Dzisiaj jest 27 lut 2025, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2012, 18:22 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
Witam mam piaggio nrg mc2 z 1996 roku, zamierzam wymienić tlumik seryjny na jakis sportowy 2 mies temu gdy pisalem tu watek polecili mi Tecnigasa Treka i to co mialem do niego wsadzic:
http://www.shop.mieloch.pl/sprezynki-sp ... 3445.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/rolki-motofo ... 9528.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/wydech-tecni ... 2937.bhtml
I teraz jest pytanie aktualnie na seryjnym wydechu ciagnie mi do ok.100 km/h chcialbym aby te osiagi sie nie pogorszyly i aby moj skuterek wyciagal na kolo :)
Z góry dzieki !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 21:31 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
Może ktos pomóc ! ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Tylko gdzie tu pytanie? Piszesz, że jedzie około 100 i nie chcesz, żeby było gorzej.

Nie wiem co tam masz, ale jeśli cylek seria i gaźnik 12mm, to ciężko będzie wejść na koło, tym bardziej, że chcesz zachować v-max.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 11:37 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
Zrezygnowalem z tego kola, chce aby v max zostal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 13:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
No to co za pytanie. Jak za seryjnym wydechu jedzie Ci te 100 to jak założysz lepszy wydech, to niby czemu ma być gorzej? Po dobrej regulacji będzie lepiej.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:45 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
hardmen969 pisze:
No to co za pytanie. Jak za seryjnym wydechu jedzie Ci te 100 to jak założysz lepszy wydech, to niby czemu ma być gorzej? Po dobrej regulacji będzie lepiej.

Nie za bardzo rozumiem co napisałes, chce kupic tecnigasa treka i ma ktos mi pomoc przy dobrej regulacji aby byl zrywny i v max nie spadl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:46 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
Przeczytaj uwaznie jeszcze raz posta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:47 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
Nie rozumiem kolego, mam ci go wyregulowac ? Przez internet?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
kubikzstg pisze:
hardmen969 pisze:
No to co za pytanie. Jak za seryjnym wydechu jedzie Ci te 100 to jak założysz lepszy wydech, to niby czemu ma być gorzej? Po dobrej regulacji będzie lepiej.

Nie za bardzo rozumiem co napisałes, chce kupic tecnigasa treka i ma ktos mi pomoc przy dobrej regulacji aby byl zrywny i v max nie spadl


Kolego drogi. Jak byś przeczytał kilka postów o regulacji wydechu, to byś wiedział, że na dzień dobry daje się o 1g lżejsze rolki. Zazwyczaj to wystarcza.

Po co pisać xxxx razy to samo, tym bardziej, że tego wydechu jeszcze nie masz i nie wiesz co się dzieje.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:55 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
Myslalem ze ktos tu moze ma stycznosc z tym wydeszkiem w silniku piaggio/gilera :)
To mi podpowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Myślę, że jakbyś poszukał to byś znalazł taki temat.
Tak, czy siak. Jak teraz jedzie jak powinien. Załóż wydech i o 1g lżejsze rolki.
Nie powinno być problemu.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 22:20 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
A jak z sprzeglem ? sprezynki czy centralke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 22:24 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
A co do gaznika to nie wiem ile mam mm :) chce wymienic na jakis Dell'orto jakie mm radzisz :)
Teraz moje piaggio pali mi ok 4.5l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Jeśli zrezygnowałeś z wchodzenia na koło, to nic poza rolkami nie trzeba zmieniać, jeśli wszystko ładnie pracuje.
Same rolki w okolicy 4g + wydech no i jak już pytasz, to gaźnik dellorto 17.5mm. Tylko nie kupuj z firmy tec, są wadliwe. To ten zestaw będzie z miarę żwawy.

Jeśli masz cylek oryginalny i gaźnik 12mm to troszkę za dużo pali. W tym gaźniku idealną dyszą główną jest 65.
Powinien się zamykać w okolicy 4l, wydaję mi się, że już kompresja spadła.
W piaggio tego tak nie czuć, przy kompresji 6barów, czyli granicznej, gdzie poniżej już nie chce odpalać 100 licznikowe leci z dobrym przyspieszeniem, ale to jest kosztem większego spalania. Polecam sprawdzić kompresję.

Polecam tego sprzedającego. Właśnie u niego kupiłem mój gaźnik.
Link




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 14:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
kubikzstg, miałem ten wydech ;)
najlepiej to daj do niego rolki 4,8 gr no i sprężynki polni żółte albo zielone zestaw kosztuje koło 40 zł i masz 4 kpl.
mi bardzo ładnie to śmigało ale na tak słabym set upie na koło sam na pewno nie podniesie :P




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2012, 21:40 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:42
Posty: 91
Pojazd:
Ku mojemu zdziwieniu gdy mnie kumpel nauczyl podbijac skuterka na koło przejechalem 6 metrow ale narazie sie ucze, ale i tak zamierzam wymienic tlumik, dzieki za podpowiedzi jednak kupie rolki 4.8 bo czytalem ze w tych silnikach i na tym tlumiku dobrze sie sprawuje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy