Dzisiaj jest 31 lip 2025, 20:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 14:43 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
kompresja nie moze byc mala po szlifie.. a nieszczelnosc gdzie moze byc ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 14:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bondi pisze:
kompresja nie moze byc mala po szlifie..

Skoro twierdzisz że jest dobra to okej.

Nieszczelność wszędzie. Zaczynająć od gaźnika a kończąc na uszczelniaczach wału korbowego.

edit :

Rusz tyłek a nie tylko pytasz. zrób to co pisałem




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, 14:57 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 18:10 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, jestem non stop w garażu, próbuje wszystkiego... zrzuciłem prawie głowice ale uszczelki sie wydają OK bo nie było śladów wody na tłoku i glowicy. A gdzie może uciekać kompresja ? bo jest świeżo po szlifie ale wydaje mi sie ze i tak kopka jakoś słabo chodzi.. niestety niemam manometru i nie mam od kogo pozyczyc bo mechanik mi nie pozyczy tylko mi powie "przyjdz na warsztat to ci sprawdze za 10zł.." to go mam w d... ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 22:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bondi pisze:
mechanik mi nie pozyczy tylko mi powie "przyjdz na warsztat to ci sprawdze za 10zł.." to go mam w d...

To siedź kolejne dni nad silnikiem ;)

Bondi pisze:
wydaje mi sie ze i tak kopka jakoś słabo chodzi..

Powinna chodzić nawet ciężej niż gdy kupiłes skuter.

Zmierz kompresje..... Wtedy możesz szukać dalej, bo tak to nie wiesz na czym stoisz.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 7:58 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, a jak kompresja bd slaba to co mam zrobić ? jak cylinder jest swierzo po szlifie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 11:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Możliwości:
- źle dobrany tłok (wymiarowo)
- źle dobrany tłok (pod wzgledem silnika)
- nie pod ten silnik głowica

A tłok dobrą stroną założyles ?
Zrobiłes to co wszystko wczesniej pisałem ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 15:38 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 8:08
Posty: 57
Pojazd:
no właśnie mam to samo iskra jest paliwo dostaje i kompresja też i nic nie odpala Sprawdz uszczelniacze bo ja dzisiaj wymieniam bo jeden nie trzyma




_________________

siwy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 15:48 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, tłok jest na pewno dobry, ponieważ pierw kupiłem tlok a potem dopiero szlif robili, pod wzgledem silnika też bo ma te same wymiary co poprzedni, a glowica tez jest dobra bo wkoncu na tej glowicy ciagle jezdzilem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 15:58 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
brzoza562, zdaj relacje czy pomogla wymiana uszczelniacza czy nie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Ja podobnie miałem w Sliderce a przyczyna okazał się nieszczelny cylek między karterami po prostu dałem silikon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy