Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2012, 21:21 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
na liczniku co prawda niby 40 ale GPS pokazuje 37,5 km/h.
Na prędkości bardzo mi nie zależy ale te 55 mogła by jechać bo nie mogę zdążyc na zmiany świateł.Postanowiłem trochę wreszcie zajrzeć w napęd ale od poczatku.
Kupiony na wyspach od jakiegoś handlarza. Rocznik 1998 ale to chyba tylko co do ramy pewne bo reszta widać pochodzi z kilku dawców. Jako tako w kupie ()kompletna) jest.
Napęd na zdjęciach:
https://picasaweb.google.com/uffooo/Hondash50Naped

I teraz tak:
1. CDI jest zablokowany
2. Pasek bardzo mało wchodzi na wariator (ok 1/2) - zdjecia
3. Przeciw-talerz porysowany przecinakami ale w sumie działa (dałem dodatkową podkładkę by mocno dociskało go do tulei - tam już było mocno wypracowane/rozwalone, pasek poszedł 1,5mm do góry potem).
4. Dzwon, sprzęgło wyglądają OK, dzwon nie ma fazek, okładziny chyba jakieś regenerowane (klejone) ale tu nie widzę nic złego.
i co ustaliłem:

1. ok. 14,5 (mnie wyszło tak 14 i 3/4) obrotu dzwonu na 1 obr. koła
2. sprężyna główna - czerwona, krótka - firma nieznana (zdj.) - czyli +20%,+50%,+90%?
3. sprężyny sprzęgła - żółte (sprzęgło dosyć szybko łapie).
4. pasek klinowy 17mm (suwmiarka) na 820..840mm(taśma miernicza) honda-bao.. 32100-GBY-9010-M1 [EDIT] pasek to: 23100-GBY-9010-M1 HONDA-BANDO 820x17(w tej chwili)x8 - zmierzyłem dokładniej a oryginał to 23100-GBY-960 ( 18x820 ) [EDIT END]
5. rolki - niebieskie 15,7mm x 13mm (suwm.) / 10g (waga el. w sklepie) - chyba nie zużyte, wygląd ok
6. wał korbowy 12mm
7. tuleja wariatora dl. 38mm
8. max odległość między talerzami wariatora (rozsunięcie) - 18,5 mm (suwm.)
9. talerze po zsunięciu ręką powodują przesunięcie paska równo do krawędzi (o.k.)

Odpaliłem z rozrusznika (młotkiem przytrzymałem by bendix nie wyleciał ;) ). W zasadzie nic szczególnego nie widziałem - po dodaniu gazu talerze się trochę zeszły, pasek poszedł do góry ale to trochę mało by na sprzęgle były jakieś znaczące ruchy rozpychające.
Talerze wario trochę przeleciałem papierem ściernym 2000 bo pokaleczone były i brudne.

Macie jakieś pomysły (Bo ja miejscami to rowerem potrafię polecieć 40)?
Moje teorie:
1. 14,5 obr. sprzęgła / 1 obr koła - to chyba zablokowany?
2. pasek 17mm, specyfikacja podaje 18mm (32100-GBY-960) [EDIT] 23100-GBY-960 [/EDIT], wygląda nie najgorzej (pasek) ale czy nie za wąski?
3. rolki, 15,7mm/10 gram , może dać jakieś 17mm i lżejsze? Aha, jak ścisnę talerze ze sobą do końca (czyli zetknę) to mam wrażenie że te rolki wylecą z wariatora szczelinami.
4. sprężyna główna za mocna? - nie puszcza na wario?
Czy wszystko razem do bani?


Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 6:45 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 11:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Do końca roztwiera korektor?




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 12:19 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Co masz na myśli? Gaźnik? [edit, Ha Ha!, dopiero dziś zobaczyłem że tam nie pisze: koLektor :D]
Jeżeli chodzi o moc silnika to jest OK, znaczy 40 leci z góry, pod dużą górkę, w dwie osoby (ja 95kg).
Dobija do 40 i zaczyna się pierdziawka tzn. ewidentnie CDI odcina obroty.
Nie wiem czemu nie daje rady pojechać te minimum 50 - bo chyba nikt nie podawał mniej na necie, także z zablokowanym CDI.
Gdzieś tu jest najwyraźniej problem przeniesienia napędu, no chyba że CDI jest tak zblokowany że nie daje jechać >25 mil (ok. 40).

Chyba rolki 10g dały by radę sprzęgłu ze sprężyną +90% (gdyby to taka była)?
Nie mam pomysłu co wymienić by nie zakopać się w wysokie koszty.
Sprężynę głowną (50 zł) + pasek 50-120 zł ?
A może kupić przełożenie 12 obrotów za 155?

Mam myśł czy by nie zeszlifować tulei waria na np. 36-35 mm i dać podkłądkę od strony blachy wariatora (wtedy na starcie pasek jest już wyżej) - tylko czy na wolnych obrotach sprzegło wtedy nie będzie chciało łapać? - ale to działanie w jedną stronę, robił to ktoś?


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2012, 23:10 przez mariow, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 12:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 19:44
Posty: 126
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
najgorzej jest kupić starą honde, ja miałem vision i na prostej jechała 35, po odblokowaniu 42, a po zmianie rolek 44, później wymieniłem cylinder na odblokowany i jechała 47-50, wiec nie wiem gdzie był problem wkur****m się i sprzedałem ten shit :D




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273993

peugeot trekker:
leovince tt
rolki polini 6,9g
v max 75 mierzone gps


Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, 12:26 przez cimon97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 13:13 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Tak czytam po raz 5 co napisałem i chyba zacznę od miękkiej spężyny głownej (mały koszt).
Jeżeli rolki 10g przy 7500 obr.(?) - zablokowany CDI, nie daje rady wypchnąć paska wyżej to by znaczyło że sprężyna głowna zbyt mocno trzyma wysoko pasek na sprzęgle, inna teoria że ten pasek jest ciut za krótki (niby długość paska dobra ale ..chyba, bo nie mogę znaleźć na necie specyfikacji tego paska) i wraz wario nie ma siły wypchać.
Pytanie dodatkowe. Czy rolki 15,7mm (vs 16mm) to rolki zużyte?

[EDIT]
Już wszystko :roll: wiem - ja, mechanik napędu od 3 dni :)
Zmiana sprężyny na miękką-zielona (made by-?) dała wzrost prędkości o..1 km/h :D i bardziej mułowate przyśpieszenie. Założyłem ją bez metalowej tulei od strony sprzęgła bo ..spręzyna okazała się mieć za małą średnice (kurde czemu nie zmierzyłem sobie) - a więc nie sposób kupic sobie na necie ot tak sprężyne do Hondy SH bo dostaniemy "coś". Bez tej tulei/gniazda to była jeszcze bardziej miękka bo mniej ściśnięta.
Od razu widziałem że pasek na wario wcale to prawie nie poszedł wyżej ale spróbowałem.
Wobec czego przyjrzałem się bliżej wario i moje wcześniejsze wątpliwości i przypuszczenia
"się jeły" potwierdzać.
Wiariator jest zwyczajnie "za krótki" - tzn. zablokowany(?), rolki (jakie by nie były cięzkie) w pewnym momencie trafiają na płaskie zakończenie i rozpieranie talerzy się kończy (pozostawiając nadal dużą odległość między talerzami ~7mm u dołu). Można sobie odblokowywać CDI-zwiększać obroty, dawać kilogramowe rolki, miękkie spręzyny a to nic nie da.
W tym momencie (o ile mamy tak jak ja) ważne są:
1. jak najszerszy pasek (specyfikacja dla SH50 to 18mm) - obecnie mam 17mm
2. jak najszersze rolki waria (16x13mm dla sh50) - obecnie mam 15,7 mm
To da nam odrobinę wyżej pasek na wariatorze, ile na predkości? - myślę ze mało.
jeżeli nie kupujemy sportowego/innego wariatora to ja zamierzam zrobić doświadczenie ze zmianą długości tulei wario (jak wcześniej już wymyśliłem -pewnie to wiedzieli wszyscy, tylko nie ja :D).
Wg moich przymiarek (troche na oko) do zetknięcia się talerzy brakuje ok. 7 mm, czyli tuleja [moja] 38mm-7mm=31mm + podkładka za blachą waria 7 mm gruba. Daje to możliwość zejścia telerzy ze soba a tym samym pasek wyląduje w najwyższym możliwym punkcie (max.prędkość) ale..
gdzieś już przy zmniejszeniu tulei o 4mm pasek (17mm) wyląduje startowo w ~1/3 wysokości waria i z moich obserwacji zaczynało być (prędkośc paska na 1/3 wys waria.) na granicy załapywania sprzęgła. Nie wiem co prawda czy moje sprzęgło ma miękkie spręzyny - żółte (made by-?), byc może warto by było zmienić na mocniejsze (przy okazji zryw byłby chyba mocniejszy bo sprzęgło na wyższych obrotach lata).
Opcja kolejna to zmiana kąta talerzy ale ja bym nie ryzykował takich pomysłów.

Czyli tak:
1. Albo przerabiamy tuleję wario i wyciskamy co się da z niego (o ile 10-15 km/h ?)
2. albo kupujemy dłuższy wariator
3. albo kupujemy mniejsze przełożenie pierwotne
4. ? rolki większe od znamionowych tj. zamiast 16x13 mm - dać 17..18x13

Aha. Dodałem (dodam zaraz) zdjęcia z dzisiaj, za błędy i literówki przepraszam, czasem walnę byka.
Za zastosowanie się do moich pomysłów nie biorę odpowiedzialności!

[EDIT2]
Popełniłem pewnien błąd odnośnie paska na 1/3 wysokości (tuleja -4mm) i łapania sprzęgła.
Nie mając docelowej tulei zacząłem sprawdzać optycznie co się dzieje (czy sprzęgło łapie) gdy pasek jest na ~1/3 wysokości ale robiłem to zwyczajnie przez lekkie dodanie gazu i obserwacji gdy ten był na ~zadanej wysokości. Ale przecież po zmianie tulei obroty silnika na wolnych obrotach będa dużo mniejsze i nie powinno być problemu z łapaniem sprzęgła na postoju, ciekawe tylko czy ruszanie będzie akceptowalnie dynamiczne.


Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 9:45 przez mariow, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Moim zdaniem , rolki już są zużyte i za ciężkie.
Sprawdzałeś wydech ? Może masz zablokowany.
Z tej hondy seryjnie wiecej nie wyciśniesz jak 50 km/h.
Wariator też można było by zmienić bo rowek widać spory jest , a te rysy to już w ogole.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 20:09 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
@czaro, ale tak przeanalizowałeś (chociaż przeczytałeś uważniej) co pisałem? Czy tylko tak się nudziło.
Dopiero co klarowałem że wariator kończy pracę przy 40 km - kończą się bieżnie dla rolek.
Nic mi potem z wydechu, rolek, itd. Zmiany musza być gdzieś tu:
1. wariator (ew. rolki, pasek)
2. przełożenie
3. + cdi (mam zamówione (40zł), znam zagrożenia, zobaczymy co będzie - jestem ciekawy)
A potem może wydech.


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 0:07 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 21:43 
Zbanowany

Rejestracja: 05 sty 2012, 22:37
Posty: 45
Pojazd:
cimon97, :shock: zmieniłes cylinder na odblokowany hah niema czegos takiego jak odblokowany cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 21:58 
*

Rejestracja: 01 wrz 2012, 22:15
Posty: 27
Pojazd:
jezu chodziło mi o cylinder już z normalnymi kanałami bo wersje moffa mają pomniejszone kanały, chciałeś zabłysnąć ale ci nie wyszło


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 21:59 przez cimon971, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 9:37 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
@cimo971
A jaki miałeś wariator? Oblukałem w sklepie jakiś no-name, u mnie to w sumie są tyko na części takie hmm ścięcia, a w tym to bieżnie były łukiem aż pod sam brzeg zewnętrzny i blacha (od strony rolek) nie miała jakiś dziwnych zagięć na końcach.
Ja mam ewidentnie zablokowane Wario na 25 mil.
Dziś gadałem z tokarzem, dorobi mi tulejkę (20 dychy chce) - myślę, mniejszą o ~2mm.

CDI z Honk Kongu (ten z linka co dawałem w drugim temacie) przyszedł ... W TYDZIEŃ! (dziś pewnie sprawdzę czy rabotaju), bodaj 7.79 funta + Free przesyłka do PL - takie kupowanie to przyjemność.


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2012, 13:10 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 14:24 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 15:23
Posty: 75
Pojazd:
I co działa Tobie ten moduł mój niestety nie podszedł bo moja X8R też jest na 4 PIN, pomyliło mi się jak robiłem z kumplem jego elektrykę (ale jest już kupiec, będzie siedział w Chińskim quadzie 110 :< )

PS. Jak ktoś chce mam tulejkę do Hani na sell krótszą o 5mm


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2012, 14:25 przez SONY X8R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 15:02 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zaraz :), jeszcze w domu nie byłem. Zadzwonili że listonosz był.
HA! A jednak ;) , no, lepiej późno niż wcale wyprostować. Będę wiedział gdzieś o 18.00?


[edit]
No więc przykro ale nawet nie odpala. Z tym że połączyłem "na pałę" bo mi się niby wyprowadzenia zgadzały ale jak nie zapalił to zacząłem się prtzyglądać an kable i chyba mi się nie do końca zgadza.
bo: http://obrazki.elektroda.pl/4908871400_1308345841.png
i http://www.ebay.co.uk/itm/4-PIN-DC-CDI- ... 6rk%3D1%26
ale patrząc na moduł (gniazdo, u góry ten zatrzask), kolory kabli:
- lewy górny - żółty/niebieski [edit2] - Impulsator [PC]
- lewy dolny - czerwono/czarny [edit2] - Zasilanie + 12V (stacyjka włącza) [VCC]
- prawy górny - żółto/czarny [edit2] - cewka WN [IGN]
- prawy dolny - zielony [edit2] - Masa ("-"), chyba cewka jest zmasowana bo z niej idzie tu przewód. [E]
I udało mi się (bez dużego rozbierania skutra) zobaczyć ze prawa strona (zielony i żólto/czarny) idą do cewki zapłonowej (oba wchodzą do niej na złączkach).
Muszę wrócić i pomierzyć może miernikiem bo..
zielony kojarzy mi się z masa(-) a czerwono/czarny z napięciem dodatnim - czy jakby lewa z prawą stroną była zamieniona na dole. Na module pisze LF100, jest taki jak zdjęcie na aukcji.
To na razie, musze sprawdzic instalacje i schematy mojej i hondy LF100.

[EDIT2]
Trochę posprawdzałem miernikiem. Tak, "+" i "-" były zamienione miejscami tj. trzeba grubszą igłą wysunąć z wtyczki złączki i zamienić je. Impulsator też namierzyłem miernikiem na voltomierzu i kopniakiem "odpalałem" silnik - impulsy były trudne do wychwycenia ale były - belec sie zgadzał.
Hania odpaliła ale ..słabiutko z obrotami, bardziej popierdywała, nie wchodziła, czuć było wahę - rozumiem że zapłon kompletnie nie w tym miejscu co trzeba. Ewentualnie moduł uszkodziłem początkowo podłączając +/- odwrotnie.


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2012, 20:44 przez mariow, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 21:44 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 15:23
Posty: 75
Pojazd:
+ i - tzn masa i napiecie 12v? Co robisz dalej zmieniasz na stary czy zostajesz z tym. Moze tez pozamieniam i bedzie gralo :D

Ps.Zapodaj fotki jak zmieniles te wtyki :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 22:31 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
@SONY8XR, Jeszcze raz, postaram się prościej. Dodałem zdjęcie wtyki (link 1 wpis w tym wątku). A tobie wcale nie ruszyła? ani mru mru?

Tak, TEN moduł co kupiłem ma inaczej zasilanie i masę, ma je odwrotnie ale nie wiem czy TWÓJ moduł ma zamienione, dali jakąś rozpiskę? Jak dali to Pisz, co i jak, zastanowimy się.

Nie zostaję na tym bo obroty mam że silnik ledwo kręci, ledwo pali, śmierdzi niespalonym paliwem, chyba ~kąt zapłonu jest nie ten albo w ogóle (może uszkodziłem moduł źle go podłączają na poczatku?).
Czyli to taki sam moiduł jak na allegro handluja - pewnie ten sam schemat całe chiny wsadzają do podobnych puszek i porzućmy nadzieję na kupienie modułu (ew. zrobić, są schematy na necie).

Zamieniłem zielony z czerowono/czarny. Poszedłem do apteki i kupiłem igłę (10gr) taką średnią, wsunąłem do wtyczki tzn. złącza maja takie malutkie blaszki blokujące cofnięcie się ich w plastiku. Wsunąłem igłę i przytrzymując przygiete - wyciągnąłem kabelek z hmm tym no blaszką bez cięcia lutowania, sztukowania i te dwa zamieniłem.


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2012, 22:35 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 13:55 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 15:23
Posty: 75
Pojazd:
Ok u mnie to trochę inaczej wygląda nawet mruknęła, spróbuje zamienić :) Może jest on dedykowany pod 4T :roll:

[EDIT]
Mam taki:
http://obrazki.elektroda.pl/8830471500_1308344936.png

muszę przerobić tak:
http://obrazki.elektroda.pl/4908871400_1308345841.png

Nie wiem czy zadziała miejmy nadzieje że tak, może się spalić :/ gdy podłącze zasilanie pod gaszenie. Na razie zmieniam rolki i przełożenia :cool:


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2012, 14:04 przez SONY X8R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 18:59 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
SONY X8R pisze:

No nie do konca, bo na tym obrazku jest +12 i Masa zmienione wg. mojej Hani tzn ja mam we wtyczce po prawej MASA po LEWEJ +12. Zakładam że X8R-S,-X,Sky i SH50 ma tak samo.

Ja byłym dzis u tokarza i zmniejszyl mi tuleje waria o 2.5 mm, ostatecznie dalem podkladkę 2mm (0,5 mm się zniwelowało przy nakretce bo tam i tak za malo wchodzila podkladka na wciecie.

Pojechała 51, pod nie za wielką górkę tez jedzie ok. 50, pod lekką górkę 51.
[edit] Tak jeszcze dodam.
Pod fest górę (8-9%) jedzie (i jechała) 30, może teraz z 1 mniej.
Ruszanie jest minimalanie słabsze ale w zakresie błędu subiektywnego odczucia. W praktyce nie widać dużej różnicy (ja ~95kg). Zrobiła się trochę dziura między ~35..45 km ale zwalam to na nietypowy kształt blachy do wariatora - moja ma jakieś wygięcia i prawdopodobnie przesunąłem max. moment obrotowy w inne miejsce (ok 48-50 km) - trzeba spróbować z rolkami 8.5-9gram.
[edit end]

Ale przejechałem 4 km. Zaczeła cos przerywać, Buuu, coś strzeliło w wydech nie chce odpalac. tzn. grzebałem potem, jak była zimna to odpaliła tylko na masakrycznie odkręconej dyszy, przejechałem ~400m (na max. do 50km/h) i nagle znowu Buu, przerywa i gaśnie.
Świeca, simeringi, zatarłem, zalałem świecę (bo teraz jadę 50 ale gazu mogę więcej bo nie łapie max. obrotów) ?


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2012, 10:03 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 19:12 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 15:23
Posty: 75
Pojazd:
Też miałem takie Buuuu wystarczyło dać więcej paliwa na gaźniku i V-max wzrósł o 8 km/h :D Być może jutro będą rolki, jak jadę te 68 (trochę mało) to wtedy dopiero zaczyna odcinać, kabelek mam odcięty, ale chyba mam blokadę na przełożeniu ponieważ 1 obrót koła to ok 16 obrotów dzwonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2012, 22:20 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Noo, chyba faktycznie więcej paliwa. Dziwne bo przejechałem te 200-300 km + te 4km po zmianach i było dobrze i nagle ni z gruszki ni z pietruszki - zabuczał i stanął w środku drogi. Może jaki paproch siedział w gaźniku bo miałem już takie cus ze dwa razy ale tylko przez moment (kilka sekund).
Profilaktycznie kupiłem nową świece (i założyłem) oraz rozebrałem calutki gaźnik aż po karter tj. membranę też oglądałem (a mam zagiętą rurę do niego). Najpierw zwątpiłem (1/4 obrotu miesznki lub powietrza nie tak i nie jechał) ale ostatecznie udało się wyregulować (przy okazji, dysze mam 92 i 38 a iglica była na max podniesiona, zdjąłem o 1) - teraz darła :) 52 pod górkę. Jak dam nowe rolki to będzie 55 i cel osiągnięty!

Pytanie!: Jaki kabel macie odcięty?? Nijak nie mogę pojąć.

Jak to jest, jakie macie koła? Ja mam 16 calowe, duże, i przelożenie ~14,7 - to ile ja powineinem wyciągać - min. 80 na serii ?
Ma ktos pożyczyć na chwilę sportowe wario ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2012, 21:39 
*

Rejestracja: 01 wrz 2012, 22:15
Posty: 27
Pojazd:
o ile wiem to przełożenia 14,7 to zablokowane




_________________

było:
honda vision 2002r
peugeot trekker 2006
jest:
beta rr 50 2004




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 12:30
Posty: 322
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Honda Bali
Siemka
Moim zdaniem powinieś zmienić tą blaszkę od wario co trzyma rolki na taką płaską jest to minimalny koszt a troszkę daje (do 5km/h)
druga sprawa w mojej hondce byłem pewny że jest zablokowany moduł nie wkręcała sie do kończa odżałowałem kupiłem moduł za 200 zł za przeproszeniem gówno dało ;) okazało sie że miałem zamałą dysze w gaźniku a obiawy byłe identyczne jak moduł
Podsumąwując moim zdaniem zmień tą balszke i dysze jesli nie jesteś pewny jaką masz
PS sorka za wszytskie błędy ale sie bardzo spiesze jak to pisze ;)




_________________



ZaPrAsZaM SeRdEcZnIe


moja-hondka-d-zapraszam-t361460.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy