Dzisiaj jest 01 gru 2024, 6:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2009, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Siemka jak wyregulować moja f12 z cylkiem stage6 racing do stuntu?Setup taki jak niżej.Wydech planuje zmienic na yasuni r czy bedzie dobry do stuntu?Pomóżcie z góry dziekuję.
*Cyl stage6 Racing 70
*Wario Hebo NG
*Pasek Hebo
*Zawór membranowy stage6
*Wał Tec Racing
*Dzwon stage6 wing cooler
*Sprzęgło malossi fly
*gaźnik 17,5 dellorto
*Łożyska Stage6 Teflon skf'y
*Wydech Stage6 Pro Replica




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 22:16 
*

Rejestracja: 24 lip 2009, 23:26
Posty: 43
Pojazd:
powinno prądzić :)

z resztą podstawa to nie tuning tylko cwiczenia :)
bo jak sie nie ciwiczy to sie nawet 600-ki co ma 120 koni nie podbije na koło .
a jak ktos sie przyłoży to nawet simsonem mozna posmigac :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Ja moja malaga przed tuningiem jak byla na full serii śmigałem nieźle na kole a teraz ciężko bo nie wiem jak ją wyregulować...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 2:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
srednia waga rolek około 5g(ciekawostka pasek na postoju jest na zamym dle wariatora przy tulejce i cięzkie rolki wysuwają się przy niskich obrotach i pasek idzie do góry tak jak łancuch w roweże więc sie daje średnie rolki bo lekkie robia dobry start ale maly v-max lekkie rolki daje sie w seryjnym skucie by miał tylko przyśpieszenie w takim tuningu średnia waga rolek będzie najbardziej odpowiednia szyli około 5g)
centralna twarda by pasek miał dlugo wysokie połozenie jak w roweże z tyłu na lekim biegu ważne by ruszał z dość wysokich obrotów (centralna minimóm +50-90)
i sprężynki sprzęgła dzięki wysokim obrotom sprzegło musi być tak zwane miękie bo jak będzie miało spręzynki +50 to bedzie już twarde i zamiast ruszać będzie skut kręcil obroty i bedziesz palil okładiny więc spręzynki muszą być około 15-30% bo jak będzie miał skuter wysokie obroty dzieki centralnej to jak zacznie ruszać to sprzegło będzie momentalnie łapać i bedzie jagby szarpać w efekcie powino ci koło przy dodaniu gazu odrazu iśc do góry
polecam zakupić rolki 4,5/5g i centralne 50/80% i spreżynki ale do malosi fly orginalnie dostajesz komplet spręzynek i jest komplet białych są one miękie +20 powiny być najlepsze do stuntu
przy takiej regulacji powinieneś mieś start na koło i jakoś powinieneś jeździć rolki 4,5/5 mogą byc zalekei i bedzie ci wył silnik to sprubuj dac rolki 5,5g

ciekawostka :twisted: : cylindry stage6 racing alu nie lubią temperatury gdy masz juz 70stopni na cylku i zatrzymasz się na postoju po 5 min wzrosnie ci do 90 czyli max by ci sie nikasil (czy jakos tak) nie zlepił z tłokiem polecam inwestycje w czujnik bo chyba w F12 go niema seryjnie ważne by nie przekroczyć temperatury wody powyżej 95 bo przytrze sie cylek bo zlepi sie tłok z cylindrem
polecam inwestycje w czujnik jeśli masz wysoką temperature w czasie jazdy około 70-75 to zainwestuj w pompe RMS +10 jesli ci sie kręci wyzej temperatura inwestycja w pompe polini czerwoną pocniejsza niz stage6 ewentualnie druga chłodnica
+ przemyć caly układ w wodzie z octem i kupić dobry płyn chłodniczy

skożystaj z paru rad koniecznie kup czujnik bo te cylki nieznoszą temperatury
i wydech zmień na Stage6 Pro bo ten sobie rady nie daje co masz aktualnie, jesli masz fundusze kup sobie C20 nie C16,C16 jest gorszy od Stage6 Pro daje o 1,5 KM miej mocy mam znajomego co testował te wydechi i nie wiezylem ale posiada wykresy z hamowni i C16 jest gorszy od Stage6 Pro
mam nadzieje ze moja wypowiedź Ci pomoże w regulacji i w dbaniu o jego serce
Pozdrawiam

sory za błędy modratorzy nie poprawiajcie tego na czerwona da sie chyba jeszcze doczytać ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 6:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Cytuj:
ciekawostka : cylindry stage6 racing alu nie lubią temperatury gdy masz juz 70stopni na cylku i zatrzymasz się na postoju po 5 min wzrosnie ci do 90 czyli max by ci sie nikasil (czy jakos tak) nie zlepił z tłokiem polecam inwestycje w czujnik bo chyba w F12 go niema seryjnie ważne by nie przekroczyć temperatury wody powyżej 95 bo przytrze sie cylek bo zlepi sie tłok z cylindrem
polecam inwestycje w czujnik jeśli masz wysoką temperature w czasie jazdy około 70-75 to zainwestuj w pompe RMS +10 jesli ci sie kręci wyzej temperatura inwestycja w pompe polini czerwoną pocniejsza niz stage6 ewentualnie druga chłodnica
+ przemyć caly układ w wodzie z octem i kupić dobry płyn chłodniczy


Wystarczy po minucie odpalić go na 5 sekund i już tak nie wzrośnie =] Optymalna podczas jazdy dla tego cyla była by ok 55 st.C




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 6:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
no troche bez przesady 55 stopni nawet nie dasz rady utrzymać chyba że azotu lejesz do chłodnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 13:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Cytuj:
C16 jest gorszy od Stage6 Pro


serio ? :P to czemu jest różnica prawie 500zł między tymi wydechami? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 13:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
mass95 pisze:
Cytuj:
C16 jest gorszy od Stage6 Pro


serio ? :P to czemu jest różnica prawie 500zł między tymi wydechami? :P



Jemu chodziło s6 pro, a nie o s6 pro replica.


Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 13:17 przez wojtq125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 14:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
wojtq125, czytać potrafię :P

S6 Pro kosztuje ~750zł a C16 ~1200zł czyli 450zł różnicy ;] i właśnie dziwi mnie że s6 jest mocniejszy skoro jest dość znacząco tańszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 0:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
też sie dziwiłem ale to jest naprawdę prawda przetestował to mój znajomy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy