo :( Przed kręceniem wszystko chodziło idealnie, jak z fabryki :cry:

Poradzicie co zrobić?


Ta śruba musi być dokręcona do końca (do oporu)? Bo jeśli tak, to prawdopodobnie zerwał Ci się gwint, skoro nie można jej dokręcić ani odkręcić...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
No właśnie, bo jak odkręcałem ją, to trzeba było mocniej odkręcić :(




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 sie 2012, 17:01 przez RedDevil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 13:36 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Mnie złapała shimma w RS przy 120km/h. Nie powiem że w tym momencie srałem w gacie, ale jako tako nie próbowałem wyprostować kierownicy, jedynie się jej mocno trzymałem! Teoria z "luźnym trzymaniem" wydaje się być jak najbardziej OK.

Dupa w zakretach, nie spotkałem się z shimma, a kłade się często. Najbardziej pojawia się ona (u mnie nawet często) na drogach ze wsi, tzn nierównych, podskakuje motor jak chce na takim "czymś". Naprawdę niebezpieczna sprawa ale... mogę katować motor na idealnych prostych drogach, przy zakrętach, dobrych oponach i nie ma szans żeby coś zadrżało ...

Amortyzator skrętu to naprawdę fajna sprawa, ale dla rs zbędna. Wystarczą opony dobre, głowka ramy, nawyki i trochę oleju w głowię a gwarantuje wam, że nawet w shimmie wyjdziecie cało.

Co do wyważenia RS to się mylicie, ucieka na boki, do yzf 125 nawet się nie umywa...




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 23 sie 2012, 13:38 przez Iniector, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Iniector pisze:
jak chce na takim "czymś".
to prawda . Nie znałem drogi a jechaliśmy na zlot więc byłem pewny że ładna patelnia bd a tu się okazało że wyboje i latałem...
Iniector pisze:
ale dla rs zbędna.
x2 .
Iniector pisze:
Wystarczą opony dobre,
Niestety niektórzy nie potrafią docenić dobrych opon , bo myślą , że każda opona jest taka sama.
Iniector pisze:
ucieka na boki, do yzf 125 nawet się nie umywa...
Mylisz się , regulacja amora tył + przód pod SWOJĄ WAGE . Tył twardy i przód średni i nie ma prawa uciekać na bogi . Niestety niektórzy nie wiedzą , że regulacja BARDZO DUŻO DAJE .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Usterka usunięta, wymiana na nową, oryginalną kulkę z gwintem pomogła :)

Aprilka znów śmiga jak nowa i dopiero co wypuszczona z fabryki :twisted:

Kolejne up'y będą na pewno w przyszłym tygodniu :twisted:

Pozdrawiam!




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 sie 2012, 16:57 przez RedDevil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:01
Posty: 79
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Czarnuch
Piękna rs zawsze o takiej marzyłem :mrgreen:
Widze że kolega z Końskich więc można kiedyś polatać :D




_________________

Zapraszam do mojego Czarnucha :D
Nigga Style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Piękna rs-ka. Ja niestety nie pamiętam kiedy moja była w takim stanie(niestety). :|

Z jakim autem ścigałeś się do zakopanego?


Amor skrętu do 125, które waży 114kg wg. mnie zbędna sprawa.


Iniector pisze:
Co do wyważenia RS to się mylicie, ucieka na boki, do yzf 125 nawet się nie umywa...



Proszę Cie. R125 nadaję się tylko do ciasnych wolnych wiraży powyżej 90km/h rs-ka dominuje ją niesamowicie, bez porównania.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2012, 22:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
kaczorowski2b pisze:
Głowę sobie zalej gęstszym olejem -_- ...

Po co mu twardszy amor ?

Hamulce w RS to i tak żyletki


Bronisz tak tej RS, bo na niej sam jeździsz... Wg mnie, hamulce powinny być w niej lepsze, a zawieszenie twardsze. Ale są gusta i guściki. Do żyletek trochę jeszcze trzeba xD




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy