Dzisiaj jest 12 gru 2024, 18:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2009, 16:45 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 12:07
Posty: 54
Lokalizacja: lubsko
Pojazd:
Witam od około 2 miesięcy troszkę go doprowadziłem do porządku (zdjete dlokady)
Otóż nie ma stałej prędkości jak się z górki rozpędzę ok 60km/h i zjadę na równa drogę to trzyma ta prędkość a nawet lekko wzrośnie nawet a potem spada do 50km/h tyle jeżdzi zawsze ale jak się mocno rozgrzeje ,a tak to ok 45km/h.
Przyspiesza równo start ma trochę słaby .
Tak Normalnie to tak ok 50km śmiga wg.gps 58km/h
Silnik seria z dobrą kompresją (nowy tłok kpl.)
rolki 6,5g
pasek DAYCO 500km
sprzęgło RMS RACING 200km i dzwon
sprężyna +22% top racing
świeca kawa z mlekiem po km 500km
filtr powietrza po czyszczeniu
Co radzicie z tym zrobić
mam zamiar założyć rolki 5 g ?


Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 16:46 przez wilu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 17:03 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Też tak mam a skuter jest świeżo po remoncie (ale już dotarty) więc mnie to strasznie martwi :/ Jak odblokowany skuter może lecieć niecałe 60 km/h i to na nowych częściach ? :/




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
spróbuj na 5g, jakiej firmy jest tłok? bo może puchnie! zmierz kompresje!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 17:18 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 12:07
Posty: 54
Lokalizacja: lubsko
Pojazd:
Tłok mam RMS na nim miernikiem nie mierzyłem ale jest o wiele wieksze pod palcem jak na starym co mierzyłem miał 4,5 wiec ma ok kompresje




_________________

V-MAX 75KM/H na seri




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
a jak chodzi kopnik? ciężko - lekko? jak czujesz pod nogą? 1 palcem dasz rade kopnąć? albo ręką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 21:38 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Ja ręką dam radę kopnąć ale ręka wtedy nieźle boli :D Ale kompresja raczej odpada :?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 22:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Według mnie jest to zła regulacja napędu lub/i próg na powierzchni wariatora.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 23:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Żeby nie zaśmiecać forum niepotrzebnymi tematami napisze tu. Otóż mój skuter ma "biegi" chodzi o to ze jak się rozpędzam to słyszę jak silnik wchodzi na coraz wyższe obroty jak wchodzi na bardzo wysokie przy ok. 35-40km/h i dodam gazu to jakby coś się działo w silniku obroty spadają prędkość nie :) i znów się do rozpędza czysto 85km/h ale czasami nie muszę dawać gazu :lol: zwłaszcza jak jedziemy we dwóch nagle zmniejsza się obciążenie silnika i nie wiem czemu tak się dzieje :(




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:


Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 23:21 przez M4CZ3K, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 23:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
M4CZ3K pisze:
nie wiem czemu tak się dzieje

Zachowanie,przyspieszenie skutera zależy od regulacji napędu - fizyka.
Działają tam różne siły, coś na coś, np rolki na wariator , sprężyny itd itp.
Bardzo cięzko jest natrafić na dobre parametry". Skuter najlepiej przyspiesza przy obrotach przy których cylek ma największą moc. Więc trzeba natrafić na nie drogą regulacji napędu. Nikt Ci nie powie co włożyć aby było najlepiej, musisz sam testować.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 0:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
"Nie wiem czemu tak się dzieje" napisałem bo myślałem ze coś jest zużyte lub zniszczone a skuter najlepiej przyspiesza nie przy maksymalnej mocy tylko przy maksymalnym momencie obrotowym Nm(1m kwadratowy razy kg razy s do minus 2) jeśli chodzi o regulacje to wiem ze trzeba wstawi na tyle twardą sprężynę żeby pasek się nie ślizgał ale za twardą żeby się nie grzał i dostosować to tego rolki oraz dysze gaźnika i dopływ powietrza przy każdej zmianie podnoszącej osiągi maszyny




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:


Ostatnio zmieniony 16 sie 2009, 0:40 przez M4CZ3K, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 6:01 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
M4CZ3K pisze:
Otóż mój skuter ma "biegi"
Przyczyny mogą być różne.Od ,,progów" na bieżniach rolek, po zanieczyszczoną powierzchnie tulei ślizgowej wariatora.Coś takiego właśnie miałem.Nazbierała się po założeniu nowego pasa jakaś gęsta maź na tulei i dopóki nie dostała temperatury, działała jak hamulec na wario.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 15:17 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 12:07
Posty: 54
Lokalizacja: lubsko
Pojazd:
No u mnie też raczej z oporem przesuwa się kopniak kompresja jest ok tym bardziej że jakieś 100km temu zdejmowałem cyla i sprawdzałem i pierścionki są szczelne i tłok ,założę 5 g rolki i zobaczymy




_________________

V-MAX 75KM/H na seri




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 19:56 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 12:07
Posty: 54
Lokalizacja: lubsko
Pojazd:
Dziś zmieniłem rolki na 5g http://www.allegro.pl/item704957281_rol ... tery.htmli się znacznie poprawiło lepiej rusza i przyspiesza , v-max zwiększył siędo 65km/h ale niestety tylko przy pierwszym rozpędzeniu(dlaczego) potem już jedzie 50km/h ale reszta się nie zmieniła , choć może nieznacznie jest różnica przy przyspieszani z max gazu a stopniowym odkręcaniu .
I teraz pytanie jeżeli ślizga się pasek to o ile dać mocniejszy (obecnie +22% top racing)
może lżejsze rolki jeszcze
dodam że przy pierwszym rozpędzeniu wkręcił się wysoko przy v-max
Prosił bym o jakieś sugestie co z tym robić




_________________

V-MAX 75KM/H na seri




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 19:20 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 12:07
Posty: 54
Lokalizacja: lubsko
Pojazd:
Odświeżam raczej na 100 % jestem pewiem że napęd się nagrzewa i nie przenosi na koło
mocy mam spręzyne +22 Top racing , Jaka sprężyna innej firmy będzie trochę twardsza od tej co mam ?




_________________

V-MAX 75KM/H na seri




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 22:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ja dałbym miększą a nie twardszą :/




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 10:42 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 12:07
Posty: 54
Lokalizacja: lubsko
Pojazd:
Miałem miększą na cięższych rolkach i nie było dobrze , co do grzania się przekładni to poprostu pokrywa jest dość ciepła , ale może i przez ślizganie paska jest wyższa temperatura .
Dzisiaj założę seryjną sprężynę i zobaczymy :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 13:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Jeśli ci się nagrzewa to sprężyna jest chyba za twarda a nie za miękka :wink:
Polecam temat :arrow: Link




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy